Toyota celica 1.8 VVT-i
Toyota celica 1.8 VVT-i
Здравейте и поздрави за полезния форум.
Предстои ми покупка на кола и като че съм се спрял на селика 1.8 VVT-i. Прочетох доста интересни и полезни неща за колата, но от предишен опит с по-немасови коли (Volvo 480) ме интересува как стои въпроса с поддръжката на такава селика. Намират ли се части (ламарини, фарове, ходова част). Горе долу как вървят като цени. В общи линии ме интересува всичко свързано с поддръжката на тази кола.
Прочетох тук, че за разлика от много други коли няма нещо, което конкретно да дава проблем и да се внимава за него са мо като при покупка на всеки един употребяван автомобил. От други чуждоземни сайтове също прочетох доста добри отзиви за надежността на колата, така че само въпроса с поддръжката и цените на частите не ми се изясни.
П.С. Всяка една допълнителна информация за колата ще е от полза.
Предстои ми покупка на кола и като че съм се спрял на селика 1.8 VVT-i. Прочетох доста интересни и полезни неща за колата, но от предишен опит с по-немасови коли (Volvo 480) ме интересува как стои въпроса с поддръжката на такава селика. Намират ли се части (ламарини, фарове, ходова част). Горе долу как вървят като цени. В общи линии ме интересува всичко свързано с поддръжката на тази кола.
Прочетох тук, че за разлика от много други коли няма нещо, което конкретно да дава проблем и да се внимава за него са мо като при покупка на всеки един употребяван автомобил. От други чуждоземни сайтове също прочетох доста добри отзиви за надежността на колата, така че само въпроса с поддръжката и цените на частите не ми се изясни.
П.С. Всяка една допълнителна информация за колата ще е от полза.
Бате тфа ми е любимата кола
в близко бъдеще и ас ще си взимам такава ако даде Господ 
Колата е перфектна направо няма такава друга...просто е уникална!!
Някаде четох ама не съм сигурен за кои точно модел (1.4 ... 1.8 ) че няма ремък а е с верига и не се сменя никога.....
Четох че ако не е карана мн време раждасвали дисковете на спирачките, тфа да погледнеш,че и те не са евтини! Също ако можеш преди да си я купил да се разбереш с продавача да я видиш на Стенд щото по наще пътища ти требват Яки амортесиори за тая ниска кола.... ( аз така се преебах като си купих Пасео-то и на 2рата седмица се виде че ми е испушил предния, та сменявах и двата...)
Ламарини мисля че в българия много трудно ше си намериш щото си е редък модел, така че гледаи да не я удряш
)
Частите по тия по големите сервизи доставчици там ИнтерКар ала бала незнам ама не се надяваи да са като за Голф
)) скъпички са сигурно ама не и чак па ненормално много. Много внимаваи като си я избираш само да и е Всичко читаво ама Всичко! и при наи малкия шум които те притеснява питаи там щото на такива коли се "разгадават" проблемите само в Тоиота Мобиле сервиза.... а там дерат кожа яко.
Ако си намерил некфа яка оферта даи линк да вида и ас за кфо става дума... В България са от 15 до 18-19К(мои личен съвет е да се пазариш ЯКО щото не ги купуват много много тоя модел в Бг и търгашите немат голем избор особено ако уцелиш некои каде нищо не е продал 1-2 седмици напрао може да ти смъкне 2-3К от тфа каде е обявил) В един англииски саит намерих една тъмно син металик (само джантите беха малки) за 3600 Лири което е около 10 бона... ( само дето е с десен волан) ама ебаго тая уникална кола 6е я карам и със волан в багажника !
))


Колата е перфектна направо няма такава друга...просто е уникална!!
Някаде четох ама не съм сигурен за кои точно модел (1.4 ... 1.8 ) че няма ремък а е с верига и не се сменя никога.....
Четох че ако не е карана мн време раждасвали дисковете на спирачките, тфа да погледнеш,че и те не са евтини! Също ако можеш преди да си я купил да се разбереш с продавача да я видиш на Стенд щото по наще пътища ти требват Яки амортесиори за тая ниска кола.... ( аз така се преебах като си купих Пасео-то и на 2рата седмица се виде че ми е испушил предния, та сменявах и двата...)
Ламарини мисля че в българия много трудно ше си намериш щото си е редък модел, така че гледаи да не я удряш

Частите по тия по големите сервизи доставчици там ИнтерКар ала бала незнам ама не се надяваи да са като за Голф

Ако си намерил некфа яка оферта даи линк да вида и ас за кфо става дума... В България са от 15 до 18-19К(мои личен съвет е да се пазариш ЯКО щото не ги купуват много много тоя модел в Бг и търгашите немат голем избор особено ако уцелиш некои каде нищо не е продал 1-2 седмици напрао може да ти смъкне 2-3К от тфа каде е обявил) В един англииски саит намерих една тъмно син металик (само джантите беха малки) за 3600 Лири което е около 10 бона... ( само дето е с десен волан) ама ебаго тая уникална кола 6е я карам и със волан в багажника !

Toyota Paseo 1.5 оди като 2.5 арчи като 0.7 зимата е 4wD .. Remus, Tuning, 4ip Tuning, Turbo Tuning, Qko tuning AMG CDI CRD GTI GTD HDI JTD CRDTI TYPE RRR ono e neveroyatno 

Мадафака, не знам в Перник как е, ма тук не говорим за голф...Не ми е извесна селика с 1.4 мотор....madafaka написа:...не съм сигурен за кои точно модел (1.4 ... 1.8 ) че няма ремък а е с верига и не се сменя никога........

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 12 Юни 2008 22:29
- Местоположение: нс
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 12 Юни 2008 22:29
- Местоположение: нс
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 12 Юни 2008 22:29
- Местоположение: нс
интересува ме вси4ко за нея пи4,щото се колебая между бмв е46 купе,но селиката е по уникална
интересуваме здраво ли е ока4ването за наште пътища?щото ми писна,имах А4 и на всеки 2месеца сменях носа4....
интересува ме 4астите по скъпи ли са от бмв-то и аудито и трудно ли се намират ?
интересуват ме слаби страни на модела
вси4ко ме интересува
колата на която съм се спрял е селика 143 коня 2001 год
мерси предварително
интересуваме здраво ли е ока4ването за наште пътища?щото ми писна,имах А4 и на всеки 2месеца сменях носа4....
интересува ме 4астите по скъпи ли са от бмв-то и аудито и трудно ли се намират ?
интересуват ме слаби страни на модела
вси4ко ме интересува
колата на която съм се спрял е селика 143 коня 2001 год
мерси предварително
при всички положения е по-здрава от аудито....маслото си е масло, частите не са по-скъпи от тез на БМВ примерно...за харчене гаранция ще лапа по-малко от баварката като е твърде вероятно да върви повече....счупил съм няколко БМВ и съм имал няколко тойоти....celica_vvti написа:интересува ме вси4ко за нея пи4,щото се колебая между бмв е46 купе,но селиката е по уникална
интересуваме здраво ли е ока4ването за наште пътища?щото ми писна,имах А4 и на всеки 2месеца сменях носа4....
интересува ме 4астите по скъпи ли са от бмв-то и аудито и трудно ли се намират ?
интересуват ме слаби страни на модела
вси4ко ме интересува
колата на която съм се спрял е селика 143 коня 2001 год
мерси предварително

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- slowtraveler
- Мнения: 6299
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Я сега да видим къде са хората със здравите окачвания на Ауди ?celica_vvti написа:.........................
........................имах А4 и на всеки 2месеца сменях носа4....
Частите не са по-скъпи но ги няма във всяко едно магазинче на Симеон . Слабата страна е , че не е достатъчно мощна и изглежда по-спортна от колкото всъщност е . За да ползваш максимално евтини части гледай да си вземеш някаква каквато е имало и в щатите .celica_vvti написа: интересува ме 4астите по скъпи ли са от бмв-то и аудито и трудно ли се намират ?
интересуват ме слаби страни на модела
вси4ко ме интересува
колата на която съм се спрял е селика 143 коня 2001 год
мерси предварително
Относно обслужването това не е " икономично , еластично , евтино и тн . TDI " така , че цената на ремъци и ролки си е нормална .
По-евтино от на алди 2.5ТДи в пъти laugh.gif laugh.gif laugh.gifbordelov написа:slowtraveler написа:Какво разбираш под 'обслужване'? Смяна на двигател и ск.кутия![]()
Ако имаш предвид смяна на масло за 1500лв доста пъти ще го сменяш..
E sys sigurnost ne pitam za dvigatel i skorostna kutiq.... interesuva me smqnata na vsichki konsumativi sled 50 hil. km kato maslo filtri ... i tnk
Харесваш си колица марка модел вид матор после дрън дрън по телефона у джапан партс например, или питаш у секция купува продава и или сервизи и магазини.. Пример ролки ремъци масла филтри тойота карина 450лв. За старлета ми беше подобна цифрата.
за пример алди 2.5ТДИ само труда е малк оповечко




maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- slowtraveler
- Мнения: 6299
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
На Авенсиса 1.6 VVT-i в официалния сервиз доколкото си спомням обслужването бе около 280лв...
Разликата с 1.8 VVT-i може да е само в 100-200гр масло...
1ZZ-FE и 3ZZ-FE са с верига...
П.С. сигурно ще трябва да смениш и свещи, така-че сумата ще е малко по-висока...
Разликата с 1.8 VVT-i може да е само в 100-200гр масло...
1ZZ-FE и 3ZZ-FE са с верига...
П.С. сигурно ще трябва да смениш и свещи, така-че сумата ще е малко по-висока...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта