с какво масло карате своите СЕЛИКИ???

Аватар
max-2
Мнения: 2098
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 112 пъти

Re: !

Мнение от max-2 » 17 Сеп 2008 21:18

kofarata написа:
Дон Хуан написа:
kofarata написа:явно сте сипвали 10в40 (мотул) но не ви се е разтракал двигателя от това. А за съмненията за ментетата - купих го от ПроСпийд, които всъщност са му вносители. А този вискозитет се води всесезонен до колкото "знам"..... Ще минавам на 0в40 или 5в40 unsure.gif иде зима!!!
A ima li vazmojnost problema da ne e v masloto a ot dvigatelia ti......
....dokolkoto znam dvigatelite darjat na mnogo i razlichni masla i nemat iadove-imam vpredvid ne sa mngo kaprizni za razlika ot nemskite....

cheers
ами това е първото, което си помислих и затова я закарах в ТМ ауто да я проверат, казаха ми че "няма никакъв проблем, наистина се чува тракане от клапаните но в рамките на нормалното и е заради маслото". А аз като гледам нито ми харчи масло, върви, не изкарва пушеци, компресията е ок, сичко изглежда ток и жици. Затова много се чуда на тоя мотул, ама като чета постовете и други тойотки започват да тракат от него... специално за 10в40 dry.gif
Ами слагайте си 5в40 и ще сте доволни :thumbsup:
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
nenko
Мнения: 45
Регистриран на: 01 Юни 2008 16:36
Местоположение: varna

Мнение от nenko » 18 Сеп 2008 19:40

добре де,5В40 не е ли по рядко от 10В40??? с по рядко масло - по тънък маслен клин.каква е логиката траканията да изчезнат?

аз даже не 10 а 15 смятам да сложа

Аватар
max-2
Мнения: 2098
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 112 пъти

Мнение от max-2 » 18 Сеп 2008 20:12

По- рядко е само когато е студено. Като загрее е еднакво с 10в40, а като прегрее е по-гъсто от 10в40, защото е по-стабилно на висока температура, а другото по-лесно става на чорба като види зор.
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
Дон Хуан
Мнения: 161
Регистриран на: 23 Апр 2008 10:59
Местоположение: Кипър
Обратна връзка:

!

Мнение от Дон Хуан » 18 Сеп 2008 21:30

max-2 написа:По- рядко е само когато е студено. Като загрее е еднакво с 10в40, а като прегрее е по-гъсто от 10в40, защото е по-стабилно на висока температура, а другото по-лесно става на чорба като види зор.
Napalno sam saglasens teb :thumbsup:

DMDimitrov
Мнения: 295
Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Мнение от DMDimitrov » 19 Сеп 2008 09:31

Пичове, при температура на двигателя ~90 градуса (образно казано), показателите на маслата почти се изравняват... т.е. дали ще е 5W30, 5W40 или 15W40 - показателите им са почти равни! :thumbsup:
По-важния момент е при запалване на мотора и околна температура под нулата - ако маслото е по-гъсто, то става на боза и мотора работи "на сухо" докато не подгрее малко.
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г

Аватар
kofarata
Мнения: 93
Регистриран на: 08 Сеп 2008 14:22
Местоположение: Sofia

Мнение от kofarata » 19 Сеп 2008 09:54

а каква би могла да бъде причината, двигателя да потраква повече когато загрее... вибрациите също са по-големи, когато я настъпя. shutup.gif
Toyota Celica (T20) 7А
Toyota Corolla (АE92) 4А

DMDimitrov
Мнения: 295
Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Мнение от DMDimitrov » 19 Сеп 2008 10:00

kofarata написа:а каква би могла да бъде причината, двигателя да потраква повече когато загрее... вибрациите също са по-големи, когато я настъпя. shutup.gif
Ами например кофти масло smile.gif
Ако ти се инвестира малко повечко за качествено масло - купи си Marly Zenox 0W40 :thumbsup: Гарантирам, че ще ти изчезнат вибрациите и шума, който се е появил... Също така, някой би казал - много е скъпо, не си струва - ок, но производителя гарантира 30000км пробег на смяна... ти го смени на 20000 и пак ти излиза по-евтино :thumbsup: или поне същото като инвестиция, в сравнение с две смени на по 10000км с по-обикновено масло.

П.С: Аз съм изключително доволен от това масло - колата просто стана друга smile.gif

Ето и малко инфо:
http://zenox.com/article/view.web?artic ... &siteNav=0
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г

Аватар
kofarata
Мнения: 93
Регистриран на: 08 Сеп 2008 14:22
Местоположение: Sofia

Мнение от kofarata » 19 Сеп 2008 12:07

Благодаря за инфото Димитров. И аз съм чувал, че маслото е добро, както и Мотул 10в40, но уви второто не ми се отразява добре
Toyota Celica (T20) 7А
Toyota Corolla (АE92) 4А

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 20 Сеп 2008 02:25

Пичове не искам да ви развалям седенката обаче разсъжденията ви относно вискозитетите на маслата са доста грешни и противоречиви !!! По принцип повечето себеуважаващи се производители на масла имат едни данни по те техните сайтове , които доста добре показват какви са вискозитетите и възможността за изпомпване при различни температури .
Вземете ги прочетете вместо да си съчинявате :whistle: .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта