(Но нека първо да измеря
Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
-
Hursa
- Мнения: 6026
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не, нямат предвид тяговата батерия, а именно "12 волтовия" акумулатор.
И да - при стартирана система.
(Но нека първо да измеря
и тогава да търся - как точно бе формулирано. Защото, ако не съм прав няма значение как е написано, може да е грешка. И "измеря" е силно казано, но според мен е показателно.)
(Но нека първо да измеря
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- biro
- Мнения: 2867
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 129 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Качи снимка на тая инструкция.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
Hursa
- Мнения: 6026
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
На диск е (така ги даваха тогава). Имах някъде "външно сиди", но не помня къде е забутано. (Бях го снел и на карта в телефон, но и нея съм затрил с телефона.)
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- biro
- Мнения: 2867
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 129 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Е диск... , няма ли на pdf в нета? Не ми се търси за точно твоя модел.
Опитал си да цитираш нещо на български, възможно е да има преводаческа грешка.
Опитал си да цитираш нещо на български, възможно е да има преводаческа грешка.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- WoLF
- Мнения: 3656
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 839 пъти
- Получена благодарност: 316 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
"За предотвратяване изтощаването на 12 волтовия акумулатор
Изключвайте предните светлини и аудио системата при изключена хибридна сис-
тема.
Изключвайте всички ненужни електрически уреди при продължително движение
на автомобила с ниска скорост, както например при движение в усилен трафик.
(12-волтовият акумулатор се зарежда автоматично докато хибридната система работи.)"
Противоречат си малко, озадачаващо...
Каква е логиката с ниска скорост да има проблем с неговия заряд
Изключвайте предните светлини и аудио системата при изключена хибридна сис-
тема.
Изключвайте всички ненужни електрически уреди при продължително движение
на автомобила с ниска скорост, както например при движение в усилен трафик.
(12-волтовият акумулатор се зарежда автоматично докато хибридната система работи.)"
Противоречат си малко, озадачаващо...
Каква е логиката с ниска скорост да има проблем с неговия заряд



-
xtratime
- Мнения: 86
- Регистриран на: 04 Мар 2014 06:41
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Auris Touring Sports Hy
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Привет!
12V акумулатор има функцията да откл./закл. автомобила да светнат плафоните и да стартира хибридната система. Всичко останало би го изтощил много бързо. При мен се случи да забравя авариините светлини(около 3 часа), след което не успя да стартира хибридната система. Щом веднъж е стартирана хибридната система, захранването на всички консуматори става от високоволтовата батерия през инвертора до консуматора, 12V акумулатор не захранва нищо и неговия заряд се подържа от инвертора. Няма никакво значение дали се движите с ниска скорост, чакате на светофар или на паркинг. Двигателя се пали само при спадане на заряда до определено ниво на ВВ батерия. При мен акумулатора е оригиналният и кара осма година. Според мен ако често пада акумулатора и е необходима замяна то има забравени вкл. консунматори или някакъв ел. проблем. Бях чел по форумите за Ауриса преди фейслифта, че остава вкл. някаква функция( не помня точно), която изтощава акумулатора доста бързо и води до смяната му за година, две.
12V акумулатор има функцията да откл./закл. автомобила да светнат плафоните и да стартира хибридната система. Всичко останало би го изтощил много бързо. При мен се случи да забравя авариините светлини(около 3 часа), след което не успя да стартира хибридната система. Щом веднъж е стартирана хибридната система, захранването на всички консуматори става от високоволтовата батерия през инвертора до консуматора, 12V акумулатор не захранва нищо и неговия заряд се подържа от инвертора. Няма никакво значение дали се движите с ниска скорост, чакате на светофар или на паркинг. Двигателя се пали само при спадане на заряда до определено ниво на ВВ батерия. При мен акумулатора е оригиналният и кара осма година. Според мен ако често пада акумулатора и е необходима замяна то има забравени вкл. консунматори или някакъв ел. проблем. Бях чел по форумите за Ауриса преди фейслифта, че остава вкл. някаква функция( не помня точно), която изтощава акумулатора доста бързо и води до смяната му за година, две.
Toyota Yaris 1.3 VVTi 2003
Toyota Auris Touring sports 1.8 Hybrid 2016
Toyota Auris Touring sports 1.8 Hybrid 2016
- slowtraveler
- Мнения: 6638
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мисля бяха споменавали за софтуерен бъг, заради който не заспива кан-шината и компютрите стоят събудени - харчат ток...
Съгласен съм с xtratime, с изключение на поведение при престой - по спомен ако си на неутрална не се зарежда ВВ батерия дори ДВГ да работи (при Р/D си зарежда)...
Съгласен съм с xtratime, с изключение на поведение при престой - по спомен ако си на неутрална не се зарежда ВВ батерия дори ДВГ да работи (при Р/D си зарежда)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- max-2
- Мнения: 2166
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 134 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Логиката е да се пести гориво от екологична гледна точка. По-често ще се налага дозареждане на голямата батерия.WoLF написа: ↑20 Юли 2023 23:21 "
Изключвайте всички ненужни електрически уреди при продължително движение
на автомобила с ниска скорост, както например при движение в усилен трафик.
(12-волтовият акумулатор се зарежда автоматично докато хибридната система работи.)"
Противоречат си малко, озадачаващо...
Каква е логиката с ниска скорост да има проблем с неговия заряд![]()
Carina E 4AFE LB 1992
-
Hursa
- Мнения: 6026
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Но не пише това, което мислите, а пише
"За да не допуснете изтощаване на 12-волтовия акумулатор
...
Изключвайте ненужните електрически компоненти, когато автомобилът се движи с ниска скорост за продължително време, например в натоварен трафик и т.н."
"(12-волтовият акумулатор се зарежда автоматично по време на шофиране.)"
Ето и това е копирано от инструкция
Пише го и в инструкциите за аурисите, и в инструкциите на королите, предполагам и в инструкциите за цхрWoLF написа: ↑20 Юли 2023 23:21 "За предотвратяване изтощаването на 12 волтовия акумулатор
Изключвайте предните светлини и аудио системата при изключена хибридна сис-
тема.
Изключвайте всички ненужни електрически уреди при продължително движение
на автомобила с ниска скорост, както например при движение в усилен трафик."
Има ги инструкциите и на английски, тук във форума - който иска, да търси грешка. Написано в документ от производителя, който би трябвало да е наясно как функционира системата - която е разработена и произведена от "него".
За да се намали консумацията на нисковолтовите "второстепенни" потребители - може да се намали напрежението в шината, от "бързо реагиращия конвертор" - и консумацията в тази шина ще се намали квадратично (спрямо степента на намаляване на напрежението).
Последно промяна от Hursa на 21 Юли 2023 08:59, променено общо 1 път.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- biro
- Мнения: 2867
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 129 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Никъде не пише "изтощава" в твоя цитат.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
Krachunov
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ами това е най - точно описаното.
Това абсолютно не е вярно и ще ме караш да ходя сега с мултицет до колата.
Много често инструкциите обхващат цялото семейство автомобили без оглед оборудване.
Моята която дойде с диск обхваща бензинови/хибридни, както и различните нива на оборудване обяснявайки едни или други опции, които колата има или няма.
При хибрида скоростта на движение НЯМА никакво отношение към зареждането на автомобила, както и работата на ДВГ също.
Няма алтернатор,който да е вързан към двигателя и да се влияе от оборотите му.
Ето цитати от книжката
► Виж съдържание
Последно промяна от Krachunov на 21 Юли 2023 09:18, променено общо 4 пъти.
-
Hursa
- Мнения: 6026
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ходете с каквото искате до колата.
Каквото пише съм го копирал - както пожелаете, така го разбирайте (за стария аурис още не съм търсил, защото и написаното по-горе предполагам е достатъчно) 
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
Krachunov
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
И аз ви цитирах и има и линк към книжката.
-
Hursa
- Мнения: 6026
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ето още един колега потвърждава, макар да е копирал само частично
Много са потвържденията, от различни източници - за да има грешка, не мислите ли?
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
Krachunov
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Даа, това само потвърждава че сте се изгубили в превода. Общо взето минах през целия документ с търсене на "акумулатор" и мисля че споделих всички релевантни цитати към разговора. Може и да съм изпуснал нещо,но имате линка - дерзайте. Интересно че се хванахте за едното но удобно пропуснахте всички останали, които казват ЗА ДА ИЗБЕГНЕТЕ изтощаване... не го правете ПРИ ИЗКЛЮЧЕНА ХИБРИДНА с/ма

Тоест твърдението ти е вярно САМО в сценарии в които акумулатора е ИЗТОЩЕН.

Тоест твърдението ти е вярно САМО в сценарии в които акумулатора е ИЗТОЩЕН.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта