студен старт!проблем

Аватар
nurs
Мнения: 34
Регистриран на: 10 Авг 2008 22:52

студен старт!проблем

Мнение от nurs » 17 Сеп 2008 23:16

здравейте колеги.имам проблем с моита тойотка.сутрин не ми пали.пали 4ак от 3-4 път!!!сащото се повтаря ако е стояла повече ОТ 3 -4 часа!наскоро сменях гарнитура на главата че я беше издухала и с нея ангренаж,ролки,термостат,дистрибуторна капачка,палец,кабели,свещи!иначе мотора е супер мн е тих.форсира се мн добре,има ряз сичко е ок!ама с това студено палене мн се нервя!!!пък и зима идва!приемам всякакви мнения!тойотката е корола ЕЕ90 1.3 75 к.с (2Е Е мотор)

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 18 Сеп 2008 16:36

Лоша дистр.капачка,лоши свещи,неправилно зацепен ангренаж са варианти според мен. smile.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Kiki
Мнения: 8203
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Мнение от Kiki » 18 Сеп 2008 19:57

Нещо от тези работи, които си сменял не е четаво. А и някои да не се е правил на майстор да е правил някакви допълнителни настройки?

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 18 Сеп 2008 20:05

Прегледай всички клеми в моторния кош дали са щракнати добре, а и дали някои не са клеясали. Виж също кабелите към и от бобината.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6293
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 360 пъти
Получена  благодарност: 395 пъти

Мнение от slowtraveler » 18 Сеп 2008 20:19

Виж и горивопровода...
Да не би при монтажа някъде да не е затегнато добре и да изтърва бензина и засмуква въздух от някъде... Тогава трябва време да се напълни наново системата...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
nurs
Мнения: 34
Регистриран на: 10 Авг 2008 22:52

Мнение от nurs » 19 Сеп 2008 01:10

проблема не се появи след ремонта!а си го имаше и преди това!аз колата я имам от началото на лятото!и си мислех че е лоши кабели или дистрибуторна или сфещи или палец но като ги смених всичките проблема остана!!за бобината незнам тя е вътре в делкото!и нз дали се сваля въобще! wacko.gif аз си мислех че просто някое реле не включва!но вече наистина съм в безисходица!

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 19 Сеп 2008 07:34

Най-веоятно не ти работи 5-тия инжектор за студено стартиране, или термодатчика, който го управляа. Ако в по-топло време нямаш този проблем, това е най-логичната причина.

Аватар
nurs
Мнения: 34
Регистриран на: 10 Авг 2008 22:52

Мнение от nurs » 23 Сеп 2008 19:01

здравеите отново!днес ходих в сервиза за да я погледнат!значи момчетата казаха че топлиния датчик е здрав ,а проблема е в някав клапан на бензиновата помпа!и че този клапан изтървал бензина след 1-2 часа и затова тябвало да въртя няколко пъти докато нагнети пак!каза че някав клапан трябвало да сложат на системата за да не изтървало бенза!та питам някои зблъсквал ли се е с такова нещо и как е процедирал,че им нямам вяра много на тия!!!

Аватар
Kiki
Мнения: 8203
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Мнение от Kiki » 23 Сеп 2008 19:29

nurs написа:здравеите отново!днес ходих в сервиза за да я погледнат!значи момчетата казаха че топлиния датчик е здрав ,а проблема е в някав клапан на бензиновата помпа!и че този клапан изтървал бензина след 1-2 часа и затова тябвало да въртя няколко пъти докато нагнети пак!каза че някав клапан трябвало да сложат на системата за да не изтървало бенза!та питам някои зблъсквал ли се е с такова нещо и как е процедирал,че им нямам вяра много на тия!!!
Това е много логично. Такъв клапан имах на един Пасат. Сомо, че беше слаган от предишния собственик. Слага се мното близо до резервоара.

Аватар
nurs
Мнения: 34
Регистриран на: 10 Авг 2008 22:52

Мнение от nurs » 23 Сеп 2008 23:18

a tozi klapan kakav trqbva da e?i za6to blizo do rezervoara?ako e blizko do dvigatelq ako ne puska benzina sled klapana nqma kak da se vyrne kam rezervoara za6toto nqma kakvo da doide na negovo mqsto :whistle:

Аватар
Kiki
Мнения: 8203
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Мнение от Kiki » 25 Сеп 2008 19:34

nurs написа:a tozi klapan kakav trqbva da e?i za6to blizo do rezervoara?ako e blizko do dvigatelq ako ne puska benzina sled klapana nqma kak da se vyrne kam rezervoara za6toto nqma kakvo da doide na negovo mqsto :whistle:
Клапана по принцип пропуска флуида сомо в една посока. А това къде ще се сложи и според мен няма голямо значение. :thumbsup:

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6293
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 360 пъти
Получена  благодарност: 395 пъти

Мнение от slowtraveler » 26 Сеп 2008 10:38

Вероятността в системата да има въздух е по-голяма в горната част на системата (до двигателя).
Клапанчето работи добре с течност, но може да пропуска въздух и от там да изтърве и бензина.
Предполагам, че затова повечето ги слагат до резервоара (на Шкода Фабия възвратното клапанче например е в един корпус с клапана за поддържане на налягане и филтъра до резервоара).
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
nurs
Мнения: 34
Регистриран на: 10 Авг 2008 22:52

Мнение от nurs » 05 Окт 2008 11:19

zraveite kolegi!sled dylgi zamervaniq i razmi6leniq otkrih kade e problema sys studeniq start!zna4i kam termo dat4ika(zeleniq)ot kompiutara trqbva da otiva ot 2-2.4 V,a na moq mu otiva to4no 5V unsure.gif i kato mine prez datika koito pri 20 gradusa e nqkade kam 2,5k oma nali ima pad na naprejenie,a kompa izmerva izhodnoto naprejenie ot dat4ika koeto e dvapyti po golqmo ot normalnoto unsure.gif i taka kompa se lyji 4e navyn e sigurno -15 gradosa i puska mn benzin i q davi!!a i kato se pomy4a da zapalq kato otviq sve6tite te napravo mokri!!!ta v4era pak studena mu6nah edno 5 K oma na mqstoto na dat4ika i zapali ot raz smile.gif !!!umolqvam nqkoi ot kolegite ako ima corolla 1,3 2E-E motor da si primeri ako moje termo dat4ika (toq zeleniq)kakvo mu e saprotivlenieto pri studena kola ,ili ako ima nqkoi harakteristikata na dat4ika :help: !za da znam da kupuvam li nov ili da lyja po nqkakyv na4in kompa!!!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта