За икономичност не ми говори, защото го карам и на мен не ми минават тияdiver написа:Не ги отричам, просто се дразня когато някой почне да ги превъзнася. Истина е че "печките" последните 10 години са се развили много сравнение с преди, но толкоз. Нито вървят колкото им се иска на някои, нито пък са толкова икономични. Прегледай темите назад, колега с ярис беше писал на 10000км среден разход 7.5 нафта. Та викам разходите от 3/100 да ги забравим.... laugh.gif laugh.gif laugh.gifKiki написа:Затова ли ги отричаш, защото ги няма в F1!?А подписа ти го виждам.
Българска премиера на Toyota Avensis
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Това не го разбрах. Какво искаш да кажеш?Kiki написа:За икономичност не ми говори, защото го карам и на мен не ми минават тияdiver написа:Не ги отричам, просто се дразня когато някой почне да ги превъзнася. Истина е че "печките" последните 10 години са се развили много сравнение с преди, но толкоз. Нито вървят колкото им се иска на някои, нито пък са толкова икономични. Прегледай темите назад, колега с ярис беше писал на 10000км среден разход 7.5 нафта. Та викам разходите от 3/100 да ги забравим.... laugh.gif laugh.gif laugh.gifKiki написа:Затова ли ги отричаш, защото ги няма в F1!?А подписа ти го виждам.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Еми, ако искаш мога да те повозя, за да се убедиш сам, ама надали ще ти изнася, защото после няма да можеш да говориш! За мен единственото предимство на дизелите е иминнно икономичнистта и това мога да ти докажа, ако ти стиска.diver написа:Това не го разбрах. Какво искаш да кажеш?Kiki написа:За икономичност не ми говори, защото го карам и на мен не ми минават тияdiver написа:
Не ги отричам, просто се дразня когато някой почне да ги превъзнася. Истина е че "печките" последните 10 години са се развили много сравнение с преди, но толкоз. Нито вървят колкото им се иска на някои, нито пък са толкова икономични. Прегледай темите назад, колега с ярис беше писал на 10000км среден разход 7.5 нафта. Та викам разходите от 3/100 да ги забравим.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Добре, че не се върна назад до Супра. MR2 я спряха през 2005, а Королата я смени Аурис T180 (който е печка)diver написа:Аха... МР-С и корола 1.8ТС верно че бяха дизел комби...
П.П. Ако някой(апелирам към компетентните колеги LEXUS, george, Джамбазов etc.) може да ми обясни смисъла от два бензинови двигателя с разлика 5к.с. на новия Авенсис 1.8 и 2.0, ще го почерпя.
Кики, в някаква голяма грешка си. Какво да ми стиска? Да се возя при теб? Смях... Икономия? Пак смях... Говори ми като левчета на километър колко ти излиза? Интересно щом са толкоз икономични, що няма едно такси дизел?Kiki написа:Еми, ако искаш мога да те повозя, за да се убедиш сам, ама надали ще ти изнася, защото после няма да можеш да говориш! За мен единственото предимство на дизелите е иминнно икономичнистта и това мога да ти докажа, ако ти стиска.diver написа:Това не го разбрах. Какво искаш да кажеш?Kiki написа: За икономичност не ми говори, защото го карам и на мен не ми минават тия

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Ура! Та колко викате, били икономични дизелите?Ael написа:Щото метана изби рибата. С кой дизел ще отидеш до морето за 14лв ?diver написа:Интересно щом са толкоз икономични, що няма едно такси дизел?

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Ами неприятното е, че хибридите изобщо не са толкоз икономични към днешна дата. Един 2.0 ВВТИ като количество може да харчи повече, от един д4д, но на газ или метан като пари е по-малко. Някога когато имаше нафта може и да е било далаверка, но сега реалността е друга и ако смятаме цената на колонка по-тънко от метана за сега няма.Ael написа:Е айде сега ,и аз съм фен на бензинките ама едно 2.0 VVT-i харчи повече от един 2.0 D4-D. Тва си е факт. Най готино един чешки приус с фабричен метан и да се мръщиш на 3,5л/100км градскоdiver написа: Нито вървят повече, нито като пари харчат по-малко.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- slowtraveler
- Мнения: 6638
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Разликата в разхода според мен не е толкова драстична дори при каране на бензин...
Колко харчи едно 150к.с Д4Д? Предполагам, че при нормално каране извън града (не икономично, но не и юркане) гори около 7л/100...
Моята 2.0 с променливо газоразпределение (147к.с.) гори също около 7/100 (по каталог при 90км/ч би трябвало разхода да слезе до 5.4л/100
).
Но бензинката няма скъпо и капризно турбо, скъпи филтри, скъпо масло (повече като количество и обикновено сменяемо на по-кратък период)..
Нямам проблеми зимата с избор на конкретна 'зимна' нафта и т.н....
Спор няма, че дизелите имат голям прогрес последните години, но всичкото става с цената на сериозно усложняване и оскъпяване на двигателя...
Колко харчи едно 150к.с Д4Д? Предполагам, че при нормално каране извън града (не икономично, но не и юркане) гори около 7л/100...
Моята 2.0 с променливо газоразпределение (147к.с.) гори също около 7/100 (по каталог при 90км/ч би трябвало разхода да слезе до 5.4л/100
Но бензинката няма скъпо и капризно турбо, скъпи филтри, скъпо масло (повече като количество и обикновено сменяемо на по-кратък период)..
Нямам проблеми зимата с избор на конкретна 'зимна' нафта и т.н....
Спор няма, че дизелите имат голям прогрес последните години, но всичкото става с цената на сериозно усложняване и оскъпяване на двигателя...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта
1G-FE