Допреди Май месец колата се ползваше основно от мен при извънградски пътувания, но имаше месеци съпругата прави само градски километри. Със същият автомобил 'нормалното' по него време градско бе тръгни/спри и разходът бе около 14-16л/100км заради късите разстояния, големият трафик из чести кръстовища..
Сега се ползва предимно от съпругата пак 'в града'.
Дестинацията и в двата случая е една и съща (работата на съпругата е до апартамента ни, в който живяхме до началото на Май - ползва си същата 'домашна' синя зона
 ), само маршрутът е различен
 ), само маршрутът е различен 
В единият случай - от тази точка тръгваш през задръстванията в града и обратно - да паркираш, докато в сегашният случай от тази точка излизаш на голям булевард и въртиш 10-13км по прав широк булевард с 50-60км/ч
 И за целият участък имаш един светофар (който по принцип е излишен, ама го направи Гуцанов за да си стига до къщата
 И за целият участък имаш един светофар (който по принцип е излишен, ама го направи Гуцанов за да си стига до къщата  ), който свети предимно зелено в нашата посока. И има три кръгови кръстовища, които особено зимата не са натоварени...
 ), който свети предимно зелено в нашата посока. И има три кръгови кръстовища, които особено зимата не са натоварени... Просто го споделям като илюстрация колко важно е какъв ти е маршрута за градския разход и защо никога не съм го смятал за достоверен/правилен за оценка на състояние на автомобил.









 Хибридната система до голяма степен компенсира не особено икономичното шофиране.
 Хибридната система до голяма степен компенсира не особено икономичното шофиране.
