Lexus ES300H 2019-2021
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 05 Мар 2025 16:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Lexus ES300H 2021
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Lexus ES300H 2019-2021
Мнение от mittaka7 » 17 Мар 2025 20:14
Ще пробвам първо с новия усилвател,а пък ако не ми е достатъчно или не издържат колоните,винаги мога да сменя тези отпред с по качествени.МЛ е супер да,но намирането на пълен комплект и адаптирането му може да е много трудна задача!
mittaka7
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 05 Мар 2025 16:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Lexus ES300H 2021
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Lexus ES300H 2019-2021
Мнение от mittaka7 » 06 Апр 2025 15:29
Сега вече музиката е както подобава на един Лексус,реално звучене,не просто звук!
Монтирах 8 канален MAtch DSP защото 6 каналния не стигна да захрани задните и звука пак си беше само отпред като сцена и отзад тишина! Сега задните врати оживяха и сцената стана балансирана,звукът е много-по чист,по мощен и дълбок,дори със заводските колони.Авал ги препоръчвам справиха се много добре и с настройките след монтажа,и изпълниха всяко мое желание как да звучи системата.Като цена излезе около 1,4к лв.
Монтирах 8 канален MAtch DSP защото 6 каналния не стигна да захрани задните и звука пак си беше само отпред като сцена и отзад тишина! Сега задните врати оживяха и сцената стана балансирана,звукът е много-по чист,по мощен и дълбок,дори със заводските колони.Авал ги препоръчвам справиха се много добре и с настройките след монтажа,и изпълниха всяко мое желание как да звучи системата.Като цена излезе около 1,4к лв.
mittaka7
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 05 Мар 2025 16:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Lexus ES300H 2021
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Lexus ES300H 2019-2021
Мнение от mittaka7 » 08 Апр 2025 17:33
Понеже това ми е първия хибрид и ми интересно как работи цялата система която по мое мнение е по умна от половината хора на пътя
усещам едно специфично поведение в момента когата я загася примерно в гаража вечер.Ако в момента на гасене двигателя зарежда батерията не и харесва точно в този момент да натисна бутона,като че ли,спира работа едно рязко такова даже с лек тласък бих казал.
При гасене само на батерията не се усеща нищо.
Може и да си въобрязавам но ми стана интересно дали така е и при други

При гасене само на батерията не се усеща нищо.
Може и да си въобрязавам но ми стана интересно дали така е и при други
mittaka7
-
- Мнения: 1471
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 182 пъти
- Получена благодарност: 118 пъти
Lexus ES300H 2019-2021
Мнение от dracunculus » 08 Апр 2025 20:08
Ми, и при мене така го усещам, но не съм се замислял засега. Отдавам го на като цяло много балансираната работа на двигателя и въобще усещането в цялата кола. В смисъл, нормално е при спиране на ДВГ и загубване на инерционните сили на коляновия вал да има подобно усешане. В "нормална" кола не би го усетил, но тук автоматично го сравняваш със спирането от положението само на ел. двигател, при което подобен ефект няма (гасиш само електрониката). И просто усещаш тази разлика
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
dracunculus
-
- Мнения: 5723
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Lexus ES300H 2019-2021
Мнение от Hursa » 09 Апр 2025 10:27
► Виж съдържание
Предполагам е писано във форума. А също е описано и как работи трансмисията на хибрида. Е-CVT - работи като диференциала, не симетричния диференциал. Има планетарен редуктор (всъщност е по-правилно да се нарече "планетарен мултипликатор"). Към коронното зъбно колело е постоянно включен диференциала (и съответно водещите колела), както и през понижаващ редуктор МГ2 (който основно, като ел мотор задвижва автомобила, особено при ниски скорости). Към централното зъбно колело е постоянно включен МГ1 - в случая, изпълняващ роля на генератор - зареждайки батерията. Към водилото, а така и към планетарните зъбни колела е включен постоянно ДВГ (т. е. няма съединител, който да бъде задействан от водача или хибридната система и да "отсъедини" включения механизъм).mittaka7 написа: ↑08 Апр 2025 17:33 ...усещам едно специфично поведение в момента когата я загася примерно в гаража вечер.Ако в момента на гасене двигателя зарежда батерията не и харесва точно в този момент да натисна бутона,като че ли,спира работа едно рязко такова даже с лек тласък бих казал.
При гасене само на батерията не се усеща нищо.
Може и да си въобрязавам но ми стана интересно дали така е и при други
При диференциала - въртящият момент, който се предава към двата изхода, т. е. към двете колела в случая - се дели по равно. Но така се дели и съпротивителния момент от страна на колелата. Двигателя не може да подава по-голям момент от колкото е съпротивителния момент (следва от третия закон на Нютон, "действието е равно и противоположно на противодействието"). Затова, ако едно от колелата загуби сцепление, то двигателя не може да даде въртящ момент по-голям от съпротивителния момент, действащ от страна на това колело, умножен по две. Т. е. към другото колело се подава само въртящ момент, равен на съпротивителния момент от страна на колелото загубило сцепление. Но това вероятно се знае, а и е писано тук.
В случая - вие сте спрели, но ДВГ работи и върти МГ1, работещ като генератор, зареждащ батерията. Т. е. към МГ1 се предава от страна на ДВГ определена мощност, равна на предавания въртящ умножен по оборотите. А МГ1, съответно генерира съпротивление с мощност равна на предаваната му от ДВГ. Тази мощност също е произведение между съпротивителния въртящ момент на генератора и неговите обороти. Т. е. този изход на планетарния механизъм на трансмисията генерира съпротивителен въртящ момент. Така, съответно към другия изход също се предава въртящ момент. Но към другия изход са присъединени двигателни колела, т. е. към тях се предава въртящ момент и те се опитват да задвижат автомобила, а той генерира задвижваща сила. (Тъй като планетарния механизъм на хибридната трансмисия - дели въртящият момент не по равно, подобно на диференциала, а предава примерно над 70% към короната - то към диференциала се предава съответно толкова по-голям въртящ момент от страна на ДВГ и съответно към колелата се предава значително по-голям въртящ момент, по сравнение с въртящия момент, предаван към генератора.) Тази задвижваща сила погасявате или със спирачките, или с блокиращия механизъм на трансмисията (при включен режим за паркиране). Изключвайки двигателя, съответно се губи тази задвижваща сила (и обраните хлабини се възстановяват, съответно автомобила "мръдва" леко). Това се получава (до колкото разбирам), описано "на кратко".

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Hursa
WoLF
mittaka7
zorbata
mittaka7
ico1
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 05 Мар 2025 16:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Lexus ES300H 2021
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Lexus ES300H 2019-2021
Мнение от mittaka7 » 21 Юни 2025 21:44
Бяла спретната къщурка и две японки опред..чакат да ги изведа
Вече 3 месеца съм Лексу и смяатам че колата е страхотна и ако някой се чуди дали си заслужава отговора е ДА с две ръце
А между другото скоро ще се появи видео с нея в канала на един от най известните в ютубъри в Бг който наскоро се подвизаваше в едно от кулинарните предавания.Очаквайте..
Вече 3 месеца съм Лексу и смяатам че колата е страхотна и ако някой се чуди дали си заслужава отговора е ДА с две ръце
А между другото скоро ще се появи видео с нея в канала на един от най известните в ютубъри в Бг който наскоро се подвизаваше в едно от кулинарните предавания.Очаквайте..
- Прикачени файлове
-
- lexu.JPG (280.1 KiB) Преглеждано 291 пъти
mittaka7
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mittaka7 и 3 госта