Мнение
от agent dust » 01 Авг 2008 00:47
легаси на мен ми пълни душата. аутбек-а е по-популярен, но той се намира само с 2.5 двигател - а точно този двигател изобщо не ме кефи. форестър-а е изключително корава машина! полагат ги на какви ли не издевателства, но това държи.
най-хубавият атмосферен двигател е 2.2 - той се слага само на легаси, и на някои импреси, които обикновено са щатски, в европа ги няма. много пъргав мотор, има и сила, а харчи като по-малките. основните му проблеми са течове - в цената на колата включваш едни 1000лв и нямаш грижи. в Бг има няколко легаси роял, 2.2, автоматик, кожа, всички екстри за които се сетиш, въздушно окачване. вкарват ги от щатите. но са по-старите модели, до 1994г. такава кола, добре поддържана - по нищо не отстъпва на новите модели.
на всяка цена избягвай четиривалките. има 2.5 мотор, който обаче е с 4 вала. слага се на легаси лимитед версия с всички екстри. познава се като видиш капака на ангренажът - по-голям е. този мотор е най-дървен. уж е моделиран за повече мощност, ама само е усложнен и затова го слагат на много малко модели.
за предпочитане е да си купиш кола с двулитров двигател. той държи на всичко. с двулитров има само легаси и форестър, аутбек няма. 2.5 моторът е хубав - но само ако не е прегряван. ако дори само един път е прегрят - ще трябва да се прави.
най-добрият мотор е 3 литра, слага се на легаси и аутбек. но колите с такъв мотор са много скъпи. този мотор кърти мивки, невероятен е, дизайнът му е ювелирен.
ако искаш супер комфорт с много пространство и голям клирънс на купето - аутбек. ако искаш супер комфорт - легаси комби. същото е като аутбек, но е по-ниско. лимузините(седан) не са много на почит, не са особено практични. ако искаш кола, с която можеш да правиш каквото си искаш - форестър. неговата поддръжка е като на останалите - по-скъпи са само задните амортисьори, които са с ниво регулиране и струват по 1000лв единият. иначе е много здрав и сигурен автомобил, но возията му е по-дървена от тази на легаси и аутбек. най-предпочитаният модел на субару е легаси комби, модел B12. има лимитед версии - с всички екстри, кожа, въздушно окачване - но често двигателят е 4 валовият 2.5
от германия колите са най-добнре обслужвани - но имат най-много ръжда. от Италия са най-запазени - но поддръжката на двигателя им е лоша, италянците са абсолютни олигофрени.
моята препоръка е двулитрово легаси комби, или двулитров форестър. имаме един клиент, който се занимава само с внос на субару. обикновено колите му са чудесни, много често са като чисто нови - а една сребриста B12 направо ми изкара акъла. като я докара - нямаше абсолютно никакви забележки! мога да ти дам телефонът му да го поразпиташ. той със сигурност ще ти намери чудесно субару - и до до пролетта ще имаш възможност да огледаш много коли. хубавото при него е, че ако колата има някакви забележки - той винаги го казва и или го оправя, или се договаря за цена. има практика да води клиентът с колата при нас - и ние казваме всичко, после те се пазарят. много печен търговец е.
и помни - най-доброто, което можеш да намериш е аутбек B12 с 3.0 двигател. напипаш ли такава, просто се влюбваш в колата. моделът B13 е много скъп, но B12 изпада на добра цена - и просто няма конкуренция в класа си.
status: за БАН