
Здравейте пичове от форума,нов съм и имам питане за джанти
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 25 Юни 2008 17:38
Здравейте пичове от форума,нов съм и имам питане за джанти
Пичове нов съм във форума,но ентусиазмът ми по автомобилите не е от вчера.И така се случи,че ще си купуваме тойота ярис 2008 1.0 бензин.Колата ще с екара предимно градско за това е малкия двигател,но това не пречи да се барне леко по екстериора,имам предвид да сложа джанти и ксенон.Обаче се чудя дали да сложа джанти 16-ки или 15-ки и какъв размер гуми да са,дали ако са по-голям цолаж ще се късат или някви подобни проблеми да ми правят.Ходих в една фирма днес и ми препоръчаха едни,но пак представителя ме посъветва да питам в форума,защото се пак едно е той да ми каже нещо друго си е от първа ръка да зема инфо.Мерси на колегите,които ще споделят мнения относно гумите и джантите 

Не се е провалил този,който не е опитал ;)
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 25 Юни 2008 17:38
Стандартно ярисите вървят с гуми 165/70R14 а топ модела е с гуми 185/60R15. Като цяло ако решиш да промениш размера трябва и джанти и гуми да си вземеш. Големия цолаж гуми(>15) трябва да са ниско-профилни а това убива возията а и криви джанти в по-дълбоки дупки ;)
Като цяло покарай малко със стандартните и след време си купи я лети джанти я гуми за тях, защото докато свикнеш с габаритите на колата може да одереш някъде джантите. Препоръчвам ти да караш със стандартните размери гуми и джанти.
Като цяло покарай малко със стандартните и след време си купи я лети джанти я гуми за тях, защото докато свикнеш с габаритите на колата може да одереш някъде джантите. Препоръчвам ти да караш със стандартните размери гуми и джанти.
shtryklio написа:Стандартно ярисите вървят с гуми 165/70R14 а топ модела е с гуми 185/60R15. Като цяло ако решиш да промениш размера трябва и джанти и гуми да си вземеш. Големия цолаж гуми(>15) трябва да са ниско-профилни а това убива возията а и криви джанти в по-дълбоки дупки ;)
Като цяло покарай малко със стандартните и след време си купи я лети джанти я гуми за тях, защото докато свикнеш с габаритите на колата може да одереш някъде джантите. Препоръчвам ти да караш със стандартните размери гуми и джанти.
какви стандарти говориш



Според мен слагаи едни 16ски джанти оз утралегера и ти си на мода нищо няма да товариш по колата ще бадеш по-големи и същевремено леки и красиви джанти !!!
http://www.ozracing.com/at-team/wheels/ ... leggera/en
Успех
П.С това е най-добрият ти вариянт зависи с колко средстава разполагаш !!!
http://www.ozracing.com/at-team/wheels/ ... leggera/en
Успех

П.С това е най-добрият ти вариянт зависи с колко средстава разполагаш !!!
tova e dobar izobrbelchilov написа:Според мен слагаи едни 16ски джанти оз утралегера и ти си на мода нищо няма да товариш по колата ще бадеш по-големи и същевремено леки и красиви джанти !!!
http://www.ozracing.com/at-team/wheels/ ... leggera/en
Успех![]()
П.С това е най-добрият ти вариянт зависи с колко средстава разполагаш !!!

