ofseta mai beshe s 12-13-se mm po dulbok, ot originalniyat, ama tochni cifri nemoga da se setya sega. ne vizdam problem da si napravish custum diskove, ako shte e taka, napravo dai da ti napravyat shapkite ot aluminii po starite diskove, i posle gi zategni kum bmw diskovete.jamie написа:Ще видим дали ще се намери кит за рециклиране за тях.
Пънки, ти беше взел дискове от Версо (после май ти ги бяха откраднали :-( ). Интересува ме "дълбочината" им, офсета - понеже нямам данни за толкова нова кола (2002- ).
Инак ми мина една щура идея през ума - да си направя спирачни дискове от 2 части, като използвам старите на БМВ-то и Тойотата (имам и двата комплекта). Дали ще е проблем - ако използвам 8 стоманизирани 6 мм болта за захващане на двете части от диска ?
AE86 4АГТ
a kakvo stava sus samata kola be jamie? dovurshiha li kurpene, boyadisvane i pr?jamie написа:За помпата ще видим - все пак тия цилиндърчета имат двойно по-малък ход, а и са с по-малък диаметър.
Пънки, тук едва ли някой ще ми прави алуминиеви "шапки", пък и ще е по-слабо отколкото с адаптер направен от старите дискове - така мисля.
haide razkazi dokude si stignal i kakvo po-natatuka...
Re: Update:
super stavajamie написа:Колектори - в полуготов вид, но вече с яснота за форми и размери :-)
ПП: Извитата част сочи нагоре към капака. И не, П-винкела отдолу се маха преди монтажа - служи само за да не се изкривяват при заварките biggrin.gif
http://samodisel.lorddigital.com/razni/AE86/Headers/
- PAKETA_1
- Мнения: 649
- Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
евала за колекторите
защо сочат нагоре обаче...нали ще ходят към турбото, а то няма да е отгоре
...може ли да сложиш някаква рисунка...по принцип колкото повече завои прави тръбата толкова повече пада налягането а с него и потока на газове...но май трябваше и всеки цилиндър да изпитва един и същ спад ...затова то си е цяло изкуство
поправете ако греша или използвам български термини неправилно ... ама поне се опитвам на кирилица

защо сочат нагоре обаче...нали ще ходят към турбото, а то няма да е отгоре
поправете ако греша или използвам български термини неправилно ... ама поне се опитвам на кирилица
tuboto shte e bash otgore, shtot pri ae86-cata, nyama kude da go zavresh otdolu...PAKETA_1 написа:евала за колекторите
защо сочат нагоре обаче...нали ще ходят към турбото, а то няма да е отгоре...може ли да сложиш някаква рисунка...по принцип колкото повече завои прави тръбата толкова повече пада налягането а с него и потока на газове...но май трябваше и всеки цилиндър да изпитва един и същ спад ...затова то си е цяло изкуство
поправете ако греша или използвам български термини неправилно ... ама поне се опитвам на кирилица![]()
dulzinata na trubite po princip tryabva da e ednakva pri vuzmoznost, no 5-6mm razlika e dopustima.
-
ugabuga
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
a az se chudeh za kvo praviat takiva izvanzemni zavoi tia trabi. vijdal sam tolkova opleteni che da se chudish kak sa praveni. makar che moje da se barkama ama naliaganeto na gazovete varti turbinata, tai che shto shte iskash po nisko naliagane?PAKETA_1 написа:евала за колекторите
защо сочат нагоре обаче...нали ще ходят към турбото, а то няма да е отгоре...може ли да сложиш някаква рисунка...по принцип колкото повече завои прави тръбата толкова повече пада налягането а с него и потока на газове...но май трябваше и всеки цилиндър да изпитва един и същ спад ...затова то си е цяло изкуство
поправете ако греша или използвам български термини неправилно ... ама поне се опитвам на кирилица![]()
- PAKETA_1
- Мнения: 649
- Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
ne naliaganeto a potoka na gazove varti turbinata...kolkoto po barzo se dvijat gazovete tolkova po malko e naliaganeto...Bernoulli's principle...i praviat nenujni chupki poniakoga za da e ednakav spada...my 2 centsugabuga написа:a az se chudeh za kvo praviat takiva izvanzemni zavoi tia trabi. vijdal sam tolkova opleteni che da se chudish kak sa praveni. makar che moje da se barkama ama naliaganeto na gazovete varti turbinata, tai che shto shte iskash po nisko naliagane?PAKETA_1 написа:евала за колекторите
защо сочат нагоре обаче...нали ще ходят към турбото, а то няма да е отгоре...може ли да сложиш някаква рисунка...по принцип колкото повече завои прави тръбата толкова повече пада налягането а с него и потока на газове...но май трябваше и всеки цилиндър да изпитва един и същ спад ...затова то си е цяло изкуство
поправете ако греша или използвам български термини неправилно ... ама поне се опитвам на кирилица![]()
jamie, vnimavai da ne e tvurde nisko, shte ti nagryava mnogo, i shte ti pravi mizerii! kakto i da ya uvivash i zashtitavash, mnogo zega izhvurlya taya turbina!jamie написа:Сори бойз ама и двамата не познахте - турбото е надолу и леко изхвърлено навън от блока. Място има :-) При "кутията" с преход към фланеца на турбото тръбите се изравняват - премерих как да стане.
Финалната заварка уж с СО2 апарат - няма смисъл с електрожен.
ПП: Следващия ще е за атмосферка - малко по-компактен и с равни дължини (модификацията се оказа проста).
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Tova za men neobrazovaniq fen zvu4i kato 6ah s pe6kata?!?PAKETA_1 написа:...kolkoto po barzo se dvijat gazovete tolkova po malko e naliaganeto...Bernoulli's principle...
Ako moje da mi obqsni6 za6to nalqganeto e po-nisko, ako te murzi - zdrave da e!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- PAKETA_1
- Мнения: 649
- Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
napishi bernoulli's principle / equation v google i chetiJapanese_fever написа:Tova za men neobrazovaniq fen zvu4i kato 6ah s pe6kata?!?PAKETA_1 написа:...kolkoto po barzo se dvijat gazovete tolkova po malko e naliaganeto...Bernoulli's principle...
Ako moje da mi obqsni6 za6to nalqganeto e po-nisko, ako te murzi - zdrave da e!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост