Колеги, някой ако е обръщал волан от десен на ляв, може ли да ми каже какви части са нужни. Колата е с климатик и е автоматик.
Ако някой сподели цени ще съм му благодарен.
Какви части за обръщане на волан - Celica 5th gen. ST183
по добре търси донор,,,виж има ли огледални дупки по файрлола,но на пръв прочит-стандартното
: кормилна рейка, шината която държи рейката, таблото с всичките му пласмаси и жабки,комплекта въздуховодите и кутията на вентилатора,както и самия той, лосчето за мигачите-ако не го сменяш е обратно
удължаваш или преправяй инсталацията за да ти дойде от другата страна за таблото.
чистачките са наобратно, и моторчето е от шофиорката страна,което пречи на съединителя,но ти нямаш такъв.
захвата на кормилната рейка може да не е еднакъв за лява и дясна рейка.
генерацията може да пречи на мястото на новия кормилен прът(много малко вероятно)
педалите понякога не са еднакви-защото газта може на лява дирекция да е на подкалника-а при дясното -не.
тва се сещам най общо,но нито е изчерпателно,нито е персонално за твоя случей.
не случайно англичанките вървят доста по евтино.
: кормилна рейка, шината която държи рейката, таблото с всичките му пласмаси и жабки,комплекта въздуховодите и кутията на вентилатора,както и самия той, лосчето за мигачите-ако не го сменяш е обратно
удължаваш или преправяй инсталацията за да ти дойде от другата страна за таблото.
чистачките са наобратно, и моторчето е от шофиорката страна,което пречи на съединителя,но ти нямаш такъв.
захвата на кормилната рейка може да не е еднакъв за лява и дясна рейка.
генерацията може да пречи на мястото на новия кормилен прът(много малко вероятно)
педалите понякога не са еднакви-защото газта може на лява дирекция да е на подкалника-а при дясното -не.
тва се сещам най общо,но нито е изчерпателно,нито е персонално за твоя случей.
не случайно англичанките вървят доста по евтино.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта