LEXUS, не е в стила ти да пропускаш такива важни подробности - вентилатора е Made in EU - Bosch.LEXUS написа:... С две думи единственият дефект по твоя Авенсис,непоет от гаранции, е 2 пъти смяна на вентилатор за 90000км.,което е недопустимо и не се поема от никаква удължена гаранция,въпреки че е по вина на производителя.
Защо тойота
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Е,да,гледам да не издребнявам biggrin.gif ,това,което имах впредвид е,че производителят носи отговорност пред клиента за това какви части монтира в колата,а щом Тойота е избрала Бош за доставчик на вентилаторите би трябвало да ги е изпитала и проверила,което явно не е направила на необходимото ниво,за това вината е на Тойота,но не това е най-големият проблем,а това,че ако тези вентилатори са от цели дефектни серии,би трябвало Тойота да осигури удължена гаранция за тях,така клиентът не би мрънкал,защото няма да вади пари от джоба си затова,че колата му дефектира/в случая вентилатора/, а Тойота не е осигурила такава гаранция,което никак не е за похвала.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
primerite sa prekaleno mnogoAel написа: Нужно е да се появи само още един човек който е имал подобни (да не кажа същите) проблеми с неговата нова кола и тогава съм склонен да повярвам че проблема е в марката а не в това че ти се е паднала дефектна кола. Или си и взел тока по най-грубия начин или просто всичко е късмет. Сигурен съм, че знаеш как се пази една кола ,но това твойто е просто недопустимо. Явно късмета е определящ фактор не само при закупуването на атвтомобил втора ръка ми и на нов също ! Аз мойта е избрах ей така ,просто ме грабна интериора и таблото , а иначе се бях навил на Мазда 2. Но след като ми казаха че трябва да чакам 4 месеца за да дойде ,а пък и Ауриса си е по голям , просто нещата бяха вече ясни
inache nai-frapirashtia primer na koito az sam popadal, Corolla s okolo 180mili(290km), kola kupena v petak, v ponedelnik i izticha antifriza prez puknatina na bloka na dvigatelia, tova beshe predi okolo 2 godini
btw, az nikoga ne sam pritejaval Toyota kato moia lichna kola, osven ako ne broim Lexus
->
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
E, za6to ne si vzel qponski DENSO motor za ventilatora, a BOSCH?slowtraveler написа:5. Вибрации и пълно износване на единия вентилатор (БОШ). Ремонт чрез смяна на втулки (само за оригиналния двигател БОШ искаха около 400лв и 2 седмици за доставка, докато другия - японски Денсо струваше около 300лв)
No ina4e posle si vzel taiwanski analog, t.e. moje bi po-zle i ot bosch?!?
Abe hora ne ste li se nau4ili, 4e ako karate qponska kola i iskate da smenqte ne6to purvo se tursi DENSO, za6toto sa originalni made in Japan i posle, ako nqma se tursqt drugi analozi?!?
E ve4e, ako ima i DENSO menteta, ne znam togava ...
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- slowtraveler
- Мнения: 6638
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
@Lexus..
Гаранция бяха само т.1,2,3,4 (колата излезе по години от гаранцията а не по километри)
Вярно е, че смяната на съединител и лагер не са били наложителни, но причината за отварянето е производствен дефект (виенето), за което Тойота не е намерила решение (за проблема можеш да четеш и в английските форуми)...
За лагера на скоростната кутия и диференциала си ги платих като поп (около 1200лв с труда), като фактурата дадох на купувача (вече нямам доказателство на ръка
). Дали е бил износен или не - не знам какви са допуските. Работните повърхности на зъбчатките нямаха следа от износване, но планетарните зъбчатки имаха аксиален луфт по втулките си от около 5мм, което не знам дали е нормално и за това се доверих на сервиза (стария диф ми е в мазата, при желание мога да ти го пратя за анализ или за скрап)
.
@Japanese_fever - с удоволствие бих си взел Денсо (дори по погрешка ми го бяха доставили, когато поръчах оригинален в официалния сервиз), но в Авенсиса левия и десния вентилатор се различават по конструкция и Денсо не може да се сложи на място на левия вентилатор без 'побългаряване'.
Параметрите са различни: различни габарити и закрепване, различни перки (форма и закрепване), различни електрически параметри и т.н...
Спор няма, че може да ми се е паднала такава дефектна машинка, но все пак споделих личен опит и причините, които ме принудиха да избягвам при следващия си избор кола, пипана от европейски ръчички и с европейски части

Гаранция бяха само т.1,2,3,4 (колата излезе по години от гаранцията а не по километри)
Вярно е, че смяната на съединител и лагер не са били наложителни, но причината за отварянето е производствен дефект (виенето), за което Тойота не е намерила решение (за проблема можеш да четеш и в английските форуми)...
