Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
- max-2
- Мнения: 2098
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 112 пъти
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Мнение от max-2 » 27 Ное 2024 09:54
max-2
- iovkito
- Мнения: 2991
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Мнение от iovkito » 27 Ное 2024 09:59
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
iovkito
- mapamop
- Мнения: 5283
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 167 пъти
- Получена благодарност: 615 пъти
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Мнение от mapamop » 27 Ное 2024 10:10
Предвид че всеобщото мнение е че дизела не обича да тръгва и спира честo, защото започва да трупа сажди и да износва регулатори на налягането и т.н. - как става номера да работи в хибриден режим от сорта на "спри-тръгни за 10-15 минути през 20 минути"?
И това как му се отразява на "дълговечността" и на елементите за екологията - DPF, катализатор, Adblue (ако има)?
Майната им на дюзите, SCV и регулатора за излишното гориво в рейла - те са консумативи и да кажем че са лесно сменяеми и примерно са евтини, но екологиите не са толкова прости за смяна и евтини.
Предвид че ще са подложени на абсолютно неблагоприятни експлоатационни условия - колко често ще "умират", и на каква цена ще се сменят?
Ясно е че е невъзможно да се покрият изискванията за Евро6 без поне катализатор, да не говорим че и без DPF също не става. А точно те не обичат чести стартове и стопове на мотора, както и студен мотор. Цялата идея ми изглежда много противоречива.
--
Тц...тц...тц...
mapamop
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Мнение от Ивайло Димов » 27 Ное 2024 10:12

От Евро 4 нагоре дизелите станаха претъпкани със сложна еко периферия ,като прибавим към нея и стандартните консумативи като дюзи,турбина ,ГНП .В един момент се оказва ,че купуваш МПС чийто цена расте на принципа на малкото камъче пуснато по заснежен баир.
Всички искат да карат common rail TDI ,огромен въртящ момент в ниските ,сравнително приемлив разход ,възможност за софтуерен и силов тунинг .Лошото е когато дойде ,а то идва момента за обслужване на DMF,горивна система ,екология .Тогава се почва с трагедиите .
Лично за мен съвременен дизел като ежедневен градски автомобил е мазохизъм .
Ивайло Димов
-
- Мнения: 5723
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Мнение от Hursa » 27 Ное 2024 10:30
Hursa
-
- Мнения: 1471
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 182 пъти
- Получена благодарност: 118 пъти
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Мнение от dracunculus » 27 Ное 2024 10:37
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
dracunculus
-
- Мнения: 5723
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Мнение от Hursa » 27 Ное 2024 10:45
Hursa
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Мнение от Ивайло Димов » 27 Ное 2024 10:56

Е на кво мяза 2.0 Tdi common rail ,за 3.0 даже да не отваряме дума
Ивайло Димов
-
- Мнения: 1471
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 182 пъти
- Получена благодарност: 118 пъти
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Мнение от dracunculus » 27 Ное 2024 11:07
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
dracunculus
-
- Мнения: 5723
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Мнение от Hursa » 27 Ное 2024 11:11
Hursa
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Мнение от Ивайло Димов » 27 Ное 2024 11:15

Ивайло Димов
-
- Мнения: 1471
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 182 пъти
- Получена благодарност: 118 пъти
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Мнение от dracunculus » 27 Ное 2024 11:34
Ето ти 4 такива от мен:
1. Ауди A4 Allroad 2019 (2l TDI)- вече споменатото- след 100 000км- ДПФ, АГР, Дюзи (всичко оправено, колата върви актуално като пушка). Но с евтината австрийска нафта запопва да прекъсва понякога. Сервизира се качествено, за това гарантирам
2. Ауди А4 Allroad 2014 (предната генерация)- на 150 000км започна с постоянни проблеми от всякакъв характер. Включително и до степен на загасване на Аутобана и последващо извозване. Собственикът искаше задължително да задържи колата- смениха двигателя с периферията с НОВИ на 450 000км, кара се още.
3. Мерцедес C-Klasse и Мерцедес E-Klasse, и двата с 2,2л д мотор- и двата дюзи, ДПФ, ЕГР и т.н. на около 130 000км. И двата ги смениха овреме.
От дефекти никой не е застрахован- ето и на моя Авенсис започна да сълзи масло от капака на ангренажа (вече споменах в темата) и догодина ще го оставя да го направят хубаво. Но поне нямам другите ядове, които няма как да бъдат избегнати при модерните дизели
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
dracunculus
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Мнение от Ивайло Димов » 27 Ное 2024 11:43

Ивайло Димов
Hursa
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката
Мнение от Ивайло Димов » 27 Ное 2024 11:51
Ивайло Димов
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: emo_772000, i.vasilev и 1 гост