ПРОБЛЕМИ ПРИ ПАЛЕНЕ И РЯЗКО ПОДАВАНЕ НА ГАЗ
- Aleksandar
- Мнения: 251
- Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
- Местоположение: Sofia
Тя не точно глъхне а направо се опитва да гасне. Чуват се и детонации.
Ако се подава плавно газ - няма проблеми, колата вдига обороти.
Местните майстори твърдят, че не може да са запушени инжекторите, защото в тази ситуация трябвало да са запушени и 4-те, което не било възможно. Освен това при смяната на помпата резервоара беше огледан отвътре и твърдят, че е супер чист няма никакви боклуци наслоени, което ги кара да мислят че няма основание за запушване.
Струваме ми се, че ако има запушен или не добре функциониращ инжектор то поведението би било по друго. Наистина е малко вероятно да се запушени и 4-те.
			
									
						Ако се подава плавно газ - няма проблеми, колата вдига обороти.
Местните майстори твърдят, че не може да са запушени инжекторите, защото в тази ситуация трябвало да са запушени и 4-те, което не било възможно. Освен това при смяната на помпата резервоара беше огледан отвътре и твърдят, че е супер чист няма никакви боклуци наслоени, което ги кара да мислят че няма основание за запушване.
Струваме ми се, че ако има запушен или не добре функциониращ инжектор то поведението би било по друго. Наистина е малко вероятно да се запушени и 4-те.
- Aleksandar
- Мнения: 251
- Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
- Местоположение: Sofia
Колата си има диагностична лампа на таблото. Имаше някой грешки, които оправих. Рапортуваше за TPS и датчик за температурата на водата. Тях съм ги смених и от 6месеца на сам не е отчитала никакви грешки. 
Ламбда сондата е сменена преди 2г. разбира се не е от ТМ Ауто, но от сигурно място където работят само с NIPPARTS.
Всъщност до колкото съм чел ламда сондата е датчик с преоритет при ниски обороти до 2000 rpm, над този праг не е от значение. Пък при мен проблема е при рязко форсиране. Дори ако я двигна плавно до 2500 и след това натисна рязко педала - няма форсиране.
			
									
						Ламбда сондата е сменена преди 2г. разбира се не е от ТМ Ауто, но от сигурно място където работят само с NIPPARTS.
Всъщност до колкото съм чел ламда сондата е датчик с преоритет при ниски обороти до 2000 rpm, над този праг не е от значение. Пък при мен проблема е при рязко форсиране. Дори ако я двигна плавно до 2500 и след това натисна рязко педала - няма форсиране.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Двигателист и 2 госта


 
  

