EMS ?????
Bass_Man
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: EMS ?????
Мнение от LordDigital » 27 Апр 2008 06:01
EMS губиш веднага Knock Detection-а. За какво ти е принципно StandAlone?Bass_Man написа:Някой да има преки впечатления от stand-alone-те на EMS . Гледам , че в про спийд ги има и не са на много стряскащи цени .
Накой да е пускал такова нещо или да е виждал как бачка ?

LordDigital
Re: EMS ?????
Мнение от rudolf » 27 Апр 2008 17:11
това по висок класи ли е от халтек e6x??Bass_Man написа:Някой да има преки впечатления от stand-alone-те на EMS . Гледам , че в про спийд ги има и не са на много стряскащи цени .
Накой да е пускал такова нещо или да е виждал как бачка ?
масово ли станд алоните подържат кнок детекшън?? аз съм останал с впечатление че е кнока е при някакъв ексотик клас електроника-сигурно заради мегасяуирт1...
мегаскуирт2- подържа ли го като опция?
rudolf
ugabuga
diver
Re: EMS ?????
Мнение от diver » 27 Апр 2008 18:37
ако съдим от цената едва ли...знам за два купени халтека, ма нещо собствениците се мотат и не ги монтират от година...като кажат бръм ще се знае повече...rudolf написа:това по висок класи ли е от халтек e6x??

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Re: EMS ?????
Мнение от rudolf » 27 Апр 2008 18:44
питах щото гледам халтеци по 900-1000$,,а колегата басс ман вика за емс не били много скъпи,,,2100-2600лева...diver написа:ако съдим от цената едва ли...знам за два купени халтека, ма нещо собствениците се мотат и не ги монтират от година...като кажат бръм ще се знае повече...rudolf написа:това по висок класи ли е от халтек e6x??
диверче,,,собствениците се мотат с самите халтеци,,или други хардуерни модове--докат стигнат до паленка?
rudolf
Re: EMS ?????
Мнение от diver » 27 Апр 2008 18:47
хардварни проблеми да ги e*e....900-1000$ е некъв тънък модел. Последния дет дойде беше къде 2500$rudolf написа:питах щото гледам халтеци по 900-1000$,,а колегата басс ман вика за емс не били много скъпи,,,2100-2600лева...diver написа:ако съдим от цената едва ли...знам за два купени халтека, ма нещо собствениците се мотат и не ги монтират от година...като кажат бръм ще се знае повече...rudolf написа:това по висок класи ли е от халтек e6x??
диверче,,,собствениците се мотат с самите халтеци,,или други хардуерни модове--докат стигнат до паленка?

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
rudolf
Мнение от diver » 27 Апр 2008 19:10
Мисля, че Е8 е верната серия! Инак вероятно и с мегаскюирт може да се свърши работа. Ако само ще ремапваш може да боднеш и пиджбек. СМТ6 комплект с МАП сензора е къде 300$.rudolf написа:аз ей тоя го гледам http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Haltech- ... enameZWD1V
1200$ с периферийте
П.П. Метни един поглед тук:
http://www.perfectpower.com/
http://www.haltech.com/

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от rudolf » 27 Апр 2008 21:18
трябва да питам бат гури ,той ми е хранителното мозачно полу-кълбо.diver написа:Мисля, че Е8 е верната серия! Инак вероятно и с мегаскюирт може да се свърши работа. Ако само ще ремапваш може да боднеш и пиджбек. СМТ6 комплект с МАП сензора е къде 300$.rudolf написа:аз ей тоя го гледам http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Haltech- ... enameZWD1V
1200$ с периферийте
П.П. Метни един поглед тук:
http://www.perfectpower.com/
http://www.haltech.com/
нинам кво правя,,искам да махна твис,дебитомер и оригиналния колектор с двойните канали.
rudolf
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 28 Апр 2008 00:21
Stanдalone е нещото на , което рано или късно ще му дойде времето . А като ще купувам разни пиджибеци и тн неща за по 300-800 $ + разни периферийй по тях и тн . Що да не дам 3000 лв за standalone и да си реша проблема генерално ???
Обаче въпроса е дали ще мога да си го реша ???
А какъв е проблема ?
Ами проблема е максимално ефективното и гъвкаво управление на маторя . Което на момента не е наложително но до годинка да сме живи и здрави ще стане .
И аз гледах , че има някакви халтеци около 2000$ те също са алтернатива .
А и лошото куче ми вдъхна надежда за мегата . Ама ще трябва да се премислят хубаво нещата , че няма много пари за проби пък камо ли за грешки biggrin.gif .
А пък ако не ще постискаме зъби , ще поядеме боб и леща ( както казва един мой познат ) и ще сбереме за MoTec-ите biggrin.gif .
Никога няма да забравя случая , когато едни видни наши тунингисти съсипаха един уникален автомобил ( аз съм ги проклел за което ) . Става въпрос за един доста жалък опит да се прави турбо кола от едно уникално запазено и абсолютно оригинално , черно ,BMW ,E30 ,M3 ,EVO 3 . За тези дето не знят атмосфврка , 4 цилиндъра , винтилка , 2,5 литра 234 коня от завода . С уникални раздувки , спойлери , джанти и седлаки . Просто капчица , разписана на калника коя бройка е и всичко останало . Кола пълен уникат . И те решиха , че трябва да я правят турбо ...................................
Това и беше на колата общо взето . Та и бяха взели един халтек обаче нищо друго . И бяха вързали един комутатор от Ауди към него ( бог знае защо точно от Ауди ) и въртяха на стартер чакайки го да се обучи , да разпознае кой е първи цилиндър и да започне да дава искра ?!?!?!
Разбира се това така и не се случи . Както и от това BMW вече не става нищо ...................................
Още колко историй мога да ви разкажа ............ Пък после що съм предубеден към майсторите те били толкова свестни .............. .... Ама такива разбирачи имало , ама майстори от клас . Като ти пипнат колата и после никой не можа да я оправи .

Bass_Man
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 28 Апр 2008 08:44
Общо взето до около 550-ки инжектори ,може без никви грижи да караш със паразити. Тва значи поне 400 коня на колелата - и ша изкаш ли да я правиш повече?Bass_Man написа:Най-големия EMS няма ли възможност за сензори за почукване ?
Stanдalone е нещото на , което рано или късно ще му дойде времето . А като ще купувам разни пиджибеци и тн неща за по 300-800 $ + разни периферийй по тях и тн . Що да не дам 3000 лв за standalone и да си реша проблема генерално ???
Обаче въпроса е дали ще мога да си го реша ???
А какъв е проблема ?
Ами проблема е максимално ефективното и гъвкаво управление на маторя . Което на момента не е наложително но до годинка да сме живи и здрави ще стане .
И аз гледах , че има някакви халтеци около 2000$ те също са алтернатива .
А и лошото куче ми вдъхна надежда за мегата . Ама ще трябва да се премислят хубаво нещата , че няма много пари за проби пък камо ли за грешки biggrin.gif .
А пък ако не ще постискаме зъби , ще поядеме боб и леща ( както казва един мой познат ) и ще сбереме за MoTec-ите biggrin.gif .
Никога няма да забравя случая , когато едни видни наши тунингисти съсипаха един уникален автомобил ( аз съм ги проклел за което ) . Става въпрос за един доста жалък опит да се прави турбо кола от едно уникално запазено и абсолютно оригинално , черно ,BMW ,E30 ,M3 ,EVO 3 . За тези дето не знят атмосфврка , 4 цилиндъра , винтилка , 2,5 литра 234 коня от завода . С уникални раздувки , спойлери , джанти и седлаки . Просто капчица , разписана на калника коя бройка е и всичко останало . Кола пълен уникат . И те решиха , че трябва да я правят турбо ...................................
Това и беше на колата общо взето . Та и бяха взели един халтек обаче нищо друго . И бяха вързали един комутатор от Ауди към него ( бог знае защо точно от Ауди ) и въртяха на стартер чакайки го да се обучи , да разпознае кой е първи цилиндър и да започне да дава искра ?!?!?!
Разбира се това така и не се случи . Както и от това BMW вече не става нищо ...................................
Още колко историй мога да ви разкажа ............ Пък после що съм предубеден към майсторите те били толкова свестни .............. .... Ама такива разбирачи имало , ама майстори от клас . Като ти пипнат колата и после никой не можа да я оправи .
Паразитите са един SAFC for $200 i AVC-R za $350. Povecheto hora koito slagat StandAlone (na 7m-GTE tova sa mnogo malko hora) ,ta te si ostavqt AVC-R-a zastoto e mnogo dobyr boost controler i prez StandAlone-to pocti nikoga ne mozes da mapnes dori i podobno dobyr boost control.

LordDigital
Мнение от diver » 28 Апр 2008 09:55
Далеч съм от мисълта, че пиджбека е по-добър от стендалоуна, но както сам си отбелязал, разликата е къде 10 пъти в цена, а пиджито ползва и цялата налична карантия по електрониката, Знам за 600 кончета с оргинално ЕКУ + СМТ6 та не го пренебрегвай.Bass_Man написа:...А като ще купувам разни пиджибеци и тн неща за по 300-800 $ + разни периферийй по тях и тн . Що да не дам 3000 лв за standalone и да си реша проблема генерално

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 0 госта