C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
-
- Мнения: 4956
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 79 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Ще е добре, да споделите - какъв е бил проблема. Да не би да се повтори и при други. И аз съм с "двулитровия" хибрид. Щом педала е бил "твърд" - да ни би деца да са си играли в колата.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- itzoa
- Мнения: 331
- Регистриран на: 24 Юни 2022 22:49
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: Yaris Cross Hybrid 2023
- Благодарил/а: 53 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Да, прав си, че не хванах какво искаш да кажеш, но е факт, че и аз все още се чудя къде да я държа, дали в багажника, дали вкъщи (респективно хотела) или в раницата, което няма как да е постоянно наистина. Явно затова сега като гледах рекламното клипче (което се тегли от сайта) я бяха сложили в жабката. Не мисля обаче, че проблема е в Тойотите, всички модерни са така.
Отивам да видя как мога да отворя отвътре, добре че съм все още елегантен
Недоумявам как за 3 месеца само ще се скапе, без да е било забравено нещо.
Не каза колко време не е била палена преди злополучния опит?
- itzoa
- Мнения: 331
- Регистриран на: 24 Юни 2022 22:49
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: Yaris Cross Hybrid 2023
- Благодарил/а: 53 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Дойде ми на акъла още нещо - да е била отключена и да е била оставена някак си в ready, докато се разреди и хибридната и 12V батерия. На моята, която е по-проста и е с ключ, просто не мога да извадя ключа ако не е на P, а ако не извадя ключа пищи, че е забравен, но с тези кийлеси и старт бутони нямам идея как е.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 03 Юни 2022 13:52
- Местоположение: Русе
- Автомобил: C-HR 2.0 Hybrid Club
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Колата е палена за последно предната вечер.. Не установих никаде нещо да свети. Ще споделя резултат, както от утрешният ден, така и от теста при Тойота....
- BOz
- Мнения: 4337
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 136 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Ако е в готовност, 12в акумулатор ще се изхаби след като свърши бензина.
А бе нещо го е изсмукало този акумулатор. Най-вероятно нищо няма да се открие като проблем, в Тойота ще кажат, че всичко е наред и кой от къде е.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 03 Юни 2022 13:52
- Местоположение: Русе
- Автомобил: C-HR 2.0 Hybrid Club
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Да бе, мИрси.. Направо ми даде крила....
П.п. 3 часа след "изгасване" - 13,07V....
Колата е на 5 метра от масата, на която си пия бирата... В нея е тотален мрак.. (както си беше и снощи..). Нещо здраво ме сърби да я отключа, да съборя задните седалки и да видя как е в багажника - ден или нощ....
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 03 Юни 2022 13:52
- Местоположение: Русе
- Автомобил: C-HR 2.0 Hybrid Club
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Update2: На 26.09.2023 сутринта - палене без проблем и курс към Русе (400 км) с междинка в Ст. Загора за към 1 час. Проблеми никакви. Не ходих до Тойота... До ден днешен изцяло само градско (от 2 до 4-5 курса на ден по 4 до 6 км).. Едно ходене до Варна и обратно... Акумулатора е топ...
С поглед назад във времето: 3-4 дни всекидневно шофиране в малък град (3-5 курса по километър/два, многократно отключване/заключване с "кейлес" и "сгъващи" се огледала...и - "умря Марко"...
Извод: с тези акумулаторЧЕТА едно на ум. Лично за себе си изградих навик да не изключвам хибридната система когато спирам за кратко и, разбира се, имам тази възможност, както и деактивирах автоматичното сгъване/разгъване на огледалата (яко, а? )...
Лошото е, че никъде не открих Тойота да предупреждава, че хибридите им не са подходящи за чести кратки пътувания.. (из чуждите форуми е пълно с ревящи от този "проблем")...
Последици: заприходих едни кабели за подаване на ток, както и един "power bank", ей тъй - да имам ...
С поглед назад във времето: 3-4 дни всекидневно шофиране в малък град (3-5 курса по километър/два, многократно отключване/заключване с "кейлес" и "сгъващи" се огледала...и - "умря Марко"...
Извод: с тези акумулаторЧЕТА едно на ум. Лично за себе си изградих навик да не изключвам хибридната система когато спирам за кратко и, разбира се, имам тази възможност, както и деактивирах автоматичното сгъване/разгъване на огледалата (яко, а? )...
Лошото е, че никъде не открих Тойота да предупреждава, че хибридите им не са подходящи за чести кратки пътувания.. (из чуждите форуми е пълно с ревящи от този "проблем")...
Последици: заприходих едни кабели за подаване на ток, както и един "power bank", ей тъй - да имам ...
- BOz
- Мнения: 4337
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 136 пъти
C-HR 2.0 hybrid - "умрял" 12v акумулатор
Ами няма смисъл да пишат неща, които не са верни.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 0 госта