Сезона разпродажба на Тойота в ТМ Ауто
Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Мнение от george » 07 Фев 2009 00:37
За всички разбирачи:
- Тойотите (и в частност Ярисите) държат доста висока цена на вторичен пазар (това да не ви е Фиеста). Аз съм продавал 7-годишен Ярис 1.0 за 10.500 лв; разбира се всички цени подлежат на коментар; ясно е, че лисицата, като не може да стигне гроздето ще каже, че е кисело
- ТМ Ауто не са гърци; пояснявам - компанията е собственост на Inchcape със седалище в Лондон (www.inchcape.com), глобална компания специализирана в продажбата на автомобили (дистрибуция и ритейл); основен бизнес - Toyota и Lexus в няколко страни на няколко континента, като и Субару (Австралия), Мазда (Финландия), BMW (Чили), дилърства на доста марки в UK (BMW, MB, Toyota, Lexus, VW, Audi, Honda и др.)
- настоящата разпродажба е основно на автомобили с изтекъл оперативен лизинг
- Тойотите (и в частност Ярисите) държат доста висока цена на вторичен пазар (това да не ви е Фиеста). Аз съм продавал 7-годишен Ярис 1.0 за 10.500 лв; разбира се всички цени подлежат на коментар; ясно е, че лисицата, като не може да стигне гроздето ще каже, че е кисело
- ТМ Ауто не са гърци; пояснявам - компанията е собственост на Inchcape със седалище в Лондон (www.inchcape.com), глобална компания специализирана в продажбата на автомобили (дистрибуция и ритейл); основен бизнес - Toyota и Lexus в няколко страни на няколко континента, като и Субару (Австралия), Мазда (Финландия), BMW (Чили), дилърства на доста марки в UK (BMW, MB, Toyota, Lexus, VW, Audi, Honda и др.)
- настоящата разпродажба е основно на автомобили с изтекъл оперативен лизинг
george
Мнение от rudolf » 07 Фев 2009 02:35
1.яриса не е най уникалния автомобил,че цената да не е от значение, просто е в такъв клас в който всяка фирма прави алтернативи,доста от които са по-конкурентни откъм подръжка когато говорим за 2ра употреба,,,,продажбите на тойота в бг скочиха последните години и при това сервизно обслужване и ценнообразуване на резервните част ,много се съмнявам че ще са желани за привържениците на 2рата употреба...които не си осчетоводяват всеки разход и ще ги обслужват извънгаранционно...george написа:За всички разбирачи:
- Тойотите (и в частност Ярисите) държат доста висока цена на вторичен пазар (това да не ви е Фиеста). Аз съм продавал 7-годишен Ярис 1.0 за 10.500 лв; разбира се всички цени подлежат на коментар; ясно е, че лисицата, като не може да стигне гроздето ще каже, че е кисело
- ТМ Ауто не са гърци; пояснявам - компанията е собственост на Inchcape със седалище в Лондон (www.inchcape.com), глобална компания специализирана в продажбата на автомобили (дистрибуция и ритейл); основен бизнес - Toyota и Lexus в няколко страни на няколко континента, като и Субару (Австралия), Мазда (Финландия), BMW (Чили), дилърства на доста марки в UK (BMW, MB, Toyota, Lexus, VW, Audi, Honda и др.)
- настоящата разпродажба е основно на автомобили с изтекъл оперативен лизинг
2. болкан или както се прекръстват и делят,са към гръцкия клон на инчкейп,,подруг начин не си обяснявам гръцки шеф, доставки от гърция и липсата им в японския сайт:
http://www.toyota.co.jp/worldwide/toyota/europe.html
тоест по тая логика и карком са англичани.
и с изтекъл оперативен лизинг,или неплатени вноски,или вкарани от майната си,,все са си 2ра употреба.
rudolf
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от mitoko » 07 Фев 2009 13:06
rudolf написа:1.яриса не е най уникалния автомобил,че цената да не е от значение, просто е в такъв клас в който всяка фирма прави алтернативи,доста от които са по-конкурентни откъм подръжка когато говорим за 2ра употреба,,,,продажбите на тойота в бг скочиха последните години и при това сервизно обслужване и ценнообразуване на резервните част ,много се съмнявам че ще са желани за привържениците на 2рата употреба...които не си осчетоводяват всеки разход и ще ги обслужват извънгаранционно...george написа:За всички разбирачи:
- Тойотите (и в частност Ярисите) държат доста висока цена на вторичен пазар (това да не ви е Фиеста). Аз съм продавал 7-годишен Ярис 1.0 за 10.500 лв; разбира се всички цени подлежат на коментар; ясно е, че лисицата, като не може да стигне гроздето ще каже, че е кисело
- ТМ Ауто не са гърци; пояснявам - компанията е собственост на Inchcape със седалище в Лондон (www.inchcape.com), глобална компания специализирана в продажбата на автомобили (дистрибуция и ритейл); основен бизнес - Toyota и Lexus в няколко страни на няколко континента, като и Субару (Австралия), Мазда (Финландия), BMW (Чили), дилърства на доста марки в UK (BMW, MB, Toyota, Lexus, VW, Audi, Honda и др.)
- настоящата разпродажба е основно на автомобили с изтекъл оперативен лизинг
2. болкан или както се прекръстват и делят,са към гръцкия клон на инчкейп,,подруг начин не си обяснявам гръцки шеф, доставки от гърция и липсата им в японския сайт:
http://www.toyota.co.jp/worldwide/toyota/europe.html
тоест по тая логика и карком са англичани.
и с изтекъл оперативен лизинг,или неплатени вноски,или вкарани от майната си,,все са си 2ра употреба.

mitoko
ivobox
rudolf
desSs
pav
pav
ss_mitko
Мнение от george » 08 Фев 2009 18:01
rudolf написа:1.яриса не е най уникалния автомобил,че цената да не е от значение, просто е в такъв клас в който всяка фирма прави алтернативи,доста от които са по-конкурентни откъм подръжка когато говорим за 2ра употреба,,,,продажбите на тойота в бг скочиха последните години и при това сервизно обслужване и ценнообразуване на резервните част ,много се съмнявам че ще са желани за привържениците на 2рата употреба...които не си осчетоводяват всеки разход и ще ги обслужват извънгаранционно...george написа:За всички разбирачи:
- Тойотите (и в частност Ярисите) държат доста висока цена на вторичен пазар (това да не ви е Фиеста). Аз съм продавал 7-годишен Ярис 1.0 за 10.500 лв; разбира се всички цени подлежат на коментар; ясно е, че лисицата, като не може да стигне гроздето ще каже, че е кисело
- ТМ Ауто не са гърци; пояснявам - компанията е собственост на Inchcape със седалище в Лондон (www.inchcape.com), глобална компания специализирана в продажбата на автомобили (дистрибуция и ритейл); основен бизнес - Toyota и Lexus в няколко страни на няколко континента, като и Субару (Австралия), Мазда (Финландия), BMW (Чили), дилърства на доста марки в UK (BMW, MB, Toyota, Lexus, VW, Audi, Honda и др.)
- настоящата разпродажба е основно на автомобили с изтекъл оперативен лизинг
2. болкан или както се прекръстват и делят,са към гръцкия клон на инчкейп,,подруг начин не си обяснявам гръцки шеф, доставки от гърция и липсата им в японския сайт:
http://www.toyota.co.jp/worldwide/toyota/europe.html
тоест по тая логика и карком са англичани.
и с изтекъл оперативен лизинг,или неплатени вноски,или вкарани от майната си,,все са си 2ра употреба.
Рудолф, обръщай внимание на подробностите:
1. Ярисите 2-ра употреба се харчат на цени много близки до цените на Королите. Ако не си забелязал, повтарям отново 7-годишен Ярис 1.0 за 10.500 - продадох го ТОЧНО 2 СЕДМИЦИ след като го обявих в mobile.bg (за твоя информация това е около 50% от цената му акто нов НЯМА ТАКАВА ФИЕСТА

2. Провери какво пише на www.toyota-europe.com

Явно доста си поизостанал с информацията за предствителството на Toyota в BG
- представителя на Toyota за BG е ТОЙОТА БОЛКАНС; ТМ АУТО е дилър за София; за КАРКОМ няма нужда да ти пояснява, че са дилър за Варна
- ТОЙОТА БОЛКАНС (също част от Inchcape) не е под управлението на Toyota Hellas и шефа на ТОЙОТА БОЛКАНС не е грък (шефа на ТМ АУТО също не е грък); ТОЙОТА БОЛКАНС и ТМ АУТО се отчитат директно към Лондон
- ТОЙОТА БОЛКАНС не взема коли от Гърция; Toyota Motor Europe доставя автомобилите до склад в България
3. Ако си пазариш кола 2ра употреба ти препоръчвам да не си така нехаен към историята на автомобила. Например не си вземай кола от Италия

george
Мнение от pav » 08 Фев 2009 18:30
15 500 за автомобила отделно се заплаща за гражданска,каско,винетка за 2009, защото от един познат разрах че на някои от колите има платено това онова. Миналата седмица разбрах дано има още че мисля да намина понеделник, но щом от декември са ги пуснали надали са останали. Твойта влиза ли в сервиза? като разход как е?Извинявам е за разпита но ми се иска да знам как процедират,защото това ще ми е първи автомобил а нямам опит в търсенето :-)
pav
ss_mitko
pav
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] и 3 госта