-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 25 Юни 2008 17:38
15-ските също не са лош избор на ОЗ утралегерите в бг са около 300та лева за бройка ,а 16 ските бяха с 20/30лв по скъпи .Затова ти ги препоръчах .От опит ти казвам че високо профилните 15ски (говоря за 195/55 или 60)гуми са на цената на 16-ски тъй че е все едно с какво ще караш КАТО ЦЕНА.arrougance написа:май ще се насоча към 15'',мерси иначе за инфото ;)
Направи избора сам важното е на теб да ти харесват и да им се радваш !!!
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 25 Юни 2008 17:38
Kolega, predi da променяш каквото и да било си погледни гаранционните условия. Предполагам, че купувате нова кола с гаранция. Ако сменяш размера на джантите с такива, които не са дадени като възможни от Тойота за модела (изброени са алтернативите в книжката) рискуваш да имаш проблеми ако се наложи да си ползваш гаранцията, ще си измият ръцете юнаците от ТМ че си нарушил конструктивно модела и си създал предпоставки за напрежения и т.н., с две думи - кофти. Същото, с пълна сила важи, ако монтираш ксенон, трябва да монтираш допълнителна инсталация, а това е пипане по електрото. Рабираш ли, всяка операция правена извън техния сервиз води до проблеми с гаранцията.
Виж, ако си готов да си цакаш за 40-50 кинта на час труд отделно части на безбожни цени при тях, нямаш грижи. Сигурен съм, че и вертолетна перка ще ти сложат... Но те, не друг ,,,
Аз карам Ярис от 2002. За едни лайсни, които си купих от Гърция и там ми ги монтираха(залепиха за 5 минути) в техния сервиз (струваха около 1,5 пъти под цената в ТМ, отделно доставка не знам колко време) имах проблем от такова естество, не ти говоря празни приказки. Лайсните са гумирани предпазители, които са лепнати от двете страни на колата, по вратите и върху бронята, моят модел няма, след мен с фейслифта ги сложиха първо само на бронята, после и на вратите...
На твое място бих направил само едно - един теглич отзад на стабилна по-широка видима греда, изнесена така, че да пази бронята отзад. Защо - от опит казвам, че в града често се опитваш да навреш тая малка количка в невероятно тесни места - тя е супер удобна и маневрена за това. Често отзад се закачат саксии, колчета, по-високи бордюри и т.н. и ако на моделите като моя и фейслифта до новия Ярис 2007 отзад има броня пластмасова, а под нея метална престилка, то в новите японеца (или унгареца или франсето, щото у нас вече японски Ярис не се продава) си е спестил метала и труда за този отделен детайл и вече няма престилка, има само цяла броня от пластмаса - от под капака на багажника до долу, едно е. Та чукнеш ли го си за смяна на цялото , за разлика от престилката там вече няма изчукване. А застрахователите рядко дават ново...
Карам още с 14-ките Бриджстоун летни, които дойдха с колата, железни гуми, на 80.000 е колата. Не съм състезател а и в София над 15 км средна скорост не е възможна, та съм доволен. Зимни имам отделно с джанти.За лятото съм си взел едни лети джанти за 400 кинта четирите, оригиналните са три пъти повече комплекта, а 16-ки.. не ми се мисли кви пари са.
Но всеки си знае, понеже питаш, казвам как бих постъпил аз...
Колата е слънце, само моята е 1.3, но и 1.0 чувам че са доволни хората, малко по-слаба е и не съм сигурен дали е 4 цилиндъра или 3.. Моята харчи 7,5 в града, както и да я караш, с климатик лятото, с парно и подгряване зимат, толкова е, до 8.0 зимата...твоята ще е по-малко. За 80.000 км съм сменил едни накладки, антифриз масла и филтри, това е. Нищо друго. А се кара само в София, вече 6-та година.
Успех в избора!
Виж, ако си готов да си цакаш за 40-50 кинта на час труд отделно части на безбожни цени при тях, нямаш грижи. Сигурен съм, че и вертолетна перка ще ти сложат... Но те, не друг ,,,
Аз карам Ярис от 2002. За едни лайсни, които си купих от Гърция и там ми ги монтираха(залепиха за 5 минути) в техния сервиз (струваха около 1,5 пъти под цената в ТМ, отделно доставка не знам колко време) имах проблем от такова естество, не ти говоря празни приказки. Лайсните са гумирани предпазители, които са лепнати от двете страни на колата, по вратите и върху бронята, моят модел няма, след мен с фейслифта ги сложиха първо само на бронята, после и на вратите...
На твое място бих направил само едно - един теглич отзад на стабилна по-широка видима греда, изнесена така, че да пази бронята отзад. Защо - от опит казвам, че в града често се опитваш да навреш тая малка количка в невероятно тесни места - тя е супер удобна и маневрена за това. Често отзад се закачат саксии, колчета, по-високи бордюри и т.н. и ако на моделите като моя и фейслифта до новия Ярис 2007 отзад има броня пластмасова, а под нея метална престилка, то в новите японеца (или унгареца или франсето, щото у нас вече японски Ярис не се продава) си е спестил метала и труда за този отделен детайл и вече няма престилка, има само цяла броня от пластмаса - от под капака на багажника до долу, едно е. Та чукнеш ли го си за смяна на цялото , за разлика от престилката там вече няма изчукване. А застрахователите рядко дават ново...
Карам още с 14-ките Бриджстоун летни, които дойдха с колата, железни гуми, на 80.000 е колата. Не съм състезател а и в София над 15 км средна скорост не е възможна, та съм доволен. Зимни имам отделно с джанти.За лятото съм си взел едни лети джанти за 400 кинта четирите, оригиналните са три пъти повече комплекта, а 16-ки.. не ми се мисли кви пари са.
Но всеки си знае, понеже питаш, казвам как бих постъпил аз...
Колата е слънце, само моята е 1.3, но и 1.0 чувам че са доволни хората, малко по-слаба е и не съм сигурен дали е 4 цилиндъра или 3.. Моята харчи 7,5 в града, както и да я караш, с климатик лятото, с парно и подгряване зимат, толкова е, до 8.0 зимата...твоята ще е по-малко. За 80.000 км съм сменил едни накладки, антифриз масла и филтри, това е. Нищо друго. А се кара само в София, вече 6-та година.
Успех в избора!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта