Здравейте, приятели
Решил съм да си купя Тойота рав 4 1 генерация и се чудя какви са впечатленията Ви за газ, има ли хора, които са минали дълги километри на газ?
Понеже се чудя и между Хонда ЦРВ 1 ГЕН, но при тях има задължително регулиране на клапани на 20-40 хиляди километра, ако се кара на газ.
За сведение:
Към днешна дата карам голф 3 1.8 газ моно и до сега съм минал 55к+ км само сменям масло и няма проблеми, но искам да вдигна нивото на джипка.
Какво ще кажете?
Благодаря предварително и Весели празници!
Toyota Rav 4 1 генерация 3S-FE на газ?
-
Peshqx_peshqx
- Мнения: 1
- Регистриран на: 07 Дек 2025 21:45
- Местоположение: Plovdiv
- Автомобил: Rav 4 3s-fe
- iovkito
- Мнения: 3020
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 107 пъти
Toyota Rav 4 1 генерация 3S-FE на газ?
Пълна отживелица.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- WoLF
- Мнения: 3719
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 873 пъти
- Получена благодарност: 329 пъти
Toyota Rav 4 1 генерация 3S-FE на газ?
Стискаме палци да намериш нещо, което си струва влагането на значителни средства за читава газова. Конкретно на въпроса, почти всички първа генерация са на газ покрай мен...



- mapamop
- Мнения: 5623
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 180 пъти
- Получена благодарност: 709 пъти
Toyota Rav 4 1 генерация 3S-FE на газ?
На 1ZZ-FE и 3ZZ-FE по книга им дават на 100 000 да се регулират хлабините на клапаните, и процедурата доста по-неприятна от на Хонда по странични впечатления. Принципно ще върви и без да регулираш клапани, но не се знае кога "ще си поиска безусловно". И не виждам надграждането, да смениш една антика с друга антика от грубо същите години. Освен че ще е "джип".
Пробегът едва ли ще е под гранците на разумното, износването на материалите също.
Това са коли на вече 25 години и нагоре.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
-
Двигателист
- Мнения: 591
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 29 пъти
- Получена благодарност: 89 пъти
Toyota Rav 4 1 генерация 3S-FE на газ?
Имам Авенсис Т22 с 3S-FE и съм изминал с него на газ (пропан бутан) близо 240000 км. Когато го купих, беше на около 150000 км. Тогава и му сложиха газова уредба – инжекцион с изпарен пропан-бутан. По някакъв повод, не помня вече, че е било преди 10 години, измерих хлабините на клапаните. Предполагам, че съм сменял ангренажен ремък на около 210000 км. Тогава, на изпускателните клапани на 1-ви цилиндър хлабините бяха под норма - 0.20 мм (при норма 0.28-0.38 мм), а на другите цилиндри бяха почти на минималната граница – 0.30 мм. Направих ги на 0.40 мм всички. При пълнителните клапани нямаше проблем. Регулирането е по-лесно, в сравнение с по-новите двигатели, защото е с размерни шайби над повдигача и с инструмент и магнит се сменят. Самите шайби (пулове) също така са евтини. Оттогава насам не съм проверявал хлабини, въпреки че реално е трябвало.Peshqx_peshqx написа: ↑07 Дек 2025 21:52 Здравейте, приятели
Решил съм да си купя Тойота рав 4 1 генерация и се чудя какви са впечатленията Ви за газ, има ли хора, които са минали дълги километри на газ?
Сега колата съм я дал на баща ми и в момента е на 390000 км. Вероятно е, клапаните отново да са регулиране, но надали ще го правя. Той минава по едва 2500 км на година...
Самият двигател не е имал някакви проблеми с работата на пропан-бутан, но ако слагаш гледай редуктор-изпарителя да е силен, с добра циркулация на антифриз и дюзите да са хубави и бързи. При мен самите дюзи (мисля, че бяха LPG Tech Dragon, а после Yeti), караха по около 50-70 хил.км. и се започваше с разни мизерии. Аз смених 3 комплекта за този период. В общи линии недей да пестиш от изпарител и от дюзи.
И сменяй запалителните свещи на 30-40 хил.км., като използваш заместващите оригинални NKG, но без платинен електрод.
П.П.: Гледам, че караш VW с централно впръскване (моноинжекция) с обикновена (ежекторна) газова с плочка. На 3S-FE недей да използваш подобна газова, защото ще имаш проблеми... не че не става, но по-добре недей.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост