Me4oKyX написа:И пак - човека пита за последните 7 години произведени автомобили, не за Мерц 124-ка ......
Колега, нашия Круйзер е на 120+хил.км и турбината е 6+ .... Наистина последните БМВ-та и Мерцове имат грижи. Басчо, незнам как разбират или как са ги смятали, но на личен приятел, на БМВ 530д 2006-та, с абсолютно точно спазвани графици за поддръжка, на 102хил.км ми излезе турбината през ауспуха..... laugh.gif И той като невярващ в тези думи пита в сервиза на БМВ пловдив и получи същия отговор - нормално било, те по толкова карали.....По пътя на логиката, всичко си е механика, уж логиката е една и съща, но корола с изтрещяло турбо на 70хил.км не съм видял, а на съседа 3-ката го изплю като недоносче....
Немска му работа.... Италианците дето ги плюят, не трошат така турбини, а аз имам капа на 170хил по километраж, дето турбото е барут сухо, а си е оригиналното
На приятел на Версото, на 100хил.км със PowerBox от 30хил. насам, гледахме му турбината в Тойота и си беше сухарче biggrin.gif А той кара ЯКО! Не е рядко явление на магистралата да е пришпори с 180-220 laugh.gif Принципа е един и същ, но явно качеството на слаганите неща или технологията на направа са доооста различни, за да има такива разлики
Колко км.издържат японските турбини
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Направо се чудя как в UK дават три години/неограничен пробег на BMW и МВ. Сигурно им слагат японски турбини.antoanto написа:Me4oKyX написа:... Наистина последните БМВ-та и Мерцове имат грижи. Басчо, незнам как разбират или как са ги смятали, но на личен приятел, на БМВ 530д 2006-та, с абсолютно точно спазвани графици за поддръжка, на 102хил.км ми излезе турбината през ауспуха..... laugh.gif И той като невярващ в тези думи пита в сервиза на БМВ пловдив и получи същия отговор - нормално било, те по толкова карали...
Това имам в предвид колега, явно не всички са запознати със случая.
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
OFFdiver написа:... разликата към днешна дата от еврото и паунда? 7 стинки има няма....
Преди година-две беше далавера да се купуват нови коли от континентална Европа - повечето производители предлагаха британска спецификация и се спестяваше около 8-10%, вярно само с две години гаранция, но пък спестяваш 4-5к паунда. Беше парадоксално, дори произведените в UK автомобили бяха по-евтини. Сега ще стане обратното - германците ще търсят коли с ляв волан от Великобритания.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Още веднъж - говорим за едно, вие издребнявате за глупости... Преди месец паунда пак си беше висок, а преди 5 още повече, така че сегашното положение е тип форс мажорно обстоятелство..... Говорим дали това е вярно, за дадени автомобили, а не принципа какъв е, защо, как и кога ще издържи може би повече...... Някога са карали по 2милиона км колите, вече не е така. Говорим за последните години..... Разликите в едното говорено до другото е от тук до небето. Стига с офф, нека е малко по-точно..... 
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Цялата тема е ОФФ, приятел. Кой човек със здрав разум и малко технически познания ще твърди, че една турбина, вложена в японска кола, произведена в Европа или Турция издържа повече от същата турбина, но вложена в немска кола, произведена в Европа.Me4oKyX написа:... Стига с офф, нека е малко по-точно.....
Scott написа:Цялата тема е ОФФ, приятел. Кой човек със здрав разум и малко технически познания ще твърди, че една турбина, вложена в японска кола, произведена в Европа или Турция издържа повече от същата турбина, но вложена в немска кола, произведена в Европа.Me4oKyX написа:... Стига с офф, нека е малко по-точно.....И не само това, ами последната 'издържа' точно 100к км
Явно някои хора не четат цялата тема. Чудя се защо изобщо вземат отношение. По горе съм писал, че който плаща той поръчва музиката т.е. когато един производител на автомобили си поръча турбини или каквото и да е и ги иска на определена от него цена естествено, че ще е за сметка на качеството, което явно го устройва. На всеки детайл във вашите автомобили производителя знае какъв живот е заложен. Както писах по горе част от тази информация я научават дилърите при обучението си. Пак повтарям става въпрос за автомобили произведени през последните 7-8 години
На времето имаше един модел на волво, който присъстваше във почти всеки американски филм, на който гаранцията беше 1милион километра. Е не говорим за стари легенди, а за новите автомобили които никога няма да са. Като информация ви давам, че живота на катализатора на тойотите е 200х.к. това ми го каза един познат дилър от конкурентна марка научил го при неговото обучение. Казано с други думи шпионаж biggrin.gif . Е 200х.к. си е къде къде пред 120х.к. на пежо. Както автобилд писа ТОЙОТА е №1 НЕ ЗАЩОТО Е НАЙ ДОБРА, А ЗАЩОТО ДРУГИТЕ СА ПО ЗЛЕ. Явно качеството върви конролируемо на долу и тойота е на опашката, но сякаш не изостава много. Та темата няма да я повтарям.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Да де ама един твой приятел не е равен на примерно 300 000 произведени автомобила тази година . + това с тези интервали на смяна на маслата на по 15-30 000 км и сипване от варела не може да се очкава нищо по-смислено !Me4oKyX написа:..................Басчо, незнам как разбират или как са ги смятали, но на личен приятел, на БМВ 530д 2006-та, с абсолютно точно спазвани графици за поддръжка, на 102хил.км ми излезе турбината през ауспуха..............
Но просто няма сила , която да ме убеди ,че автомобили , който правят в София 100 000 км и София-Бургас 100 000 км ще им се счуят турбините на точно 100 000 км +/- 1000км .
Освен разбира се ако няма някой пиропатрон скрит някъде biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .
BTW: Съвсем друг е въпроса ако нашите мили другарчета от сервиза при последната ревизия преди края на гаранцията не сложат някоя шапчица някъде та , като мине колата още някой друг километър и да хвърли хайвера .
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Напротив колега antoanto, следя темата внимателно от самото начало. Все пак не можах да схвана, какво поражда у вас тази вопиюща нужда да знаете, колко издържат японските турбини? Чисто професионален интерес може би, на дилър, който е пропуснал тази лекция, или като притежател на японско возило с турбина ви гризе когнитивния дисонанс дали сте направили правилната покупка (на прост език казано, дали не сте се прекарали), четейки друга тема в този раздел - 'Помощ - японска турбина струва 5500лв от ТМ Ауто'antoanto написа:Явно някои хора не четат цялата тема. Чудя се защо изобщо вземат отношение. По горе съм писал, че който плаща той поръчва музиката т.е. когато един производител на автомобили си поръча турбини или каквото и да е и ги иска на определена от него цена естествено, че ще е за сметка на качеството, което явно го устройва. На всеки детайл във вашите автомобили производителя знае какъв живот е заложен. Както писах по горе част от тази информация я научават дилърите при обучението си. Като информация ви давам, че живота на катализатора на тойотите е 200х.к. това ми го каза един познат дилър от конкурентна марка научил го при неговото обучение. Казано с други думи шпионаж...
Всъщност, защо просто не попитате този познат дилър отново, щом знае за катализаторите, нищо чудно и за турбините да са му преподавали при обучението.
P.S. А относно плащането и поръчването на музиката, как си представяте тази теория се връзва с Toyota Production System където всяка част се доставя на момента, без складови наличности. Може би г-н Тойота звъни по телефона на г-н Гарет и му казва: глей ся, за днес ми трябват 500 турбини от японските. И да не вземеш да сложиш китайски части в тях, че няма да изкарат повече от 100 000 км. Ааа, щях да забравя, и да са по-евтини от тези дето даде на оня германец, г-н BMW
- slowtraveler
- Мнения: 6638
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
OFF:
Ако може като допълнение на тази тема да ми кажете колко е живота на японската марка автомобил. Щото на един приятел приятеля му казал, че неговия опел се счупил на 192х.км. Та затова се чудя ако и на японските е така, дали като стане на 191х.км да я продам или да изчакам обучението на дилърите, че да се включа в курса та да знам какво да правя.... И защо не са им сложили сервизен индикатор - като наближи 192х.км да светва червена лампа, че да търсиш близката морга да можеш да си паркираш колата на собствен ход..
Върху живота на турбината оказват влияние доста странични фактори - качество на горене, температура и скорост на газовете, охлаждане, смазване и т.н.
Така една и съща турбина при един двигател и конфигурация може да издържи много, а при други условия - да излезе през ауспуха на половината срок...
Освен това не се знае как е експлоатирана. Дали е изчаквано забавяне на турбината и охлаждане преди гасене (ако няма принудително електрическо смазване). Дали е изчаквано загряване преди натоварване и т.н... Просто турбината е много крехък механизъм, изработен с много малки допуски, и разчетен да се върти с много високи обороти, откъдето и малък проблем рязко се развива в катастрофален....
И ме учудва, че спора продължава, при условие, че от линка, който дадох се вижда, че една и съща турбина се вгражда в японски и европейски автомобили...
Ако може като допълнение на тази тема да ми кажете колко е живота на японската марка автомобил. Щото на един приятел приятеля му казал, че неговия опел се счупил на 192х.км. Та затова се чудя ако и на японските е така, дали като стане на 191х.км да я продам или да изчакам обучението на дилърите, че да се включа в курса та да знам какво да правя.... И защо не са им сложили сервизен индикатор - като наближи 192х.км да светва червена лампа, че да търсиш близката морга да можеш да си паркираш колата на собствен ход..
Върху живота на турбината оказват влияние доста странични фактори - качество на горене, температура и скорост на газовете, охлаждане, смазване и т.н.
Така една и съща турбина при един двигател и конфигурация може да издържи много, а при други условия - да излезе през ауспуха на половината срок...
Освен това не се знае как е експлоатирана. Дали е изчаквано забавяне на турбината и охлаждане преди гасене (ако няма принудително електрическо смазване). Дали е изчаквано загряване преди натоварване и т.н... Просто турбината е много крехък механизъм, изработен с много малки допуски, и разчетен да се върти с много високи обороти, откъдето и малък проблем рязко се развива в катастрофален....
И ме учудва, че спора продължава, при условие, че от линка, който дадох се вижда, че една и съща турбина се вгражда в японски и европейски автомобили...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
biggrin.gif Не съм дилър, нито имам турбина за смяна. За мен качеството на немските турбини е факт това е. Хвърлил съм око на едно мицубиши колт с турбо. Как си представям качеството ли? laugh.gif Не съм и предполагал, че може да има пластмасови колектори biggrin.gif от тойота. След като си такъв специалист защо автомобилите преди 15-20 години са по качествени, или не си бил роден за да знаеш или си карал нещо руско. Излишно е да разсъждаваш върху неща които явно не ти се отдават. Казва се фирмена политика. А относно 100-те х.к., може и да са 120, за мен няма значение. Не знам дали някой хора като slowtraveler си дават сметка, че тази информация си е тайна и не е за ушите на купувача, защо помислете сами. МБ А класа на около 100х.к ТДИ 140к.с 2005г елеганс или авангард е на цена 24-27х.лв в германия защо ли от 40х.лв. базова цена е на тези пари.Scott написа:Напротив колега antoanto, следя темата внимателно от самото начало. Все пак не можах да схвана, какво поражда у вас тази вопиюща нужда да знаете, колко издържат японските турбини? Чисто професионален интерес може би, на дилър, който е пропуснал тази лекция, или като притежател на японско возило с турбина ви гризе когнитивния дисонанс дали сте направили правилната покупка (на прост език казано, дали не сте се прекарали), четейки друга тема в този раздел - 'Помощ - японска турбина струва 5500лв от ТМ Ауто'antoanto написа:Явно някои хора не четат цялата тема. Чудя се защо изобщо вземат отношение. По горе съм писал, че който плаща той поръчва музиката т.е. когато един производител на автомобили си поръча турбини или каквото и да е и ги иска на определена от него цена естествено, че ще е за сметка на качеството, което явно го устройва. На всеки детайл във вашите автомобили производителя знае какъв живот е заложен. Както писах по горе част от тази информация я научават дилърите при обучението си. Като информация ви давам, че живота на катализатора на тойотите е 200х.к. това ми го каза един познат дилър от конкурентна марка научил го при неговото обучение. Казано с други думи шпионаж...
Всъщност, защо просто не попитате този познат дилър отново, щом знае за катализаторите, нищо чудно и за турбините да са му преподавали при обучението.
P.S. А относно плащането и поръчването на музиката, как си представяте тази теория се връзва с Toyota Production System където всяка част се доставя на момента, без складови наличности. Може би г-н Тойота звъни по телефона на г-н Гарет и му казва: глей ся, за днес ми трябват 500 турбини от японските. И да не вземеш да сложиш китайски части в тях, че няма да изкарат повече от 100 000 км. Ааа, щях да забравя, и да са по-евтини от тези дето даде на оня германец, г-н BMW
За факторите оказващи влияние върху живота на турбината съм съгласен. Ти си дал линк към турбини гарет и какво от това. Ако имаш МБ или тойота и си поръчаш турбо от представителството на МБ или тойота на турбината гарет ли ще пише. Това имам в предвид. Не се знае какво е вложено и от там колко ще изкара. Както не се знае кой е производителя на маслото тойота в онези тубички biggrin.gif (не казвам, че е лошо).slowtraveler написа:OFF:
Върху живота на турбината оказват влияние доста странични фактори - качество на горене, температура и скорост на газовете, охлаждане, смазване и т.н.
Така една и съща турбина при един двигател и конфигурация може да издържи много, а при други условия - да излезе през ауспуха на половината срок...
Освен това не се знае как е експлоатирана. Дали е изчаквано забавяне на турбината и охлаждане преди гасене (ако няма принудително електрическо смазване). Дали е изчаквано загряване преди натоварване и т.н... Просто турбината е много крехък механизъм, изработен с много малки допуски, и разчетен да се върти с много високи обороти, откъдето и малък проблем рязко се развива в катастрофален....
И ме учудва, че спора продължава, при условие, че от линка, който дадох се вижда, че една и съща турбина се вгражда в японски и европейски автомобили...
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Признавам, че не разбирам този тип фирмена политика, защото не съм работил нито за Тойота, нито за конкуренцията им. Поради същата тази причина, не съм и чувал нещата, които не са за ушите на купувачите.antoanto написа:... Казва се фирмена политика. ... МБ А класа на около 100х.к ТДИ 140к.с 2005г елеганс или авангард е на цена 24-27х.лв в германия защо ли от 40х.лв. базова цена е на тези пари.
Но мога да ти дам отговор на въпроса за А-клас. Това явление се нарича обезценяване. И ако в България можеш да караш една кола 3 години и да я продадеш на същата цена, на Запад не може. Цената на някои модели пада с 30% само след излизането от магазина. Ето ти един пример:
http://www.whatcar.co.uk/depreciation-i ... 3805&ED4=0
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Така кажи бе човек......Какво е това проучване дето правиш.......Взимай Колта, и нема се пУашиш...... biggrin.gif ...На моя Галант турбината е на 550000 км., от които 320к-съм ги навъртял лично.....Турбото си е ток и жицаantoanto написа:
biggrin.gif Не съм дилър, нито имам турбина за смяна. За мен качеството на немските турбини е факт това е. Хвърлил съм око на едно мицубиши колт с турбо. Как си представям качеството ли? laugh.gif Не съм и предполагал, че може да има пластмасови колектори biggrin.gif от тойота.
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Baidu [Spider], ZEDYCUS и 4 госта
