Колко км.издържат японските турбини
antoanto
Мнение от ninormal » 27 Яну 2009 18:16


Alfa Romeo 156 1.8 T.S M/T 1999 144 hp
ninormal
Мнение от antoanto » 27 Яну 2009 18:34
antoanto
Vesko
- slowtraveler
- Мнения: 6344
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 367 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Мнение от slowtraveler » 27 Яну 2009 19:21
БМВ-то ми е с турбина Мицубиши оригинално... Тъй-като двигателя се слага и на Опел Омега предполагам, че и там са с такава турбина....
В момента е на 176х.км по километраж, ама за австрийска кола 93г с направо съдран от ползване салон сигурно и вие бихте били леееко усъмнени в реалния пробег (сигурно над 500х.км)

Производителите на турбини не са толкова много в световен мащаб и явно изделията им са отделен консуматив, който отделните производители на двигатели ползват заради параметрите, а не поради марката...

П.С. първата работа бе да се смени маслото (то втора нямаше - гаааааззззз и толкова)

При скоростите от над 200км/ч дето периодично се експлоатира, едва ли живота на турбината ще е мноооого продължителен, ама ще видим biggrin.gif
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от antoanto » 27 Яну 2009 19:38
antoanto
- slowtraveler
- Мнения: 6344
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 367 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Мнение от slowtraveler » 27 Яну 2009 20:09
Например: турбини Гарет от фамилията GT1749V, се слагат на последните модели BMW 320д, но и на РАВ4, Хонда, Алфа, Мерцедес, WV и т.н.
http://www.dieselevante.it/turbocharger ... am=GT1749V
Производителят на турбото е един, като вариантите на турбото вече са пригодени към конкретните изисквания на производителя на двигателя....
П.С. Китайците също правят турбокомпресори на именити марки, тъй-че и там има 'фалшиви'...

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 27 Яну 2009 22:31
Не знам до колко е достоверно, но като взех Сеата (преди 5 години на 50к км) си казах, тая немска турбина я изкара още 50 хиляди я не. Смених я с японска и за над 100к км не мръдна. biggrin.gifantoanto написа:... По интересно е японските колко изкарват. Моля да пишат запознати с въпроса.
Scott
- slowtraveler
- Мнения: 6344
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 367 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Мнение от slowtraveler » 27 Яну 2009 22:57
Предполагам, че много малка част от собствениците на турбо-коли знаят каква марка са им били турбокомпресорите...
И заради 'смесването' на марките на двигателя с различни производители на турбокомпресори смятам, че трудно може да се направи извод от мнение от рода 'турбината на БМВ или МБ или какво да е се скапа, защото е европейска'...
Пък и като имаш впредвид глобализацията, установяването на производителя става mission impossible biggrin.gif
Виж за турбокомпресорите на Мицубиши какво пише...
http://www.mwponline.co.uk/News/mhi_to_ ... production
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 27 Яну 2009 23:06
Toyota slaga samo HITACHI - CT сериите ,които всичките които съм виждал имат водно охлаждане което ги прави да издържат много.
Германците слагат предимни о основно Ку-Клус-Клан турбини (ККК).
Няма такова нещо като различна издрълживост на турбини от различни марки - ако е са карани със добро масло и има водно охлаждане - всичките издъжат еднакво дълго.

LordDigital
- slowtraveler
- Мнения: 6344
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 367 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Мнение от slowtraveler » 27 Яну 2009 23:17
http://www.bikudo.com/buy/details/32043 ... oyota.html
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от antoanto » 28 Яну 2009 00:18
Toyota slaga samo HITACHI - CT сериите ,които всичките които съм виждал имат водно охлаждане което ги прави да издържат много.
Германците слагат предимни о основно Ку-Клус-Клан турбини (ККК).
Не знам каква точно ти е мисълта но от този пост изглежда, че наистина има разлика от марката. Имам познат, който щеше да произвежда части за мерцедес и знам че те му фиксираха изкупна цена, т.е. той трябваше де се помести в нея заедно с печалбата. Имам в предвид когато сключваш подобен вид договор,че който плаща той поръчва музиката, на турбините може да пише МБ или каквото си реши клиента и да отговаря на неговите изисквания за качество. Много задълбахме с тези подробности. Въпроса е какви са вашите наблюдения за издържливост. Нямам преки наблюдения за немското качество, но от приятели и познати на които колите са на реални километри и карат повечко знам, че живота им е 100х.к. Това го е потвърдил и варненския майстор на турбини. Става въпрос за МБ и БМВ.
antoanto
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Колко км.издържат японските турбини
Мнение от Bass_Man » 28 Яну 2009 01:01
И как точно турбината разбира кога си изминал 100 000 км ?antoanto написа:Със сигурност знам, че при МБ, ауди и БМВ живота на турбините е 100х.км. Интересно ми е японските турбини какъв живот имат, и в частност на тойота и мицубиши.
Просто ако човек има поне елементарни технически познания ще разбере каква глупост е това !
Bass_Man
Re: Колко км.издържат японските турбини
Мнение от diver » 28 Яну 2009 09:56
Доколкото лично съм навъртял малко повечко на един мерцедес, а само Бог и Лили Иванова знаят, на колко е била кат съм я купил, е меко казано глупаво...Повечето 2.5ТД мерцедеси дет съм гледал от немско ме съмнява да бяха на под 5-600000км и по турбините им нямаше грам масълце.Bass_Man написа:И как точно турбината разбира кога си изминал 100 000 км ?antoanto написа:Със сигурност знам, че при МБ, ауди и БМВ живота на турбините е 100х.км. Интересно ми е японските турбини какъв живот имат, и в частност на тойота и мицубиши.
Просто ако човек има поне елементарни технически познания ще разбере каква глупост е това !

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 28 Яну 2009 10:42
Колега, нашия Круйзер е на 120+хил.км и турбината е 6+ .... Наистина последните БМВ-та и Мерцове имат грижи. Басчо, незнам как разбират или как са ги смятали, но на личен приятел, на БМВ 530д 2006-та, с абсолютно точно спазвани графици за поддръжка, на 102хил.км ми излезе турбината през ауспуха..... laugh.gif И той като невярващ в тези думи пита в сервиза на БМВ пловдив и получи същия отговор - нормално било, те по толкова карали.....




Me4oKyX
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 0 госта