zorbata написа: ↑12 Сеп 2025 22:21
Не се чуди - тия по кабинетите след това са на пътя и обратното
Абе май съвсем не се чудя

Гледайки 'успешният резултат' на този път :
https://bnr.bg/varna/post/102154810/pat ... vete-lenti
За незнаещите какво се случва с този път.... Почти 8 месеца десетки хиляди търпеливо чакаха и търпяха с ОГРОМНИ компромиси ремонта, монтаж на нова канализация и т.н.(съпругата всеки ден вместо обичайните 10-12 минути, пътуваше до работа за около час)... За да се завърши половината (и да не бъде нарушен туристическият сезон) - сега ще почва ремонта на другата половина към Зл.Пясъци...
Резултатът: 1. Пътят не получи никакви конструктивни изменения - както е бил проектиран по времето на соца така и си остана - нито разширение, нито реконструкция, реорганизация и т.н. на тегавите кръгови кръстовища, които след поставянето им започнаха да създават огромни задръствания... Нищо...
2. Седмица след приключване на ремонта върху новият асфалт започна 'бърз изкоп' - да, може да е излязал някакъв проблем при по-продължителната експлоатация на ВИК системата

Бързо го приключиха - факт... И сега там се получи сериозна деформация на асфалта - направо дупка

Ама не е само на това място де - и на други места асфалта се нагъна... Сигурно чакат да му свърши гаранцията, и тогава да повдигнат въпроса

3. Първият есенен дъжд показа колко важна е канализацията

Съпругата направи 'рекорд' за връщане от работа по пътя - около час и 20 минути

Е да - новият асфалт вече е малко като черен път заради довлеченият чакъл от близките улици, ама това е то
За незнаещите - този път е изключително критичен - в посока Румъния са два пътя от Варна, като единият го затварят за ремонт другата седмица и остава САМО ТОЗИ... Просто няма друга алтернатива... А тази е била изключително добра и достатъчна по време на соца, защото в района е имало няколко лозя, Евксиноград и туристическите комплекси, но не и десетките хиляди постоянно живеещи...