Никой не е оспорил ,че има ръждясващи, Тойоти, както че има ръждясващо Мерцедеси,БМв-та, Рена и Пежа.
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
LEXUS
-
- Мнения: 5723
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Мнение от Hursa » 30 Ное 2023 13:50
На "чупката" на задната врата. Която "придава спортно излъчване"

(Дали е необходимо "спортно излъчване" на сув. Не е ли по-добре да има "офроуд излъчване".)
Hursa
- nov
- Мнения: 1136
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 42 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Мнение от nov » 30 Ное 2023 13:53
Нищо не каза, а и това е извадката от темата, ако от 5 човека 3 казват ДА , един въздържал се и един ПРОТИВ колкко % са, не с али пак МНОЗИНСТВО казалите ДА,м?
Това го видях и не бягам от позицията, цитирах колите, които е изброил от Рено и са произвденеи далеч назад от 2000-та, тоя Меган 2 за да ръждяса е седял ударен дълго време на ОТКРИТО, Тойота може да мечтае з апокритието и тенекията на МЕГАН 2 със сигурност, от опит говоря, ръждясал меган 2, е като нЕРЪЖДЯСАЛА тойота без значение кой модел, демек бяла лястовица.
Ти за 10 страници така и не разбра идеята, но няма нищо.Дразни ме това, че процеса по антикорозионна защита и подбор е доста прост в сравнение с това да създадеш надежден хибрид например (което е факт неоспорим) и въпреки това се дънят в плиткото, не го ли разбираш това.Също, като отличник, който решава бързо и вярно логаритмични уравнения, работи с тригонометрични функции, ред на Фурие или ред на Тейлър, знае, че при смяна на знака пред интеграла, той сменя и границите си, може да определи ток на късо съединение между група Генератор - Асинхронен двигател - решава ги тия задачи с лекота, но като го питат колко е 5х6 и той казва 21....................сега вдЕнА ли?
Обира енергията на удара, всичко зависи от клетката на пътниците, отново ........... Меган 2 е спластмасови предни калници, но мисля имаше 5 звезди при краш тест, я виж колко има Корола от 2002-ра или 2003 при краш тест, че не ми се рови.
Да де- четеш избирателно , нали видя , че няколко човека написаха за ИЗГНИЛ покрив паднал до сенниците ,м?

Дизел САМО дънки!!!
nov
- nov
- Мнения: 1136
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 42 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Мнение от nov » 30 Ное 2023 13:54
Тук е супер субективно конкретно за дизайна, на МЕН лично не ми харесва, на лексотаня му харесва ВСИЧКО, като дизайн в тази Тойота, дори и таблото..........тук е въпрос на вкус, аз предпочитам по сдържаната странична линия и по-изчистени форми.
Дизел САМО дънки!!!
nov
- mapamop
- Мнения: 5277
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 166 пъти
- Получена благодарност: 612 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Мнение от mapamop » 30 Ное 2023 14:02
Аз лично имам отнесени няколко критики че не съм прав за ръждата в този форум... И не се возя особено често в другите марки, което ми намаля сериозно шанса да изпадна на пътя от някоя от тях. Докато в Тойотата съм седнал почти всеки ден и често съм с деца отзад. Следователно ми е приоритет ръждата на Тойота, пред ръждата на всяка друга марка. Ако ми се наложи може и да не се кача на таксито с твърде много ръжда, защото има следващо на опашката, градски транспорт на който може да се разчита в Русе на практика няма, и не го броя хич. За автомобили на приятели не става сериозна дума защото, в тях сядам предимно като ходя да си прибера моята от сервиза и като процент са малко спрямо престоя ми в моята си кола.
Между другото имам познат бакшиш, който доскоро караше Фиат Мултипла, или второ поколение, или фейслифт на онова грозното нещо, но изглеждаше съвсем нормално на форма. Беше внос от Австрия, като година някъде около 2010-2011 и учудващо имаш значително по-малко (да не кажа почти никаква) ръжда по окачване и купе, въпреки че не беше омазнена. Виждал съм я и отдолу и с махнати предни гуми.
Не коментирам нерентабилния за ремонт двигател (дизел някакъв) и силно овандаленото от строителите купе, както и ремонтите с клещи, тел, "мосшшчета" по буксите и силно разлагащото се покритие на пластмасите по таблото. И вратата му се отваряше нагоре. И не беше изгнила самата тя... А тоя автомобил си беше в плачевно техническо състояние изначало.
--
Тц...тц...тц...
mapamop
-
- Мнения: 5723
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Мнение от Hursa » 30 Ное 2023 14:03
Ако търся "спортно излъчване" - бих взел хечбек или седан, ако няма "купе".

Hursa
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Мнение от LEXUS » 30 Ное 2023 14:05
Това се опитвам да ти обясня- ограничеността на опита на хората в един форум или една тема. Всеки претегля нешата според това,което е видял и какво е изградил като мнение, но това е нищожно на фона на световния опит. В една затворен група 5 човека може да са 100% на едно мнение, но това не означава,че са прави. А те го приемат,че са прави,защото са единодушни.
Какъв е твоя опит, не продължавай да ме разсмиваш. Ти си видял няколко коли от модел, какъв опит дори си въобразяваш,че имаш? Това е фанатизмът, той ти казва ръждясал Меган, ти започваш да измисляш,че не може да е ръждясал, значи е седял на открито, но Тойота задължително ръждясва.
Това е твоя интерпретация, която е едностранчива и предубедена.
ХАха, това е твоя интерпретация. Твое внушение за Тойота. Аз ти казвам,че ръжда има при всички марки.nov написа: ↑30 Ное 2023 13:53 Ти за 10 страници така и не разбра идеята, но няма нищо.Дразни ме това, че процеса по антикорозионна защита и подбор е доста прост в сравнение с това да създадеш надежден хибрид например (което е факт неоспорим) и въпреки това се дънят в плиткото, не го ли разбираш това.Също, като отличник, който решава бързо и вярно логаритмични уравнения, работи с тригонометрични функции, ред на Фурие или ред на Тейлър, знае, че при смяна на знака пред интеграла, той сменя и границите си, може да определи ток на късо съединение между група Генератор - Асинхронен двигател - решава ги тия задачи с лекота, но като го питат колко е 5х6 и той казва 21....................сега вдЕнА ли?
Тогава може би неговата теория не е релевантна. Ти я оборваш в случая. Hursa твърди,че тънката ламарина няма да способства на цялата структура да е здрава.А Тойота има максимални резултати на краш тестовете.
Интересно да не би Тигуан да има оф роуд излъчване. Все пак това не са машини за оф роуд. И какво означава трябва или не трябва? Какво трябва са преценили японските дизайнери, и очевидно правилно , за да направят най-продаваемия СУВ на планетата.
LEXUS
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Мнение от LEXUS » 30 Ное 2023 14:07
И въпреки че са еднакво усилени ръжда не тръгва горе по вратите от същите вибрации, нито горе по тавана. Отпред на тавана тръгва ръжда заради компрометиране на боята от камъчета,които изхвърчат или към решетката, или към предното стъкло и горния ръб на стъклото и тавана.Hursa написа: ↑30 Ное 2023 14:03 Покрива е фиксиран по цялата периферия, в силова рамка, огънат е обикновено "куполообразно", което му придава коравина и намалява до определена степен вибрациите. Има и ребра, които трябва да ограничат смачкването при преобръщане. И въпреки това, често се забелязва ръжда над предното стъкло. Вратите в горната част са профилирана рамка в която "влиза" стъклото, сравнително твърди са, но най-вече са свободни. Гънат се сравнително малко в горния край, лежат на уплътнение което до определена степен демпфира вибрациите. Концентрацията на напреженията е в долната част, там от където "тръгват" профилите обхващащи стъклото от страни и от горе. И въпреки, че са профилирани и относително дебелостенни, често има ръжда в тази зона.
Капак също може да корозира на предния ръб,а не по дължината на ламарината.
LEXUS
-
- Мнения: 5723
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Мнение от Hursa » 30 Ное 2023 14:19
Hursa
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Мнение от LEXUS » 30 Ное 2023 14:19
И аз така разсъждавам с изключение на скучния седан. Седан и спортен в едно изречение е нелепо.Да, Lancer EVO или Subaru Inpreza WRX, но пак са седани, въпреки че са спортни коли. Спортният дизайн е хечбек и купе. НО много хора искат нещо като СУВ, което да изглежда спортно. Един CH-R е със спортен и авангарден дизайн и е пазарен хит. Много ми харесва MItsubishi Eclipse Cross, абсолютно спортен дизайн.
LEXUS
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Мнение от LEXUS » 30 Ное 2023 14:21
Покривът ръждясва в най-усилената част точно над предното стъкло и причина не са вибрации, защото там е абсолютно твърд,а по средата най-мек и податлив на вибрации.Hursa написа: ↑30 Ное 2023 14:19 Кое е усилено, като покрива? Калниците, капака, задната врата? Горе по вратите е дебелостенно, гъне се и вибрира, най-вече и преди всичко спрямо основата. Предния капак - също, фиксиран е относително твърдо в ключалката и пантите (шарнирно в тях). Но иначе лежи относително свободно на тампони.
LEXUS
-
- Мнения: 5723
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Мнение от Hursa » 30 Ное 2023 14:34

Hursa
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Мнение от LEXUS » 30 Ное 2023 14:43



LEXUS
-
- Мнения: 5723
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Мнение от Hursa » 30 Ное 2023 14:51
Е или съм тъпанар, "настъпил втори път мотиката"

Hursa
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Мнение от LEXUS » 30 Ное 2023 15:22
LEXUS
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта