Защо по слабо ми свети левия фар на Авенсиса
Защо по слабо ми свети левия фар на Авенсиса
Мнение от tonitem » 13 Окт 2008 21:13
tonitem
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Защо по слабо ми свети левия фар на Авенсиса
Мнение от Kiki » 13 Окт 2008 22:59
По слабото светене на късите може да се дължи на самата крушка. По принцип халогенните крушки след продължителна употреба се окисляват и започват да светят по-слабо. А колкото до ксеноните, мога да ти кажа, че аз на съжия автомобил сложих ксенони и се родих. Сега светлините са съвсем други. На Авенсиса късите и дългите не са на една крушка.Аз сложих само на късите.Дългите си светят добре.tonitem написа:Здравейте,фенове на Тойота!! От няколко дни ми прави впечатление, по слабото светене на левия фар-по точно на късите светлини. Някакви мнения по въпроса? Колата е Авенсис 2004 г., някъде прочетох, че по принцип моделите след 2003 г. имат слаби светлини. Слагането на биксенон решение ли е на въпроса? Предварително благодаря за отговорите.
Kiki
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 13 Окт 2008 23:06

Me4oKyX
Vesko
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 14 Окт 2008 01:43
Няма автоматично регулиране, има автоматично НИВЕЛИРАНЕVesko написа:Мечо, колегата каза че мойте светят много близо. А са си с автоматично регилране... е може и фабрично да са си зле
ПП: ксенони са


Me4oKyX
Vesko
Troshko
ceko26
tonitem
jingo
Мнение от slavi7 » 14 Окт 2008 21:57
Независимо дали са с автоматично или ръчно регулиране всички фарове имат допълнителни врътки на самия фар от където се настройват. Автоматичното нивелиране е в рамките на това, което може да се регулира и ръчно при нексеноновите фарове. Пръво ги регулираш от врътките и после оставяш автоматичното ниво да си върши фаровете
и не мисля че е необходим сервиз за това
що се отнася до ксенон на рефлекторен фар без лупа и още повече на крушки Н4 - много кофти работа е това. Биксенона е илюзия, а заслепяването на насрещните коли е гарантирано.
slavi7
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 14 Окт 2008 23:36
slavi7 написа:....що се отнася до ксенон на рефлекторен фар без лупа и още повече на крушки Н4 - много кофти работа е това. Биксенона е илюзия, а заслепяването на насрещните коли е гарантирано.
Прав си донякъде, защото поне 90% са евтинийки и нямат общо с истината, освен, че вадят очите на насрещния laugh.gif На рефлекторен фар, ако сложиш кофти крушки се вижда повече от ясно колко е зле, а и само вадиш очите на хората.... Ако крушката е както трябва, заслепяването е минимално, като не броя коли със стари крушки, нерегулирани фарове или Опел Калибра - те нямат общо със светенето като цяло.... Но за съжаление, няма контрол за тези работи, а и много малко хора си правят реглаж на фаровете независимо със или без ксенон са. А ако фара е лупа, крушката дори да е крива, няма да вади очите, което е плюс, но пък осветеността е доста по-малка от рефлекотрния фар с ксенон, като Волва-та и някои Субарута


Me4oKyX
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от Vesko » 15 Окт 2008 00:22
Сигурен съм че има начини за регулиране, само не съм съгласен че си копуваш кола нова от магазина и бягаш до сервиза да ти регулират фаровете или го правиш сам. Ако има ПТП и сервиза не си сварши работа да, но дори и след ПТП би трябвало да ти върнат колата с нормално регулирани фарове и да не се налага да си го правиш сам или да ходиш по гаражчетаslavi7 написа:това автоматично регулиране/нивелиране явно много подлъгва хората
Независимо дали са с автоматично или ръчно регулиране всички фарове имат допълнителни врътки на самия фар от където се настройват. Автоматичното нивелиране е в рамките на това, което може да се регулира и ръчно при нексеноновите фарове. Пръво ги регулираш от врътките и после оставяш автоматичното ниво да си върши фаровете
и не мисля че е необходим сервиз за това
що се отнася до ксенон на рефлекторен фар без лупа и още повече на крушки Н4 - много кофти работа е това. Биксенона е илюзия, а заслепяването на насрещните коли е гарантирано.

Vesko
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 15 Окт 2008 01:21


Me4oKyX
Мнение от slavi7 » 15 Окт 2008 17:21
Между другото какви са ксеноновите фарове за ТЛК 120? с лупа или без? май не съм виждал
slavi7
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта