
Слабо работещ нагревател на задното стъкло
- 
				Hursa
- Мнения: 6002
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 41 пъти
- Получена благодарност: 204 пъти
Слабо работещ нагревател на задното стъкло
Разбрах де. Няма да пипам, така или иначе нямам амперклещи, ни за прав ни за крив ток, ще дойда да видя - как ще я свършите. Все пак е "само един нагревател". 
			
									
						
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
						- mapamop
- Мнения: 5566
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 178 пъти
- Получена благодарност: 686 пъти
Слабо работещ нагревател на задното стъкло
От едната страна откачаш плюсовата обувка към стъклото. Закачаш "универсала" със едната сонда в обувката, другата сонда на клемата на стъклото. Стискаш палци тока да не е повече от 10-20А колкото може да пропусне на етикет "универсала". Ако са по-малко ще пише на дисплея на "универсала" в позиция за измерване на ток/ампери колко е консумацията. Ако са повече ще разбереш че са повече, по това че "универсала" ще се отлепи от масата, и ще изпусне белият дим който го е карал да работи.
Просто е. Учи се в часовете по трудово обучение, раздел "електротехника" във 7 или 8 клас. Или поне на мен тогава ми се случи, защото в Икономическия техникум (по него време беше техникум) нямаше такъв предмет. Но факт е че го знам... със Икономически техникум.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
						--
Тц...тц...тц...
- 
				Hursa
- Мнения: 6002
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 41 пъти
- Получена благодарност: 204 пъти
Слабо работещ нагревател на задното стъкло
Не е с ампер клещи и трябва да се разкача, но добре. Измерваме тока и какво. Какво ни казва измереното. Знаете ли колко трябва да бъде? 
Още повече - сигурно сте прав и проблема е в клемите - със сондите, евентуално правите по-добър или по-лош контакт, от колкото е бил, съответно измереното ни лъже.
			
									
						
Още повече - сигурно сте прав и проблема е в клемите - със сондите, евентуално правите по-добър или по-лош контакт, от колкото е бил, съответно измереното ни лъже.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
						- slowtraveler
- Мнения: 6610
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Слабо работещ нагревател на задното стъкло
Колега, най-лесната проверка е стартираш автомобила, включваш китайския уред в режим измерване на напрежение, включваш отоплението на задното стъкло и измерваш напрежението ВЪРХУ широките ленти встрани... Или върху клемата, но от страната на стъклото (ако е видно, че там няма никакви окиси и т.н..)... (един приятел бе правил така, ама не се бе усетил, че захранването на отоплението минавало през някакви контакти и работи само при затворена врата, та бая бе чесал главата  ) ....
 ) ....
Имайте предвид, че отоплението по принцип работи бавно, защото иначе би спукало стъклото...
			
									
						 ) ....
 ) ....Имайте предвид, че отоплението по принцип работи бавно, защото иначе би спукало стъклото...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
						Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- ico1
- Мнения: 412
- Регистриран на: 22 Окт 2014 18:09
- Местоположение: Асеновград
- Автомобил: LEXUS RX 450hl
- Благодарил/а: 63 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
Слабо работещ нагревател на задното стъкло
Последно ще обясна като за лайк (на какъвто се правиш).
1.Махаш предпазителя най вероятно 30А-слагаш уреда в двете клеми на А друг уред на волт на клемите на нагревателя.
2.Палиш колата,включваш отоплението отчитащ да речем 20А и напрежение 13-14 волта ако е така всичко е ОК.
Ако отчиташ 10волта има пад някъде.Вариантите са два или реле или клемите.
3.Слагаш предпазителя вадиш релето на клемите на контактите слагаш амперметъра включващ отоплението.Ако имаш 20А и 13-14В сменяш релето.Ако пак имаш 10 волта оправящ връзките както ти е казал tarator.От това повече не мога.Няма да стане с китаеца.
			
									
						1.Махаш предпазителя най вероятно 30А-слагаш уреда в двете клеми на А друг уред на волт на клемите на нагревателя.
2.Палиш колата,включваш отоплението отчитащ да речем 20А и напрежение 13-14 волта ако е така всичко е ОК.
Ако отчиташ 10волта има пад някъде.Вариантите са два или реле или клемите.
3.Слагаш предпазителя вадиш релето на клемите на контактите слагаш амперметъра включващ отоплението.Ако имаш 20А и 13-14В сменяш релето.Ако пак имаш 10 волта оправящ връзките както ти е казал tarator.От това повече не мога.Няма да стане с китаеца.

LEXUS RX450hl
						- slowtraveler
- Мнения: 6610
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Слабо работещ нагревател на задното стъкло
Не знам - за мен измерването на тока е напълно излишно - при такъв познат товар лесно би могъл да се ориентираш къде е проблема (и дали има такъв) само с измерване на напрежението  в няколко точки без махане на бушони...
С обикновен китайски уред, че и с пробна лампа, ама с лампата е по-тегаво 
  
			
									
						С обикновен китайски уред, че и с пробна лампа, ама с лампата е по-тегаво
 
  
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
						Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- ico1
- Мнения: 412
- Регистриран на: 22 Окт 2014 18:09
- Местоположение: Асеновград
- Автомобил: LEXUS RX 450hl
- Благодарил/а: 63 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
Слабо работещ нагревател на задното стъкло
Ампермера е вместо моста  и да видиш нагревателя.По  професионално е н  якак си.  
   
  
			
													 
   
  
					Последно промяна от ico1 на 20 Фев 2025 17:46, променено общо 1 път.
									
			
						LEXUS RX450hl
						- mapamop
- Мнения: 5566
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 178 пъти
- Получена благодарност: 686 пъти
Слабо работещ нагревател на задното стъкло
ico1, подметна ми нова идея. И е глупост, но сговня пейзажа.
Снимка от форума на окислен предпазител, който "бръжди". Условието е да са напълно кафяви, черни или зелени крачетата:
https://www.toyotabg.eu/download/file.php?id=32835
Bat Jorko, можеш ли да провериш предпазителя да не е окислен?
			
									
						Снимка от форума на окислен предпазител, който "бръжди". Условието е да са напълно кафяви, черни или зелени крачетата:
https://www.toyotabg.eu/download/file.php?id=32835
Bat Jorko, можеш ли да провериш предпазителя да не е окислен?
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
						--
Тц...тц...тц...
- 
				Hursa
- Мнения: 6002
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 41 пъти
- Получена благодарност: 204 пъти
Слабо работещ нагревател на задното стъкло
Кое му е професионалното?   А ако проблема е в целостта на лентите - на коя стъпка ще откриете проблема? И как ще установите в коя или в кои ленти е проблема? Вярно, може да не е в клемите на самия нагревател, но в тях е най-вероятното. Конденза е най-вече там. Замърсяването също.
 А ако проблема е в целостта на лентите - на коя стъпка ще откриете проблема? И как ще установите в коя или в кои ленти е проблема? Вярно, може да не е в клемите на самия нагревател, но в тях е най-вероятното. Конденза е най-вече там. Замърсяването също.
			
													 А ако проблема е в целостта на лентите - на коя стъпка ще откриете проблема? И как ще установите в коя или в кои ленти е проблема? Вярно, може да не е в клемите на самия нагревател, но в тях е най-вероятното. Конденза е най-вече там. Замърсяването също.
 А ако проблема е в целостта на лентите - на коя стъпка ще откриете проблема? И как ще установите в коя или в кои ленти е проблема? Вярно, може да не е в клемите на самия нагревател, но в тях е най-вероятното. Конденза е най-вече там. Замърсяването също.
					Последно промяна от Hursa на 20 Фев 2025 18:02, променено общо 1 път.
									
			
						Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
						- slowtraveler
- Мнения: 6610
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Слабо работещ нагревател на задното стъкло
Лентата е ясна - или я виждаш ясно при малко по-влажно време, или пак - волтмера е първият помощник  
			
									
						
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
						Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- ico1
- Мнения: 412
- Регистриран на: 22 Окт 2014 18:09
- Местоположение: Асеновград
- Автомобил: LEXUS RX 450hl
- Благодарил/а: 63 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
Слабо работещ нагревател на задното стъкло
На втора  чети внимателно.А как ще го решиш като е прекъснала лентата. 
			
									
						
LEXUS RX450hl
						- 
				Hursa
- Мнения: 6002
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 41 пъти
- Получена благодарност: 204 пъти
Слабо работещ нагревател на задното стъкло
(Няма да стане на втора.   Пада на клемите също е на втора, както и релето.
 Пада на клемите също е на втора, както и релето.  ) Всъщност - мерите с два уреда. Добре - професионално.
) Всъщност - мерите с два уреда. Добре - професионално.  Лентата, ако е прекъсната да - може да се забележи по конденза, но не и ако всички са засегнати частично - а при хечбек, комби, сув - това е възможно.
  Лентата, ако е прекъсната да - може да се забележи по конденза, но не и ако всички са засегнати частично - а при хечбек, комби, сув - това е възможно.
			
													 Пада на клемите също е на втора, както и релето.
 Пада на клемите също е на втора, както и релето.  ) Всъщност - мерите с два уреда. Добре - професионално.
) Всъщност - мерите с два уреда. Добре - професионално.  Лентата, ако е прекъсната да - може да се забележи по конденза, но не и ако всички са засегнати частично - а при хечбек, комби, сув - това е възможно.
  Лентата, ако е прекъсната да - може да се забележи по конденза, но не и ако всички са засегнати частично - а при хечбек, комби, сув - това е възможно.
					Последно промяна от Hursa на 20 Фев 2025 18:13, променено общо 1 път.
									
			
						Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
						- zorbata
- Мнения: 501
- Регистриран на: 11 Юни 2024 19:15
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4 GR PHEV
- Благодарил/а: 68 пъти
- Получена благодарност: 109 пъти
Слабо работещ нагревател на задното стъкло
Тока който дефакто нагрява стъклото не може да "работи бавно" - той или нагрява или не нагрява. Не съм видял в някой автомобил да е сложен някакъв регулатор за нагревателя на стъклото - може и да има.slowtraveler написа: ↑20 Фев 2025 17:08 Имайте предвид, че отоплението по принцип работи бавно, защото иначе би спукало стъклото..
Стъклото освен че е много добър изолатор е и достатъчно устойчиво на постепенно нагряване/охлаждане.
Тези лентички са така изчислени, че не нагряват "силно" - просто отдават температурата на стъклото и тя се разпространява постепенно в неговата структура.
Колегата ico1 е прав за тока - проблеми с нагревателя най-лесно се разбират като се измери тока който минава през него.
Напрежението в автомобила винаги е едно и когато се получи пад на напрежение си има регулатор и алтернатор които да се справят с този пад.
caryЦар
						- 
				Hursa
- Мнения: 6002
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 41 пъти
- Получена благодарност: 204 пъти
Слабо работещ нагревател на задното стъкло
Защо да не може да работи "бавно" - просто ампеража е малък, високо съпротивление на лентите. И защо да мерите ампеража - мерите волтажа на входа и изхода - близък до волтажа в мрежата, ясно ампеража е малък на нагревателя, след като "грее" бавно.
			
													
					Последно промяна от Hursa на 20 Фев 2025 18:19, променено общо 1 път.
									
			
						Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
						- ico1
- Мнения: 412
- Регистриран на: 22 Окт 2014 18:09
- Местоположение: Асеновград
- Автомобил: LEXUS RX 450hl
- Благодарил/а: 63 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
Слабо работещ нагревател на задното стъкло
Чети внимателно и с разбиране (ако можеш) писал съм при кой условия е ОК.  Изморима бе човек,един нагревател е не совалка.
 Изморима бе човек,един нагревател е не совалка. 
			
									
						 Изморима бе човек,един нагревател е не совалка.
 Изморима бе човек,един нагревател е не совалка. 
LEXUS RX450hl
						Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта



