В темата за разхода съм написал колко съм го свалил - при норма 4,5 до 3,8. Става въпрос за един "служебен" Ярис Крос.
Така че ще ми стиснеш ръката някой ден ако се видим.
В темата за разхода съм написал колко съм го свалил - при норма 4,5 до 3,8. Става въпрос за един "служебен" Ярис Крос.



На всички коли до сега съм си смогвал без проблем разхода по WLTР-цикъла. Който е истинският смесен цикъл в реални условия. Пример с Лексуса ми. В брошурата пише 6,3 за моето ниво на оборудване по WLTP, аз съм на 6,5, при значително повече аутобан, отколкото е предвидено във WLTP, ако карам 1/3 съответно град, междуградско и Аутобан ДО 140кмч съм си на 6,3-6,35 сметнат разход (WLTP-критериите), в подписа ми е линк към реален разход за последните 10тина хиляди километра, където аутобана ПРЕОБЛАДАВА значително пред градския, което е в ущърб за хибрида голям. Смогвам и без проблеми NEFZ-разхода, но си изисква ненормално дефензивно каране, което е всичко друго, но не и приложимо в нормалния живот. Та не виждам защо колегата да не смогва.. Всичко се смогва, въпросът е в това, че тези разходи се повлияват от сума си различни фактори и дефиницията за "икономично" каране е много строго индивидуална. Без да подценявам колегата, но до сега съм виждал какво ли не, сериозно.
Минала седмица ходих в Източните Родопи. Там (заради баирите явно) разхода беше по-висок - 3,9.
Разликата от 120 до 150 сигурно е едно 30-40% в разхода. И двете скорости са доста различни за поддържане.



Написах 120-150 км. защото е мит, че на аутобаните в Германия няма ограничения. Има и то на доста места и отсечки, като на участъци в ремонт е и 60-80 км. при отклоняване на движението в насрещната лента.
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 2 госта