
Това може да се нарече - "прекалено преувеличено". Примерно - повече от двадесетократноslowtraveler написа: ↑ 200% само заради смяна на гуми

► Виж съдържание
Мнение от Hursa » 14 Юни 2023 21:54
Това може да се нарече - "прекалено преувеличено". Примерно - повече от двадесетократноslowtraveler написа: ↑ 200% само заради смяна на гуми
Hursa
Мнение от slowtraveler » 15 Юни 2023 08:21
Странно .... Ако се загледаш във формулите и схемите се вижда къде се прилага 'съпротивителната' сила и как резултатът зависи от контектното петно - колкото е то по-'късо', толкова повече намалява рамото на прилагане на съпротивителната сила и съответно - общото съпротивление спада.
slowtraveler
Мнение от Hursa » 15 Юни 2023 09:44
Е за новия приус може да се натовари само с около 200 кила, при солидната му маса - това е много малък прираст. То и при другите хибриди не е много по-различно. ("Леките" автомобили са си тежки, с неголяма товароносимост.) Но пък сравнявахме сув с лек автомобилHursa написа: ↑14 Юни 2023 11:25► Виж съдържаниеАко заредената, с двама човека и куче - 1,5 тонна корола, я натоваря яко с 5 каси буркани, цели 100 кила повече - разхода не би се покачил много, по сравнение когато се возим на не натоварената (предполагам, още не съм я товарил толкова много).
Но ако седлови влекач 15 тона с ремаркето - се натовари с 30 тона - то разхода би се покачил доста по-осезаемо, дори при поддържане на скоростта, на равен път.
Не можем да отменим триенето и зависимостта му от взаимното "притискане" между триещите се повърхности. Дори, ако поставим товара на колела. Дори, ако колелата са стоманени и се движат по релси.
Hursa
Мнение от slowtraveler » 15 Юни 2023 09:57
Ясно - не сме се разбрали
slowtraveler
Мнение от Hursa » 15 Юни 2023 10:24
Hursa
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 3 госта