карбонов кардан...
Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
rudolf
ico_one
Bass_Man
Nedkow
Мнение от rudolf » 27 Май 2008 01:22
ми няма подобно инфо в форума,,,дай някакво по пикантно инфо по темата като по виждалBass_Man написа:Аве ти ся ако за всяко нещо деъто не си виждал ако пускаш тема то ще стане ехееееееее ......................... biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
ПС:
Пусни една анкета за или против карбоновите кардани laugh.gif laugh.gif laugh.gif

rudolf
ugabuga
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 27 Май 2008 06:04
Не сам ,оти е 700 кинта. Моя е от Алуминиеви сплави.ugabuga написа:sando na suparata ne e li s takav?
Карбон е заводски на SkyLine-to на сестрата примерно. Далаверите са му следните:
Дори и на пръв поглед само неколко килограма по-лек ,това е въртяща маса въпреки че моите инжинерингови теориии ,че общо взето ротациннотата му инерциа е сравнително ниска заради близко-освиа център на тежеста ,да дайнота са показвали че се виждат разлики видимо във проценти на конете...
Ако алуминиава са строши ,и нема добре измъдрен протекшън (driveshaft safety loops) може да стане много грубо... Карбоновия няма навика да пробива във купето и да прави магарии.

LordDigital
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 27 Май 2008 06:06
Супровите кардани ,тежат да си e*e майката + МногоПластови добичета ,със много гума + висящ лагер който почти гаранция е отишал във пенсия ...Nedkow написа:Абе това олекотяване е интересно, ама си представям как при рязко тръгване превключвам ама не помръдвадвам biggrin.gif
Абе той кардана не тежи чак толкова 2-4.кила не смятам, че ще са от значение

LordDigital
Мнение от diver » 27 Май 2008 08:31
И по-малко олекотяване на въртящ се елемент е от значение. Голямо при това!Nedkow написа:Абе това олекотяване е интересно, ама си представям как при рязко тръгване превключвам ама не помръдвадвам biggrin.gif
Абе той кардана не тежи чак толкова 2-4.кила не смятам, че ще са от значение

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
poli
Мнение от rudolf » 27 Май 2008 13:09
пичове,,не знаех че такова нещо съществува,,,изобщо не ми е хрумвало че да търся инфо,,,явно аз съм бил назад с познанията:)
не по темата:
на ае86 е кардан от две част с оше едно каре и въртящ лагер..,,,,но може би имам възможност да сложа монолитен-една част..
при атмосверна малолитражка-4аге ще има ли смислен ефект- ако теглата са им сходни??
и аз мисля като лорда че радиуса и килограмите са неделими част при определяне на загуби при въртящите се инерциони част..
не по темата:
на ае86 е кардан от две част с оше едно каре и въртящ лагер..,,,,но може би имам възможност да сложа монолитен-една част..
при атмосверна малолитражка-4аге ще има ли смислен ефект- ако теглата са им сходни??
и аз мисля като лорда че радиуса и килограмите са неделими част при определяне на загуби при въртящите се инерциони част..
rudolf
Мнение от diver » 27 Май 2008 19:40
Теглата изобщо не са сходни а личния ми опит от олекотен няколкостотин грама маховик показва осезаема разлика. Сега требе набивам кинти в по-важни неща, но ако артисат 1000$ ще взема и такова карданче.rudolf написа:...при атмосверна малолитражка-4аге ще има ли смислен ефект- ако теглата са им сходни??.....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
jamie
Мнение от diver » 27 Май 2008 23:44
Така е, ма говорим за разлики при кардана от рода на 1/2...та от кардан 10 кила, от спирачни дискове 20, джанти 20 и разликата си иде...и тез кила ще се усетят повече от 100 отнети некъде от по купето....jamie написа:Сал се маховика ти е олекотен в зони на диаметър 200мм поне, кардана е 50-60мм макс дебел целия. А файдата расте на квадрат с диаметъра....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от Nedkow » 28 Май 2008 00:01
Нали се сещаш, че кардана е на опора и икилограми стози диаметър не са от значение за моментаdiver написа:И по-малко олекотяване на въртящ се елемент е от значение. Голямо при това!Nedkow написа:Абе това олекотяване е интересно, ама си представям как при рязко тръгване превключвам ама не помръдвадвам biggrin.gif
Абе той кардана не тежи чак толкова 2-4.кила не смятам, че ще са от значение

Nedkow
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 гост