проблем със скоростите
проблем със скоростите
Мнение от sz00 » 07 Апр 2008 22:24
Привет на всички. Напоследък не ми върви нещо.... От няколко дни имам проблем с 2-рата скорост - не мога да превключвам от 3-та на 2-ра(като се пробвам и "изчакърква" само и с малко сила си влиза, но както знаете това не е нормално), влиза си нормално чак когато падне много скоростта(почти като съм спрял).... проблема се появява и понякога от 1-ва на 2-ра но по-рядко ( предимно когато я натисна повечко на 1-ва). С другите скорости нямам никакъв проблем, не чувам никакъв шум от съеденителя.... Имате ли някаква идея кой ще да е "виновника" в този случай?
sz00
Nedkow
sz00
- Nedkow
- Мнения: 1773
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Nedkow » 08 Апр 2008 00:06
"много" Старите скоростни котии нямат синхронизатори и се прави следното: Натискаш съединителя изключваш от скорост даваш газ натискаш съединителя и включваш на скорост
Разглобява се цялата кутия, а това нещо е еди назъбен пръстен, който не съм сигурен, че някой магазин ще ти го достави

Разглобява се цялата кутия, а това нещо е еди назъбен пръстен, който не съм сигурен, че някой магазин ще ти го достави

Nedkow
Мнение от sz00 » 08 Апр 2008 01:12
преди малко пробвах това "амбриране" и резултата беше същият като и без него.... това навежда ли везните към нещо друго или не...? Забравих също да кажа че проблема става по- осезаем когато е загряла колата... И ако категорично е от този синхронизатор - не го ли продават вкомплект с нещо друго...? Знаете ли как се казва това на англииски - "synchronizer" тъй като живея вмомента в UK и да знам как да попитам за тази "гъдина".... Недков знаеш ли какво може да е довело до износването му или просто годините си казват думата...? и може ли да стане по-лошо ако я карам така- всмисъл може ли да дойде един момент когато да не мога да включвам 2-ра изобщо?
sz00
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
Мнение от ugabuga » 08 Апр 2008 03:21
spored men tova che problema vse oshte go ima ne znachi nishto shtoto kato ti e za sefte a i ne znaeshe do predi malko kvo znachi dvoino ambriirane (double clutching) , nai veroiatno ne si izpalnil manevraata pravilno.
Smianata na sinhronizator ne e hich lesna rabota. podmeni gi vsichkite ako taka i taka shte otvariash vsichko.
Smianata na sinhronizator ne e hich lesna rabota. podmeni gi vsichkite ako taka i taka shte otvariash vsichko.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
ugabuga
- Corolla_E9
- Мнения: 243
- Регистриран на: 01 Юли 2005 12:25
- Местоположение: stara zagora
Мнение от Corolla_E9 » 08 Апр 2008 09:06
i az imam syshtiq problem, no samo ot 3ta na 2ra kato vrashtam.. a i az po princip sam si sviknal da smenqm s double cluching... poveche razhod dava gradsko, no e po-polezno za dvigatelu :]
Corolla_E9
sz00
jamie
Nedkow
Nedkow
ceko26
Nedkow
ceko26
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 23 Мар 2008 13:35
Мнение от Krisi-Pisi » 10 Апр 2008 20:22
А ддвойното амбриране с каква цел се прави, че ми е интересно:)
Krisi-Pisi
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 4 госта