За лагера на скоростната кутия и диференциала си ги платих като поп (около 1200лв с труда), като фактурата дадох на купувача (вече нямам доказателство на ръка
@Japanese_fever - с удоволствие бих си взел Денсо (дори по погрешка ми го бяха доставили, когато поръчах оригинален в официалния сервиз), но в Авенсиса левия и десния вентилатор се различават по конструкция и Денсо не може да се сложи на място на левия вентилатор без 'побългаряване'.
Параметрите са различни: различни габарити и закрепване, различни перки (форма и закрепване), различни електрически параметри и т.н...
Спор няма, че може да ми се е паднала такава дефектна машинка, но все пак споделих личен опит и причините, които ме принудиха да избягвам при следващия си избор кола, пипана от европейски ръчички и с европейски части
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6638
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Защо си останал с такова впечатление колега.nov написа:Май така като гледам от писалите до тука само аз съм избирал марката по надеждност и качество, всички други сте попаднали на нея или случайно, или без да сте се интересували от нея.Интересно само аз ли си правя проучвания преди да закупя следващия си автоНобил?
Предполагам, че повечето от колегите не се хвърлят със затворени очи към нова покупка...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- nov
- Мнения: 1236
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 66 пъти
- Получена благодарност: 58 пъти
Ами незнам колега явно нещо неточно съм се изказал, ясно е че колегите не се хвърлят със затворени очи на каквото им падне, но аз преди да взема първата си Карина четох из форума може би 1-2 месеца питах , от разнисписания се интересувах и стигнах до извода че Тойота е за мен колата, засега не съм объркал марката, та това имах впредвид а не че се купуват автомобили на сляпоslowtraveler написа:Защо си останал с такова впечатление колега.nov написа:Май така като гледам от писалите до тука само аз съм избирал марката по надеждност и качество, всички други сте попаднали на нея или случайно, или без да сте се интересували от нея.Интересно само аз ли си правя проучвания преди да закупя следващия си автоНобил?
Предполагам, че повечето от колегите не се хвърлят със затворени очи към нова покупка...
- slowtraveler
- Мнения: 6638
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Ами ако четеш писанията по форума за по-новите тойоти можеш да не си избереш тази марка biggrin.gif
Според мен избора вече не става по марка, а по конкретен модел, защото конкретен модел на дадена марка може да е по-добър, а друг модел от същата марка да е по-лош от съответните аналози на конкурента...
Според мен избора вече не става по марка, а по конкретен модел, защото конкретен модел на дадена марка може да е по-добър, а друг модел от същата марка да е по-лош от съответните аналози на конкурента...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- nov
- Мнения: 1236
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 66 пъти
- Получена благодарност: 58 пъти
Напълно съм съгласен колега с това мнение, така си еslowtraveler написа:Ами ако четеш писанията по форума за по-новите тойоти можеш да не си избереш тази марка biggrin.gif
Според мен избора вече не става по марка, а по конкретен модел, защото конкретен модел на дадена марка може да е по-добър, а друг модел от същата марка да е по-лош от съответните аналози на конкурента...
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Слоу, ме накара да се замисля, че не съм чул някой да се е оплакъл със сериозен проблем от Авенсис модел 2003-2008г. Изглежда тойота здраво са поработили по него! Ама то честно казано и от предишния модел не са много тези, които се оплакват! Изключение прави можеби съединителят на Авенсис 1-дизел, който при двойката вече е оправен! 
- slowtraveler
- Мнения: 6638
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Маслото на 1.6 и 1.8 VVt-i май не го бяха оправили първите години на Авенсис 2. За други проблеми - не коментирам защото не съм се интересувал.
Виенето на съединителя е чест проблем в първия авенсис, но при мен до и след гаранционната му смяна не е имало технически проблем (виенето си остана, но не е имало претрисане или нещо подобно). Просто цената на съединителя за дизеловия авенсис е много висока и там темата е по-чувствителна и по-рекламирана.
Абе при всички случаи лично за мен Авенсиса е приключен модел - не смятам някога да си взема такъв.
За Тойота по принцип - винаги е възможно да се върна 'у кубъ' - не робувам на марка biggrin.gif
Виенето на съединителя е чест проблем в първия авенсис, но при мен до и след гаранционната му смяна не е имало технически проблем (виенето си остана, но не е имало претрисане или нещо подобно). Просто цената на съединителя за дизеловия авенсис е много висока и там темата е по-чувствителна и по-рекламирана.
Абе при всички случаи лично за мен Авенсиса е приключен модел - не смятам някога да си взема такъв.
За Тойота по принцип - винаги е възможно да се върна 'у кубъ' - не робувам на марка biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- nov
- Мнения: 1236
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 66 пъти
- Получена благодарност: 58 пъти
Общо взето като чета из форума колега slowtraveler и за мен авенсиса отпада като опция за съжаление въпреки че ми харесва много бях се замислил по едно време за първото поколение Авенсис което излезе с 1.8 бензинов мотор или дизел-а с 90 коня, за тях лошо не съм чувал които се произвеждат там до 2001-ва мисля че беше преди фейс-а 
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта