tvurda spirachka
tvurda spirachka
Мнение от slona » 17 Фев 2008 00:24
interesuva me zashto se poluchava tova iavlenie natiskam spirachkata malko tvurda i izvednuj propada sus 1-2sm i hvashta po silno ili kato ia nastupja na mjasto se poluchava neshto kato vrushtane i mi buta kraka obratno pak sus 1-2sm. ako njakoi znae za kakvo tochno stava vypros da spodeli
AKINA SPEED STARS
slona
Мнение от newmiro » 17 Фев 2008 16:05
да не би да има нужда от обезвъждушаване. или смяна на спирачна помпа 

stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

newmiro
slona
- slowtraveler
- Мнения: 6348
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 368 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Мнение от slowtraveler » 18 Фев 2008 01:07
Ами сервото това му е действието.
Когато двигателя е изгасен имаш около 3-6 натискания, преди педала да стане твърд.
Дори когато стане твърд пак можеш да спираш, но усилието е много по-голямо от нормалното.
Ако имаш проблеми по сервото ефекта е подобен - твърда спирачка с малко спирачно усилие..
При неравномерна работа на двигателя или при промяна на режима (непостоянно налягане в смукателния колектор) също можеш да усетиш разлика в силата на спирачките.
Сервото работи с вакуум (от всмукателния колектор на бензиновия или от вакуумна помпа при дизела).
Системата е проста - тръбички, невъзвратен клапан и мембранен сервоусилвател....
Когато двигателя е изгасен имаш около 3-6 натискания, преди педала да стане твърд.
Дори когато стане твърд пак можеш да спираш, но усилието е много по-голямо от нормалното.
Ако имаш проблеми по сервото ефекта е подобен - твърда спирачка с малко спирачно усилие..
При неравномерна работа на двигателя или при промяна на режима (непостоянно налягане в смукателния колектор) също можеш да усетиш разлика в силата на спирачките.
Сервото работи с вакуум (от всмукателния колектор на бензиновия или от вакуумна помпа при дизела).
Системата е проста - тръбички, невъзвратен клапан и мембранен сервоусилвател....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
b_d
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 18 Фев 2008 20:21
клапанът на сервото понякога клеясва при тези студове - трябва да се почисти.
status: за БАН
agent dust
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост