nov написа: ↑30 Ное 2023 12:37
Верно си политик...........в темата са писали (писали, не тия четящите, щото на тях и ти и аз не им знаем мнението), не повече от 5-6 човека (да не ги броя), основно диалога е между теб и мен, неутрална позиция заема Дракона, другите ВСИЧКИТЕ ти казват, че Тойота е ръждилник..................
Значи ако сме 8 човека в темата и 5-ма сте на твоето мнение, а 3-ма на моето, това съвсем не означава нито че те подкреоят 90 % , нито че ако те подкрепяха, щяхте задължително да сте прави.
Таратор написа,че Меган 2 ръждясва,а е след 2000-та година.
nov написа: ↑30 Ное 2023 12:37
406 коя година е, за да си спокоен да намесим и 306 или 205 ако искаш, въпреки, че откъм тенекия пак са по-здрави от Тойота, Карината не гние ли, еле па Корола от тия години за Старлет нямам думи.
Аз карам Старлет 98-ма - няма ръжда нито по прагове, нито по вежди, нито по под. Специално последния Старлет е с отлично анти-корозионно покритие. Внос Австрия. Има корозия по носачи повърхностна.
Имаме и 406-ца купувана нова от СФА 2001-ва година, сега е с дупки по праговете,без да говоря за всичките й повреди. Карана само в БГ. ПОнеже не ръждясвали френските, Пежото е ръждиво от няколко години,а Старлета не,а Старлета е по-стар и е каран в Австрия.
2
307-ците ръждясват а са и след 2005-та, 407 ръждясват. Не взимай само удобните части от написаното от мен, ако обичаш.
nov написа: ↑30 Ное 2023 12:44
Лексотаня ме обвинява в изневяра на марката
Не те обвинявам в изневяра на марката,а ми приличаш на фанатично вманиачен на тема ръжда по Тойоти.
nov написа: ↑30 Ное 2023 12:37
Кай честно от коя партия си, ти четеш ли ДраконЯ кво пише?казах ти преди - чети,чети, не само избирателно или функционално грамотно.
ДА, чета, за изгнили Аудита и други коли, различни от Тойота.
nov написа: ↑30 Ное 2023 12:37
Казах след 2000-та година, Еспейс 2 коя година е, Меган Сценик 1 коя година е? Тия въпросните имат ли НЕ ръждясали набори от Тойота
Той пише и за Меган 2, но ти явно си избираш кое да цитираш и коментираш,както съм ти казвал и преди.
Hursa написа: ↑30 Ное 2023 12:48
Ламарината е закрепена на скелета и допълнително го укрепва. Какъв е нейния принос, ако е тънка като фолио.)
Наистина ли мислиш, че Тойотите преминават с максимален резултат краш тестовете,ако ламарината им е тънка като фоли, щом како казваш тя трябва допълнително да укрепва здравата конструкция?
Hursa написа: ↑30 Ное 2023 12:48
Та тази ламарина като вибрира със значителна амплитуда трупа напрежения, нарушава се лаковото покритие, контакта с боята, дори с антикорозионното покритие, особено ако не е качествено), образуват се микропори, микрораслоявяния, отделя се от основата. При тънка ламарина дори удар от дребно камъче може да се отбележи, дори одраскване от тънко клонче. А ламарината (в случая) е основата на която е нанесено антикорозионното покритие (ако го има), боята, лаковия слой и колкото тази ламарина е по-тънка, толкова тази основа е по податлива - еластично и за съжаление и пластично. И ако към всичко това се добави и некачествена стомана от която е изтеглена ламарината, ако се добави липса не качествена термообработка, ако се добави не отпускане след заварка - получаваме бързо развиваща се корозия под на пръв поглед ненарушеното боядисване (получаваме тойота ).
Прекрасна теоретична хипотеза, харесва ми и я уважавам. Само че ако е вярна проблемът с ръждата ще е включително на покрива,който също вибрира, а вибрациите от пътните условия са по-големи и интензивни от двигателните. Тогава би трябвало да ръждясват вратите и в горната им част, защото вратите се отварят и затварят и вибрациите са много по-големи, също багажника и главно предния капак.