(Трябва да го ползвам повече.
Yaris Cross HSD MXPJ15 - Годишно обслужване "ТИП В"
-
Hursa
- Мнения: 6011
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 208 пъти
Yaris Cross HSD MXPJ15 - Годишно обслужване "ТИП В"
Да, в приложението. Благодаря!
(Трябва да го ползвам повече.
)
(Трябва да го ползвам повече.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- FearSoft
- Мнения: 656
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 67 пъти
- Получена благодарност: 124 пъти
Yaris Cross HSD MXPJ15 - Годишно обслужване "ТИП В"
И в сайта:
► Виж съдържание
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23


-
Hursa
- Мнения: 6011
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 208 пъти
Yaris Cross HSD MXPJ15 - Годишно обслужване "ТИП В"
Не си довърших регистрацията в сайта, от години е така. Така мога да видя - това, което предстои, като обслужване на "мой" автомобил. В случая ми бе любопитно - какво е включвало обслужването на автомобила на питащата. Или евентуално на "бъдещ" мой автомобил - защото "може да се окаже, че не мога да си позволя притежанието и поддръжката на този нов автомобил".

Вероятно "среден специалист" - за три минути преглед би "видял" по колата ми толкова - колкото аз не бих видял и за тридесет часа. Но все пак - предполагам, че за тричасов преглед и тестове, както е по "разписание" и за които предполагам е бил подготвян - би придобил над три пъти по-добра представа за състоянието на автомобила, от колкото за час и половина преглед. Все пак си има технологично време за дейностите, които съвсем не са малко. (Разбира се, ако прегледа е реален, а не имитация, за да се вземат едни пари.
Както и ако нормата не е силно завишена - пак заради парите.)
Това е за изпълнение на конкретна подмяна, на един "елемент". Може би - предполагате, че колежката е попаднала на феномен?slowtraveler написа: ↑31 Окт 2025 22:41 за конкретният модел намерил 'хватка', при която няма нужда да разкача толкова неща и получава достъп с много по-малко разглобяване и по-малко време
Вероятно "среден специалист" - за три минути преглед би "видял" по колата ми толкова - колкото аз не бих видял и за тридесет часа. Но все пак - предполагам, че за тричасов преглед и тестове, както е по "разписание" и за които предполагам е бил подготвян - би придобил над три пъти по-добра представа за състоянието на автомобила, от колкото за час и половина преглед. Все пак си има технологично време за дейностите, които съвсем не са малко. (Разбира се, ако прегледа е реален, а не имитация, за да се вземат едни пари.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- slowtraveler
- Мнения: 6620
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Yaris Cross HSD MXPJ15 - Годишно обслужване "ТИП В"
Дали нормата е завишена - няма как да преценя... Но дали може например да се комбинират действия съм напълно сигурен че може...
Например докато извършваш смяна на масло 30мин примерно - докато картерът е отворен и изчакваш оцеждането на маслото, можеш да използваш времето за други дейности, защото няма нужда да броиш капките от картера, а през това време можеш да оглеждаш например окачването
А разценката е на операция....
Например докато извършваш смяна на масло 30мин примерно - докато картерът е отворен и изчакваш оцеждането на маслото, можеш да използваш времето за други дейности, защото няма нужда да броиш капките от картера, а през това време можеш да оглеждаш например окачването
А разценката е на операция....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
Hursa
- Мнения: 6011
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 208 пъти
Yaris Cross HSD MXPJ15 - Годишно обслужване "ТИП В"
Могат да се комбинират дейности (макар, че като гледам списъка - освен смяна на масло, на двигател или евентуално на скоростна кутия, охладителни течности, може би изпълнение на някой тестове, за друго не "виждам"), но за това съчетаване, би трябвало да са били подготвени при обучението, като се отрази на цената за час, да не се отнема излишно време, както на клиента, така и на специалиста, и на натовареността на сервиза, като цяло. Според мен - коректно е клиента да може да проконтролира това време, да не остава с впечатление, че колата му е "претупана" (много от дейностите са свързани с безопасността на автомобила). (Ясно е, че за изпълнението на дейности, които изискват по-високо квалифициран труд, които изискват значителни познания, умения, опит, както и тези които са свързани със значително физическо натоварване - заплащането за час работа трябва да е различно. И както се вижда от другите показани фактури е така, но за други сервизи.)
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- slowtraveler
- Мнения: 6620
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Yaris Cross HSD MXPJ15 - Годишно обслужване "ТИП В"
Ами направи си сервиз и работИ по този начин
Ама да си готов да посрещнеш следващото 'мрънкане' от рода - 'ама защо само смяна на масло отнема 30 минути, щом смяна с още сума ти други неща е само малко повече'
Мдаа, ..... 'да не настине и да не се мине'
И другото - 'издребняването'... Дааа, има такива душички, които са силно притеснени 'да не ги прекарат' и смятат, че 'издребняването' е предимство... Ами не е ... Теоретично може и да си прав, ама в края на краищата трябва да има здрав смисъл в предложенията... Защото теоретично правилно би било например да се изчислява колко гайки и болта е свалял и затягал даденият специалист... И да му се плаща и за усилието - т.е. да се издребни до това с какво усилие е затегнал всеки болт... Ама практическият смисъл от това е НУЛА, а административната тежест хвърчи към небесата
И другото - 'издребняването'... Дааа, има такива душички, които са силно притеснени 'да не ги прекарат' и смятат, че 'издребняването' е предимство... Ами не е ... Теоретично може и да си прав, ама в края на краищата трябва да има здрав смисъл в предложенията... Защото теоретично правилно би било например да се изчислява колко гайки и болта е свалял и затягал даденият специалист... И да му се плаща и за усилието - т.е. да се издребни до това с какво усилие е затегнал всеки болт... Ама практическият смисъл от това е НУЛА, а административната тежест хвърчи към небесата
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
gena_bs
- Мнения: 1674
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 446 пъти
- Получена благодарност: 106 пъти
Yaris Cross HSD MXPJ15 - Годишно обслужване "ТИП В"
Един реален пример от преди 20 години.
Заключен Escort с блокирала предна пасажерска врата и забравени в колата единствен комплект ключове.
Викаме ключаря, който е на буквално 20м и мой съученик. Уговорката е да се справи бързо и колкото каже, му се плаща веднага.
Свърши работата за малко повече от 30 минути, което ми се стори доста.
После от друг общ приятел разбрах, че тази сценка с обикаляне около колата и имитиране на дейност е да се застрахова.
В смисъл да няма от наша страна реплики от сорта "ама ти за минута свърши работата, а искаш 30 лв."
Не помня, естествено, точната сума. Но това си бяха пари тогава!
Правете си изводите как са се "развили" нещата в момента!
А относно публикувания миналата седмица ценоразпис с +50% за присъствие на клиента.
Откакто видях как от официален Mercedes сервиз купуваха части от най-скапаната морга в близък до Бургас областен град, въобще нямам вяра на никого!
Заключен Escort с блокирала предна пасажерска врата и забравени в колата единствен комплект ключове.
Викаме ключаря, който е на буквално 20м и мой съученик. Уговорката е да се справи бързо и колкото каже, му се плаща веднага.
Свърши работата за малко повече от 30 минути, което ми се стори доста.
После от друг общ приятел разбрах, че тази сценка с обикаляне около колата и имитиране на дейност е да се застрахова.
В смисъл да няма от наша страна реплики от сорта "ама ти за минута свърши работата, а искаш 30 лв."
Не помня, естествено, точната сума. Но това си бяха пари тогава!
Правете си изводите как са се "развили" нещата в момента!
А относно публикувания миналата седмица ценоразпис с +50% за присъствие на клиента.
Откакто видях как от официален Mercedes сервиз купуваха части от най-скапаната морга в близък до Бургас областен град, въобще нямам вяра на никого!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 3 госта