MR2 AW11 - обща тема
- ufer
- Мнения: 2789
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
MR2 AW11 - обща тема
Вюрт е сериозна фирма, ще им проуча антифриза, благодаря... Дано само и те да не са като Бош с фабрики в Турция и Китай, че там давам заето...
- ufer
- Мнения: 2789
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
MR2 AW11 - обща тема
Ето нещо интересно: MR2 - Lamborghini...
https://www.facebook.com/commerce/listi ... attachment
https://www.facebook.com/commerce/listi ... attachment
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21 Апр 2024 09:10
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
MR2 AW11 - обща тема
По принцип тези мотори в Америка ги карат с тойота червен антифриз.Аз на нормална цена тука не намерих и затова сипах на Хепу червен антифриз.
- ufer
- Мнения: 2789
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
MR2 AW11 - обща тема
Теоретично би могло да се сложи и червен, да речем G12, но не ми се рискува. Може да се окаже, че семерингата на водната помпа, както и някои гумени съединения, да са чувствителни на новите химии. Пък и те (съединенията) са достатъчно стари, почти 40-годишни... , но все още са здрави и се надявам, че няма да ги подменям скоро... Вече купих Hepu G11 , син...
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21 Апр 2024 09:10
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
MR2 AW11 - обща тема
Не мисля че синия антифриз предпазва от корозия нашите двигатели , а те са податливи включително и тръбите , за това препоръчват червен антифриз защото има специални добавки.
- ufer
- Мнения: 2789
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
MR2 AW11 - обща тема
Точно от специалните добавки се притеснявам. То е ясно, че новите антифризи са с по-високи показатели и са по-ефективни в корозионната защита. Въпросът е доколко могат да навредят на старите машини. Имам достатъчно опит зад гърба си, а и много мои приятели със завидна практика споделят тези притеснения. Така че няма да рискувам. Сега търся специалния инструмент за вадене на пулове. Имам да коригирам един единствен клапан, направих си собствен инструмент, но челюстите идват къси и повдигачът не може да се натисне докрая. Пулът мърда, обаче не може да излезе. Ако имаш случайно подобен инструмент, ще черпя...
- Akima
- Мнения: 7323
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 68 пъти
- Получена благодарност: 136 пъти
MR2 AW11 - обща тема
SST 09248-05010 - номерът е заместен от 09248-05011.
Минете на цели лифтъри от 1SZ.
- max-2
- Мнения: 1973
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 30 пъти
- Получена благодарност: 70 пъти
MR2 AW11 - обща тема
Ufer, от 10 години карам с Яко антифриз бабичката, сменял съм го 3 пъти да е свеж. Преди това g12, g12+ . Не виждам вреда за колата, водна помпа не е сменяна. И аз имах съмнения дали е правилно на стара кола модерен антифриз. Преди да сипя якото промих системата с дестилирана вода. Дават го безвреден за всички материали и е розово оранжев цвят.
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21 Апр 2024 09:10
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
MR2 AW11 - обща тема
Обсъждано е многократно по тойота форумите toyota red long life е което е най добре за тези двигатели или друг червен антифриз.Плюс мисля че оригинално пристигат с такъв антифриз.
- ufer
- Мнения: 2789
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
MR2 AW11 - обща тема
Акима, за моята 1-ва генерация арт. номер е 09248-55010, другите номера явно са наследници, но вероятно са същите. Моите клапани са почти идеални и няма смисъл да слагам цели лифтъри, знам, че стават. А от Тойота дори има G11 long life, ама 45 лв./л - не, благодаря...
- ufer
- Мнения: 2789
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
MR2 AW11 - обща тема
Какво стана, докъде я докара? Бутала, сегменти, лагери, шлайф...?Lwerewolf написа: ↑23 Окт 2021 20:52 За да я пусна в движение (така де, тя си има преглед и гражданска... ама дали аз я пускам е друга тема ) във общи линии може да мине със оправяне на ръждите отпред (най-тегавото) + ревизия на двигател, окачване (окачването - нови шарнири и полиуретан за тампоните, никакви унибали, KYB патрони и някакви по-stock пружини, че е виждала offroad ), спирачки (всичко), кормилна уредба... звучи много, но почти няма custom неща. Изпускателният колектор е най-голямата ми драма - направо ме кара да мина на blacktop или supercharger и да забравя за чугунени колектори, flappy plate MAF-ове и всякакви такива... "blasts from the past", ама... така.
За части - за втора ръка и aftermarket има източници, за нови OEM неща - каквото няма от Лио като цяло или се намира от примерно tworus, midshipgarage и подобни, или рева. Поне все още има емблеми и уплътнения за таргата.
- ufer
- Мнения: 2789
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
MR2 AW11 - обща тема
Днес успях да сменя пула и няма да свалям вала... Добре, че бяхме двама, без помощ е трудно, когато нямаш точния инструмент. Клапанът вече влезе в допуск, но сега следват още малко профилактични операции и звярът ще влезе в кондиция...
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21 Апр 2024 09:10
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
MR2 AW11 - обща тема
Евала радвам се че има хора които поддържат форум времената живи , не че нещо но фейсбук групите ,просто не е същото.
Иначе колко aw11 сме в България на първо четене към 3-4?
Аз моята не я карам в момента много защото искам да направя ревизия на горивната система и да и сменя ангренажния ремък първо , за горивната система четох че при нашите автомобили трябва много добре да се поддържат за да не се запалят в нета има много снимки на изгоряли мр2ки първа генерация.
Иначе колко aw11 сме в България на първо четене към 3-4?
Аз моята не я карам в момента много защото искам да направя ревизия на горивната система и да и сменя ангренажния ремък първо , за горивната система четох че при нашите автомобили трябва много добре да се поддържат за да не се запалят в нета има много снимки на изгоряли мр2ки първа генерация.
- ufer
- Мнения: 2789
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 66 пъти
MR2 AW11 - обща тема
Това е проблемът на маскираните отзад двигатели. Там температурата принципно е по-висока и не случайно има допълнителен вентилатор. Много рядко прегряват, но когато дяволът си няма работа, стават бели... Имам снимка на една бяла в София, да не е твоята?
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21 Апр 2024 09:10
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
MR2 AW11 - обща тема
Не тази бялата и аз съм я виждал на снимки.Моята е една синия с черни раздувки.
Твоята ufer , бялата от София , една червена за която само съм чувал (беше на обява 2018та помня) , моята и тази която е проект в темата.
Прави пет по мой сметки.
Иначе за пожара четох , че има горивни линии които ако са раждясали и се спукат опръскат с гориво по колектора и доста бързо нещата излизат от контрол.Другия вариант е О пръстените на инжекторите ако са напукани и сдадат багажа могат да изпръскат целия двигателен отсек с гориво.За това е добре да се преглеждат тези неща от време на време.Аз съм си патил с друга кола и за това имам едно на ум.
Ufer ще дадеш ли малко снимки да я видим твоята ?
Твоята ufer , бялата от София , една червена за която само съм чувал (беше на обява 2018та помня) , моята и тази която е проект в темата.
Прави пет по мой сметки.
Иначе за пожара четох , че има горивни линии които ако са раждясали и се спукат опръскат с гориво по колектора и доста бързо нещата излизат от контрол.Другия вариант е О пръстените на инжекторите ако са напукани и сдадат багажа могат да изпръскат целия двигателен отсек с гориво.За това е добре да се преглеждат тези неща от време на време.Аз съм си патил с друга кола и за това имам едно на ум.
Ufer ще дадеш ли малко снимки да я видим твоята ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост