 Като speed limiter, което и Аурис го има :
  Като speed limiter, което и Аурис го има : 
Интересен спор заформяш с Lexus - като с телевизор.ceko26 написа:... Аз вярвам на Scott, който има реална оценка...
 
  резултата в петък.
 резултата в петък.
Трябва да са много сходни по този маршрут - в края на краищата ти почти не си ползвал предимствата на рециклиране на енергията от хибридната система. Бедата е че тези 270к.с. са възможни само за кратко време - мисля около 10 мин преди батерията да падне под 60%. Ти пробвал ли си го продължително време на макс?Vesko написа:... ама няма как да сравниавам директно 150кс със 270кс по разход. Лчбопитно ми е колко би бил разхода със RX350. Двете коли са сходни и по размери и по мощност
Да, но при този режим на работа, двигателя не се гаси, т.е. работи на празен ход, разход >0, докато RX350-то ще влезе в режим на 'Принудителен празен ход' - разход = 0Vesko написа:А и при 150км/ч на магистрала си се ползва рециклирането. С тази скорост постоянно настигаш други коли и се налага да намаляваш и ускоряваш след това. Това особенно много важеше при натоварениете магистрали в Германия
ППХ е когато вдигнеш крака от газта, колата се движи на скорост от инерцията, оборотите са над 1200-1500. Тогава ECU-то просто спира инжекторите, или пък ако е карбуратор се спира клапана за празен ход. Хибрида няма такъв режим, защото конструктивно е невъзможно - няма твърда връзка ходова част - двигател при положение D на скоростния лост.Vesko написа:А защо хибрида да не може да мине в принудителен празен ход? Всъщност какъв е този режим?
 Последните ми изкараха 40000км. Предишните докато се нарадван на колата изкараха само 20000км
 Последните ми изкараха 40000км. Предишните докато се нарадван на колата изкараха само 20000км   
 Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта