FearSoft, устискай до пролетта да станат температурите над 24 градуса, че има времеви интервали в които трябва да се действа. Ако ще слагаш ръждопреоцразувател препоръчвам ти тоз на снимката , защото не се нуждае от миене и шкурене след нанасяне, идеален за кухините на носачите ако решиш там да пръскаш.
Ако ще ползваш епоксидния грунд и да пръскаш задни, предни носачи, "магарета", и където се подсетиш , по добре вземи 2а спрея, че на мен при предните "кокали" изфъщя.
С алкидна боя после ако искаш трупай - става грозно ама кво ти пука.
Правилно си казват ръждата тръгва от вътре! Аз есен, зиме пръскам вътре в носачи и куфини с мъзгочи. Има богат избор на течни литиеви греси и кво ли не. Най съм доволен за сега от спрей за вериги, добре се лепи, устойчива и не събира прах.
Консервиране на колата отдолу
- mapamop
- Мнения: 4255
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 332 пъти
Консервиране на колата отдолу
На кола под година успех да хване ръждопреобразувателя върху още неизсъхналата вакса. В кухините е пълно с вакса, и на нея отгоре само вакса.
За другите кокаляци отдолу е по-възможно поливането с ръждопреобразувател, за да попие в порите от камъчетата, след което боя и мъзгоч.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- Rocky112
- Мнения: 92
- Регистриран на: 15 Дек 2021 17:25
- Местоположение: Хасково
- Автомобил: Avensis 1.8 VVTI
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Консервиране на колата отдолу
Щом е нова, още по приятно. Хубаво измиване отдоло на водоструйка, обезмасляваш, забърсваш и е приятната част.
На мен ми беше най трудно да ошкуря и почистя.
На мен ми беше най трудно да ошкуря и почистя.
Avensis 1.8 VVTI /06г.
- ivan_pop
- Мнения: 144
- Регистриран на: 07 Авг 2016 17:40
- Местоположение: Pleven
- Автомобил: OVB X18XE1
- Получена благодарност: 17 пъти
Консервиране на колата отдолу
На моята кола го правя така консервирането: смесвам грес и отработено масло 10W40 и разбърквам добре.Гъстотата я правя да е на средата между греста и маслото, става една идея по-гъсто от боза.След това мажа с четка отдолу колкото ми душа сака.Праговете имат гумени тапи откъм колелетата.Свалям по една тапа от всяка страна и наливам отработено масло там.Връщам тапите на мястото им.Следва драйв по пресечен и неравен терен.Това последното оставя следи от масло по терена, че все изтича от някъде.Не е екологично ама на кой му пука.Това го правя лятото като е жега.
Карм Опел.Искам да припомня, че инжинерите на Опел са измислили ръждата.
Карм Опел.Искам да припомня, че инжинерите на Опел са измислили ръждата.
- Ивайло Димов
- Мнения: 1033
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 57 пъти
- Получена благодарност: 70 пъти
Консервиране на колата отдолу
Имам един приятел едно време през соца мажели ладите по същия начин и в някой прашен селски път колата ,всичко намазано се опепелява и става на клей -няма махане .Всичките ми коли са имали отдолу фабричен битум ,който си подновявам ма 2-3 години със шагрен на спрей ,като изсъхне пръскам и боя да се запечата .Франсетата в тва отношение са доста по-добре ,Рено ,Пежо и Ситроен все още ползват галванопластика /топят готовите купета в гореща баня с антикорозионно покритие/ Така се получава много устойчиво покритие и за да се появи там ръжда трябва да има сериозен удар по ламарините .Но в съвременната реалност на автопроизводство ,целта на компаниите е колите им да изкарат 7-10 години мксимум ...след тва с резака и на претопяване
- mapamop
- Мнения: 4255
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 332 пъти
Консервиране на колата отдолу
Греста ако я замениш със церезин (или както се казва запечатващата смазка за дълго складиране на метали) става една идея по-малко миризливо и лепкаво. Пръска се със топла до леко гореща смес. Може да се добави и течен битум или сгъстен мазут. Астрата баща ми я беше облял цялата, още от автовоза с някаква подобна смес - не изсъхнаха тия калници над 15 години, и нямаше никаква ръжда никъде. Така я продадох на циганите, като я блъснах, без грам ръжда по нея.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- ivan_pop
- Мнения: 144
- Регистриран на: 07 Авг 2016 17:40
- Местоположение: Pleven
- Автомобил: OVB X18XE1
- Получена благодарност: 17 пъти
Консервиране на колата отдолу
Правя го така защото целта е като се напече добре колата лятото, сместа да проникне и до места до които нямам достъп.Този номер го зная от един стар майстор на Лада и Жигула, бай Милан.Той е ремонтирал колите на ОСО-то за шофьорски курсове.Почина преди 2-3 години.Караше една Лада 1972-ри набор, беше като чисто нова.
- mapamop
- Мнения: 4255
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 332 пъти
Консервиране на колата отдолу
Церезина също се влияе от температурата и става течлив
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта