

Мнение от Georgi >_< » 03 Сеп 2023 11:59
Georgi >_<
Мнение от gena_bs » 03 Сеп 2023 16:59
gena_bs
Мнение от TATI » 03 Сеп 2023 18:56
TATI
Мнение от Georgi >_< » 04 Сеп 2023 11:51
Georgi >_<
Мнение от mapamop » 04 Сеп 2023 12:18
mapamop
Мнение от Georgi >_< » 04 Сеп 2023 16:05
Georgi >_<
Мнение от mapamop » 04 Сеп 2023 16:27
mapamop
Мнение от Georgi >_< » 04 Сеп 2023 17:00
Georgi >_<
Мнение от mapamop » 04 Сеп 2023 17:43
Да. Като цяло са направени да изкарват дълго, но не са безсмъртни. Виж му извади буксата и я погледни на самия елемент да не е окислена, и крачетата откъм инсталацията да не са окислени.Georgi >_< написа: ↑04 Сеп 2023 17:00 възможно ли е този датчик на температурата на антифриз-а да не отчита правилно и да лъже ?
mapamop
Мнение от WoLF » 04 Сеп 2023 17:48
WoLF
Мнение от Georgi >_< » 08 Сеп 2023 14:42
Georgi >_<
Мнение от mapamop » 08 Сеп 2023 15:11
Нормално е стига да не е на пълна мощност на вентилатора и да е на кратки интервали. Зависи какво отчита датчика на температурата и как го третира горивния компютър. Заминал термостат си мисля че ще клати сериозно температурата по стрелка.
mapamop
Мнение от gena_bs » 08 Сеп 2023 17:42
gena_bs
WoLF
Мнение от Georgi >_< » 08 Сеп 2023 18:34
По пронцип по- трудно загрява колата, особено като е студено времето, сега в топлото не е изразено така, но зимата изключително бавно качва 90 градусаgena_bs написа: ↑08 Сеп 2023 17:42 Какво ще рече "заминал" термостат?
Ленив ли имаш предвид? Да реагира бавно на имненита на температурата.
Защото, ако е останал отворен/ полуотворен, температурата ще е ниска, а ако е затворен (само малкия кръг) постоянно ще вдига температура. Дори и на място и празен ход.
Georgi >_<
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта