Прав си - SB = Англия...Martinco написа:Без да бъркам идилията,но тази буква -S не означава ли че е от първите сглобени в Англия?Нищо де,важното е да върви...
Carina или Avensis1?
- slowtraveler
- Мнения: 6638
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
-
PESHO OT MARS
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Айде сега по ред:tomek написа:Край на мъките ми!!! Капарирах.
Благодаря на всички, които ме съветвахте.
Днес ходих с моя майстор (с който се познаваме от деца) да му покажа и по-старата, за която вече говорих с по-мощния мотор 115к.с. Той огледа оттук-оттам развъртя капачките помириса ауспуха, запшушва го с ръка, форсира и каза "ТОВА Е КОЛАТА! ВЗИМАЙ!".
Таз аз послушно капарирах и в сряда отивам да я взема. Колата е тази:
http://www.mobile.bg/photos/1/big/11226 ... 9703_1.pic
http://www.mobile.bg/photos/1/big/11226 ... 9703_2.pic
http://www.mobile.bg/photos/1/big/11226 ... 9703_3.pic
http://www.mobile.bg/photos/1/big/11226 ... 9703_4.pic
http://www.mobile.bg/photos/1/big/11226 ... 9703_5.pic
SB153ABK00E024505
цена: 5000лв
Регистрирана е април 1995-та, карана от някой си Франческо от Милано, който е 57-ми набор. Според руския VIN декодер е била произведена ноември 93-та, което трябва да означава, че почти година и половина е висяла на склад и е чакала някой да я купи, ако всяка от горните информации е вярна.
Цвета ми харесва много и е невероятно запазена.
Борбата между двата кандидата бе тежка. Тази надделя заради цената (1500лв по-ниска), същата и дори по-висока степен на запазеност, и няколко екстри в повече: ABS, шибердах, халогенни за мъгла. Дали италианците или нашите, но някой здраво се е изгаврил с мен купувача, превъртайки километража на екстремната цифра 80 000км пробег...Мисля като броя парите да ги питам на колко е, за да знам какво да й сменям по книжките.
Другата Карина имаше своите предимства: 2 години и половина по-млада (97-ма), по икономична (мотора който е 100к.с.), но моя майстор ми каза, че ако има нещо да се дооправя с 1500-те лева все ще се оправим. Дано да е прав.
Малко се притесних като разбрах, че е произведена през далечната 1993-та, защото колата, която в момента карам е пак същия набор. Всъщност тя е много здрава... Може и за късмет да е. Друго притеснително беше една бележка залепена от вътрешната страна на вратата за смяна на маслото, на която се виждаше датата юни 2008, но точно където е пишело километрите беше "грижовно" изчегъртано (явно с някой ключ).
Друго леко притеснение, което майстора се кълнеше да не се притеснявам е лекия нагар по ауспуха, който не беше мазен и се чистеше със сняг.
Още едно притеснение имам, че на моя майстор не му се гледаше отдолу и каза, че няма смисъл да се мери компресията, защото тия мотори били много яки... Само я изпържиха на високи обороти и гледа цвета на дима от ауспуха... Било достатъчна проверка.
Поздрави
Още веднъж, благодаря за напътствията и съветите. Бяха ми много полезни.
Първо да те изведа от заблуждението че мотора 107 к.с. е по-икономичния нема такова нещо просто има катализатор и е спънат, мотора който наистина е по-икономичен е 99-100 к.с. и се казва 4A-FE/LB (LeanBurn) според стила на каране може да даде от 0,8-1,5 л/100км. по-малко. Снимката която си дал за по-новата кола НЕ Е с LB мотор а с обикновенния (107 к.с.). Така че по тази точка според мен си взел по-добрия мотор.
Както ти казах 1500 лв. са много пари с които можеш да добавиш хубава профилактика гуми или да ги спестиш за бъдещи ремонти. Не виждам смисъл да си хвърляш парите в ТМауто купи си хубави часи aftermarket (ремък ролки и др.).
Колата ти е същата като моята само че моята беше на 200к.км. и си има разни дреболии дето понякога дразнят но иначе нямам причина да се оплаквам.
Така че със здраве да си я караш (това за 80к го забрави цифрата е някаде около 200-230 к. по-вероятно на тези коли салоните са им железни едно паране и са като нови)
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Да, английска е, но колкото обикалях японски нямаше, за съжаление. Като я взема ще я снимам и ще пиша впечатления.
Ахааа... не знаех че моторите са всъщност 3 вида. Да, това, че не е lean burn ме успокоява... biggrin.gif Благодаря. Дано излезна читава. Начетох се на хубави отзиви за колата и очакванията са ми силно завишени. Със Старлета беше пак така, а тя няколкократно надхвърли най-смелите ми очаквания.
Четох, че компресията трябва да е 13. Знаете ли дали това е цифрата?
Иначе в manual-a пише:
"Executive and GTi models were fitted with ABS as standard. From
September 1994 all models were fitted with a driver's air bag, previous to
this the driver's air bag was standard on Executive and GTi models."
Което означава, че онази, която е 97-ма година, би трябвало да е с air bag, а тя както споменах не е (което ме радва). Аз дори не разбрах какъв е точно модела на колата, която купувам... Ако е Gti, също би трябвало да е с air bag.

Ахааа... не знаех че моторите са всъщност 3 вида. Да, това, че не е lean burn ме успокоява... biggrin.gif Благодаря. Дано излезна читава. Начетох се на хубави отзиви за колата и очакванията са ми силно завишени. Със Старлета беше пак така, а тя няколкократно надхвърли най-смелите ми очаквания.
Четох, че компресията трябва да е 13. Знаете ли дали това е цифрата?
Иначе в manual-a пише:
"Executive and GTi models were fitted with ABS as standard. From
September 1994 all models were fitted with a driver's air bag, previous to
this the driver's air bag was standard on Executive and GTi models."
Което означава, че онази, която е 97-ма година, би трябвало да е с air bag, а тя както споменах не е (което ме радва). Аз дори не разбрах какъв е точно модела на колата, която купувам... Ако е Gti, също би трябвало да е с air bag.
Само дето твойта я взе регната, отсервирана, със застраховка, с нови гуми, преди година и на 1000лв отдолу biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifPESHO OT MARS написа:...Колата ти е същата като моята само че моята беше на 200к.км. и си има разни дреболии дето понякога дразнят но иначе нямам причина да се оплаквам.
Така че със здраве да си я караш (това за 80к го забрави цифрата е някаде около 200-230 к. по-вероятно на тези коли салоните са им железни едно паране и са като нови)

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Той човека от Италия я е взел за 1000EUR (по документи), което означава, че здраво съм се прецакал... Това е положението. Обиколих доста, но пак се прецаках...diver написа:Само дето твойта я взе регната, отсервирана, със застраховка, с нови гуми, преди година и на 1000лв отдолу biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifPESHO OT MARS написа:...Колата ти е същата като моята само че моята беше на 200к.км. и си има разни дреболии дето понякога дразнят но иначе нямам причина да се оплаквам.
Така че със здраве да си я караш (това за 80к го забрави цифрата е някаде около 200-230 к. по-вероятно на тези коли салоните са им железни едно паране и са като нови)
-
PESHO OT MARS
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Че беше регната така е, отсервирана не незабравай че ремъка и ролката бяха в багажника и маслото после си сменявах, застраховката беше разсрочена и забравяйки да ми споменеш този факт щеше да ме вкараш в приключение (винаги си плащам гражданската изцяло), за гумите да нови бяха и скъпи и да 1000 кинта отдолу беше и бартера така че съм доволен но трябва да сме обективни:diver написа:Само дето твойта я взе регната, отсервирана, със застраховка, с нови гуми, преди година и на 1000лв отдолу biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifPESHO OT MARS написа:...Колата ти е същата като моята само че моята беше на 200к.км. и си има разни дреболии дето понякога дразнят но иначе нямам причина да се оплаквам.
Така че със здраве да си я караш (това за 80к го забрави цифрата е някаде около 200-230 к. по-вероятно на тези коли салоните са им железни едно паране и са като нови)
-климата я сервизирах щото нямаше фреон и все още имам да сменям датчик за налягането
-основен ремонт на окачването шарнири и 4те биалети
Така че пак казвам доволен съм но не ги описвай нещата толкова едностранчиво.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
А ти мислиш, кат вземеш кола за 5к че няма да правиш тез неща + още други ли?!PESHO OT MARS написа:Че беше регната така е, отсервирана не незабравай че ремъка и ролката бяха в багажника и маслото после си сменявах, застраховката беше разсрочена и забравяйки да ми споменеш този факт щеше да ме вкараш в приключение (винаги си плащам гражданската изцяло), за гумите да нови бяха и скъпи и да 1000 кинта отдолу беше и бартера така че съм доволен но трябва да сме обективни:diver написа:Само дето твойта я взе регната, отсервирана, със застраховка, с нови гуми, преди година и на 1000лв отдолу biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifPESHO OT MARS написа:...Колата ти е същата като моята само че моята беше на 200к.км. и си има разни дреболии дето понякога дразнят но иначе нямам причина да се оплаквам.
Така че със здраве да си я караш (това за 80к го забрави цифрата е някаде около 200-230 к. по-вероятно на тези коли салоните са им железни едно паране и са като нови)
-климата я сервизирах щото нямаше фреон и все още имам да сменям датчик за налягането
-основен ремонт на окачването шарнири и 4те биалети
Така че пак казвам доволен съм но не ги описвай нещата толкова едностранчиво.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
PESHO OT MARS
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Бе че е така така е дори и за 10к и нова да си вземеш все ще има какво да правиш.
Истината е че дори с тези сервизни акции които съм провел и газовата която вече е монтирана и работи надали ще и взема повече от 4200 лв.
Причината е че преди тебе и след тебе се жена я е карала и малко на войнишко канче отива но съм се примирил.
Търся си автоматик.
Истината е че дори с тези сервизни акции които съм провел и газовата която вече е монтирана и работи надали ще и взема повече от 4200 лв.
Причината е че преди тебе и след тебе се жена я е карала и малко на войнишко канче отива но съм се примирил.
Търся си автоматик.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
sashoskiora
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
По нагоре бях писал:Да си я караш със здраве!
По нова или по евтина е без значение на снимките колата изглежда много запазена и според мен си заслужава за колко е купена е друг въпрос,но от личен опит кола без да имаш изграден канал трудно се купува ако я беше купил ти лично от Италия и беше организирал докарването щеше да ти излезе по скъпо.
По нова или по евтина е без значение на снимките колата изглежда много запазена и според мен си заслужава за колко е купена е друг въпрос,но от личен опит кола без да имаш изграден канал трудно се купува ако я беше купил ти лично от Италия и беше организирал докарването щеше да ти излезе по скъпо.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта