
Съответно на приятеля му кипнало, взел си капарото и им каза чао

gena_bs, всеки, който работи - се случва да греши... Да, 'блъскането в гърдите' го има, но показва открито доста хватки и номера, за които си струва да се замислиш при избор на автомобил втора ръка.. А в доста от казаните неща съм се убеждавал лично
 Мисля бях разказвал за приятел, който си взе 'ново' Волво на 150-180х.км (забравих точно), ама автомата вече почнал да придръпва... Включих Ланча - навсякъде бяха пипнали броячите, ама бе останал един - последно ТО преди около 350х.км
 Мисля бях разказвал за приятел, който си взе 'ново' Волво на 150-180х.км (забравих точно), ама автомата вече почнал да придръпва... Включих Ланча - навсякъде бяха пипнали броячите, ама бе останал един - последно ТО преди около 350х.км  Иначе Волвото бе лъскарка и на малко години - бяха му взели душата
 Иначе Волвото бе лъскарка и на малко години - бяха му взели душата 
Като е на доста километри, е напълно логично да е имало инциденти дори и малки... А почне ли ръждата - трудно се спира...



 Всички гризат нокти за загубата на тоя огромен пазар ,до преди войната VAG,MB,Kia,Toyota ,Ford,Reno-Dacia имаха заводи там .На годишна база в Русия се продаваха по над 1 милион нови коли ,а е имало и години с по над 1.5 милиона .
 Всички гризат нокти за загубата на тоя огромен пазар ,до преди войната VAG,MB,Kia,Toyota ,Ford,Reno-Dacia имаха заводи там .На годишна база в Русия се продаваха по над 1 милион нови коли ,а е имало и години с по над 1.5 милиона .
 
 



