ако си беше взел Субаруslowtraveler написа:Е да ама моите са ксенон и не са толкова евтини.
Въпроса е не че светват с даване на контакт (консумацията им е достатъчно ниска), а че гаснат при въртенето на стартера (не от ниско напрежение, а просто се изключват принудително) и след това пак палят.....
Просто ме подразни, че оригинално са го направили толкова тъпо, като лесно биха намерили и по-интелигентно решение...
ЕКСТРИ
-
mitoko
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
На моя Авенсис (2007г) фаровете палят даже и да няма ключ в контакта. За това е направен зумера да пищи силно, за да не си забравиш фаровете като излизаш от колата. На колегата Slowtraveler Авернсиса е от първата генерация и при него е различно.slavi7 написа:преди два дни гледам една корола паркирана и заключена, но със запалени фарове и халогениВикам си - това не може да е вярно?!
Днес един мой съсед оставил почти новата си тойота Hilux пред блока, заключил - отново със запалени фарове и халогени!?
Това май може да се случи единствено при тойота за съжаление. Добре че е с два акумолатора и два часа след като я беше паркирал, дойде и си я запали все едно не е имало нищо laugh.gif
Не трябва ли да гаснат фаровете и халогените когато не си на контакт? При всички нормални коли оставаш на габарити в този случай?
Въпросната джаджа оригинална ли е или някаква друга? Къде я монтираха? Мен много ме привлича подобно нещо за ланд крузера но ме е страх да не прецака нещо другоp_zarkov написа:е вече моята Тойотка прилича на Сеата biggrin.gif .Ексра си е да знаете и струва 48лв с ДДС.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
- slowtraveler
- Мнения: 6644
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 403 пъти
- Получена благодарност: 434 пъти
Ако си бях взел субару трябваше да платя поне още едни 20-30х.лв отгоре заради едно включване на фаровеmitoko написа:....ако си беше взел Субару![]()
![]()
@Nixter - то на почти всяка кола палят така, но въпроса тук е за 'автоматично' дневно палене --> фаровете да се включват винаги, без никакво действие от твоя страна...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
15 годишното ми 6 хиляди левово терано си я има сток тази екстра. Какво се превъзнасяте неразбирам....20-30 хиляди отгоре, дрън дрън дрън....slowtraveler написа:Ако си бях взел субару трябваше да платя поне още едни 20-30х.лв отгоре заради едно включване на фаровеmitoko написа:....ако си беше взел Субару![]()
![]()
![]()
@Nixter - то на почти всяка кола палят така, но въпроса тук е за 'автоматично' дневно палене --> фаровете да се включват винаги, без никакво действие от твоя страна...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- slowtraveler
- Мнения: 6644
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 403 пъти
- Получена благодарност: 434 пъти
Колега, явно не съм обяснил: Маздата също я има тази екстра, но не ми хареса логиката, дето са я измислили японците там.
А цените на субаруто сигурно са с около 20-30х.лв по-високи от тея на Маздата... biggrin.gif
А цените на субаруто сигурно са с около 20-30х.лв по-високи от тея на Маздата... biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Аз също имам навика да карам на къси целогодишно.
Бях тръгнал да правя една платчица,която тръгна,но така и не я монтирах на мойта баба Корола.
Идеята бе следната: при даване на контакт естествено светва лампата на акумулатора.Паралелно на нея се вързва времезакъснителна RC верига,оптрон, тиристорен ключ и реле,чийто нормално отворени контакти са вързани между контактния ключ и късите през предпазител. Когато моторът развие обороти и лампата изгасне т.е. вече зарежда, RC веригата дава още 3-4 сек., тиристорния ключ сработва и релето затваря контактите си.Според мен решението не е сложно,струва <10 лв. (и малко повечко играчка и псувни,особено ако някой друг е бърникал преди теб в таблото), но вероятно има и по-просто.
Бях тръгнал да правя една платчица,която тръгна,но така и не я монтирах на мойта баба Корола.
Идеята бе следната: при даване на контакт естествено светва лампата на акумулатора.Паралелно на нея се вързва времезакъснителна RC верига,оптрон, тиристорен ключ и реле,чийто нормално отворени контакти са вързани между контактния ключ и късите през предпазител. Когато моторът развие обороти и лампата изгасне т.е. вече зарежда, RC веригата дава още 3-4 сек., тиристорния ключ сработва и релето затваря контактите си.Според мен решението не е сложно,струва <10 лв. (и малко повечко играчка и псувни,особено ако някой друг е бърникал преди теб в таблото), но вероятно има и по-просто.
Corolla Liftback 1.3 12V carb. EE90
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
Corolla Sedan 1.6 MT 2020
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Baidu [Spider] и 3 госта