движение по инерция
Petar
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 19 Апр 2008 11:26
- Местоположение: софия
Мнение от tribalistas » 20 Ное 2008 11:48
tribalistas
Мнение от Jister » 20 Ное 2008 15:53
зависи на каква предавка си и дали има наклон на пътяslowtraveler написа:Така е, но като ти показва 0.0л/100км колата рязко намалява скоростта си, докато по инерция изминава по-дълъг пътtribalistas написа:Колеги незнам,но ако пусна колата на скорост разходомера показва 0.0л.а като я пусна по енерция показва разход в порядъда на 1.2-1.5л/100км.
ако си на около 1500 - 2000 оборота не би трябвало двигателя да те спира особенно много, особенно когато има и наклон просто пускаш на скорост , не хабиш гориво, не хабиш спирачки



Jister
- slowtraveler
- Мнения: 6358
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 372 пъти
- Получена благодарност: 401 пъти
Мнение от slowtraveler » 20 Ное 2008 19:55

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от kristian » 20 Ное 2008 22:41
Е ти сам каза че зависи от релефа.Няма кой-знае какво за умуване.Пуснеш ли газта,ECU-то орязва подаването на гориво.Обаче мотора започва да те спира.Ако се пускаш от Боровец към Аспарухово е идеално.Ако караш по почти равен терен из града е безмислено,щото после натискаш пак газта.Така или иначе спирането с двигателя си има много и безпорни преимущества.А не съм чул или прочел за някакъв сериозен недостатък.slowtraveler написа:.....
Така е, но като ти показва 0.0л/100км колата рязко намалява скоростта си, докато по инерция изминава по-дълъг път
kristian
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 21 Ное 2008 02:33
Съсипва съединителя вместо да ти съсипе накладките.kristian написа:slowtraveler написа:.....
А не съм чул или прочел за някакъв сериозен недостатък.
И този икономайзер може да ти резне горивото ако си с 1000-2000 оборота . Ама ако си караш кротко с 150-200 и си върнал газта със сигурност не ти спира горивото !
Bass_Man
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 21 Ное 2008 06:13
Susipva suedinitelq e silno kazano, za6toto pusnal li si vednuj na edna skorost nadolu po bair i ne smenqsh ne vijdam kak shte se susipe suedinitelq, osven ako kolata ti e pretovarena.Bass_Man написа:Съсипва съединителя вместо да ти съсипе накладките.kristian написа:.....
А не съм чул или прочел за някакъв сериозен недостатък.
Kakvoto i da stava sus siedinitelq(kato az vqrvam, 4e ni6to ne mu stava) e 1000 puti po-dobre da se spuska naklon i to seriozen naklon, na skorost, otkolkoto da si pregreesh spira4kite i posle da ne moje da spresh. TOva e sonovno pravil na profesionalnite shofiori.
Otdelno na izpita v Angliq, dokolkoto znam kusat, ako pusnesh kolata po inerciq predi svetovar.
Otnosno dizela:
Dizela ima dosta PO-GOLIAMA KOMPRESIA ot benzinkata i to4no poradi tazi pri4ina ne e prepora4itelno da se pali na skorost. Zaradi posledicite, koito e spomenal Scott.
p.s.
Az karam benzinka i na mqsto pali samo, ako e natisnat suedinitelq, NO sum q palil i na skorost vednuj.
Bashta mi kara dizel.
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
- slowtraveler
- Мнения: 6358
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 372 пъти
- Получена благодарност: 401 пъти
Мнение от slowtraveler » 21 Ное 2008 08:04
Че как ще ти съсипе съединителя, при условие, че основната енергия се губи за въртене на двигателя на принудителен празен ход, а съединителя се натоварва само в момента на превключване?!?!Bass_Man написа:Съсипва съединителя вместо да ти съсипе накладките.kristian написа:.....
А не съм чул или прочел за някакъв сериозен недостатък.
И този икономайзер може да ти резне горивото ако си с 1000-2000 оборота . Ама ако си караш кротко с 150-200 и си върнал газта със сигурност не ти спира горивото !

А економайзера отрязва горивото независимо от това на какви обороти е колата. Включва се отново при ниски обороти, за да поддържа празния ход

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 21 Ное 2008 08:42
kristian написа:Така или иначе спирането с двигателя си има много и безпорни преимущества.А не съм чул или прочел за някакъв сериозен недостатък.
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Мнение от Jister » 21 Ное 2008 10:16
когато ползваш накладките има триене, а при спирането на скорост няма таковаBass_Man написа:kristian написа:Съсипва съединителя вместо да ти съсипе накладките.slowtraveler написа:.....
А не съм чул или прочел за някакъв сериозен недостатък.
И този икономайзер може да ти резне горивото ако си с 1000-2000 оборота . Ама ако си караш кротко с 150-200 и си върнал газта със сигурност не ти спира горивото !


е ти каква кола караш дето на 150 - 200 оборота върви нормално

по принцип за бензиновите реже горивото за всички обороти над idle + 500
иначе дизелите незнам дали го ползват това!?!


Jister
Мнение от mladm » 21 Ное 2008 10:47
Иначе хубаво тръгнахте в посока ремък и натоварване на двигателя.
Пример мога да посоча - има ли проблем ако изключа от скорост от първия тунел на Хемус (посока София-Ботевград) и се пусна до третия (скороста варира от 80 до 120). Включването на скорост го правя на около 90, като изфорсирам двигателя до около 2000-2300 об/мин. и направо на 5-а.
Toyota Corolla 1.4 VVTi (E12)
mladm
Мнение от Petar » 21 Ное 2008 10:57
Petar
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 21 Ное 2008 11:21
Ако имаш конкретен проблем, добре е да го опишеш подробно, а не да питаш общи въпроси.mladm написа:... нещо се скапва в мотора...
Като се 'скапе мотора' какво се случва, не ще да пали, не работи стабилно, свети нещо на таблото..... Правена ли е диагностика на колата или майстора е отсякъл по сталински - 'не я пускай по инерция няма да имаш проблем'?

Scott
mladm
- slowtraveler
- Мнения: 6358
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 372 пъти
- Получена благодарност: 401 пъти
Мнение от slowtraveler » 21 Ное 2008 13:28

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта