губя масалце на пасеото помощ
губя масалце на пасеото помощ
здр. на всички наскоро установих че за 4000км сам загубил 1 л масло .нрмално ли е
.и може ли да става така от самото масло щтото не е мн мн оригинално.при предишния собственик беше в нормата но беше карана с кастролче 10в40 а сега я карам 15 ж40 обаче някакво си наливно не разбирам затова се обращам кам вас

- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: губя масалце на пасеото помощ
По принцип 15W40 е минерално масло и е по-гъсто от 10w40, което е полусинтетика. По тази причина по- гъстото насло би трябвало да се губи по-трудно. Причините колата да "харчи" масло са няколко:streetxer написа:здр. на всички наскоро установих че за 4000км сам загубил 1 л масло .нрмално ли е.и може ли да става така от самото масло щтото не е мн мн оригинално.при предишния собственик беше в нормата но беше карана с кастролче 10в40 а сега я карам 15 ж40 обаче някакво си наливно не разбирам затова се обращам кам вас
![]()
![]()
- Теч от някъде!
- Износени маслосъбирателни сегменти!
-Често каране на високи обороти!
-Неподходящо масло!
Ако колата ти е на много хиляди километри и двигателят е много износен, също е нормално да харчи масло!
- Aleksandar
- Мнения: 251
- Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
- Местоположение: Sofia
-
ugabuga
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
кики извиниавам се но пак не съм съгласен. Синтетиката не е по-тънка от минералното. Затова си имат номера. Тежестта на маслото е стандартизирана величина.
Течове на стари бараки се получават защотото синтетиката разтвара натрупванияата в двиг. които понякога са спомагали да не тече масло от ниакаде си.
сега като слой който може да се нанесе, синтетиката е вазможно да направи по-тънък слой, но ме съмнява. Това е друг по-дълъг спор
Течове на стари бараки се получават защотото синтетиката разтвара натрупванияата в двиг. които понякога са спомагали да не тече масло от ниакаде си.
сега като слой който може да се нанесе, синтетиката е вазможно да направи по-тънък слой, но ме съмнява. Това е друг по-дълъг спор
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
Някой безценен семеринг дет струва 30лв е сдал багажа....Освен ако разбира се не си попаднал на масълце-водица дет жизнерадостно да блика от където му дойде...streetxer написа:пичове маи маи разбрах проблема начи от ватрешната страна на капака на ангренажа е омаслено и даже капки се виждат някои стардал ли е от сащата болест (двигателя е 5ЕФЕ)

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта