на никой мой сув до момента не съм правил абс. нищо по окачването - ама нищо, а бая покарвам. На РАВЧИКА смених две задни биалети, беха оригиналните със щампите на Тойота, нямаха развиване на................305 к.км. Разбира се, че са изчислени спрямо натоварванията на по-големия СУВ, някой са по-дълги дори от тези на автомобил, което е нормално, но освен дължината, различна е и дебелината.
Това важи и за автомобилите не само за СУВ.
Дори напротив - сравни биалета на сув с такава на автомобил, да не говорим за дебелина на полуоска, каре, накрайник или каквото хванеш. Дори на Волвото е още по-ДЗверска работа, там нещата са брутални в бувалния смисъл на думата, сравнявал съм дебелина на полуоска с такава от ЕС80 и на моето ес ю ви, те ония, че са масивни на лимузината са масивни, ама при ес ю ви то .......................
Като извод твърдиш, че предница на автомобил седанов ще е издържи, че дори и повече спрямо на тази на ес ю ви (под ес ю ви нямам предвид Шкода Камик, Те рок, си ейч ар и други подобни)? Или не те разбирам правилно?