Хурса, аз не бих могъл да кажа дали гумите с по-нисък индекс се загряват по-бързо. Това може да знае някоя лаборатория, но загряването обикновено зависи и от стила на шофиране, както и ти сам отбеляза пример за гумите при Формула 1...

Мнение от ufer » 09 Яну 2024 13:27
ufer
Мнение от Hursa » 09 Яну 2024 14:17
Hursa
Мнение от Оги » 09 Яну 2024 14:21
Рънфлат са с усилени странични бордове и не падат на джанта при падане на налягането. Но са дървени. Пълно щастие няма.
Оги
Мнение от ufer » 09 Яну 2024 15:15
ufer
Мнение от south » 09 Яну 2024 16:56
south
Мнение от max-2 » 09 Яну 2024 17:54
Тези с по-нисък индекс си работят и без загряване колкото си могат. А другите като загреят работят по-добре, отколкото като са студени.
max-2
Мнение от Hursa » 09 Яну 2024 18:11
Не за бордовете е въпроса, а за централната част на протектора, между двата борда. Не при падане на налягането, а при надуване - пояс удържащ центалната част от прекомерно раздуване спрямо бордовете. Така, че повърхността на протектора да е близка до цилиндрична, а не близка до "тороид".
Hursa
Мнение от mimojef » 09 Яну 2024 19:17
mimojef
Мнение от mimojef » 10 Яну 2024 12:11
mimojef
Мнение от slowtraveler » 10 Яну 2024 12:20
slowtraveler
Мнение от Hursa » 10 Яну 2024 21:27
Hursa
WoLF
Мнение от slowtraveler » 11 Яну 2024 11:34
Не разбрах откъде правиш този извод?
slowtraveler
Hursa
Мнение от slowtraveler » 11 Яну 2024 12:18
Може, ама не съвсем
slowtraveler
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта