Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
- Filbor
- Мнения: 1114
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 35 пъти
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Това са следи на границата между залепени и замазани как да е изолационни плоскости - стиропор или фибран. На снимката не се вижда, но като прокарвам ръка от горе надолу през тази граница и се усеща, че не лежат в една равнина, като долната част е леко изпъкнала:
- Прикачени файлове
-
- Следи в гараж.jpg (212.85 KiB) Преглеждано 9113 пъти
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- Filbor
- Мнения: 1114
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 35 пъти
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Зарядна станция Lexus
- Прикачени файлове
-
- zarqdna-stancia-za-elektromobili-lexus-22-kw-6-metra-kabel-tip-2.jpg (43.25 KiB) Преглеждано 8866 пъти
-
- Lexus Зарядна станция.JPG (48.09 KiB) Преглеждано 8866 пъти
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 30 Мар 2024 21:16
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4
- Благодарил/а: 1 път
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Здравейте,
Понеже наскоро от ЕРМ Запад ми одобриха заявената мощност за подземен гараж и ми предстои изтегляне на кабели (около 40 метра) между електромера и гаража, може ли да споделите впечатления от фирмата, която използвахте за монтаж на инсталацията и нейни контакти.
Понеже наскоро от ЕРМ Запад ми одобриха заявената мощност за подземен гараж и ми предстои изтегляне на кабели (около 40 метра) между електромера и гаража, може ли да споделите впечатления от фирмата, която използвахте за монтаж на инсталацията и нейни контакти.
- Filbor
- Мнения: 1114
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 35 пъти
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Доволен съм от хората и изпълнението. Дойдоха към 10:00 часа. Оставих ги да си работят. Към 16:00 часа приключиха с всичко, което исках. Дори май нямаха време да обядват.
Аз само сутринта координирах тях и хората от ЕРМ Запад, които тогава трябваше да осигурят достъп до стаята с електромерите.
Аз само сутринта координирах тях и хората от ЕРМ Запад, които тогава трябваше да осигурят достъп до стаята с електромерите.
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 30 Мар 2024 21:16
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4
- Благодарил/а: 1 път
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Да, точно от такава услуга имам нужда, при мен монтираха електромер и тъй като стаята и таблото се заключват, ЕРМ Запад ми казаха, че могат да осигурят достъп до него между 9 и 15:30 след предварителна заявка. От там насетне инсталацията следва да се монтира от избрани от мен електротехници. Възможно ли е да споделите контакти на фирмата която сте ползвали, може и на лично съобщение.
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 03 Дек 2023 16:12
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: RAV4 plug-in hybrid
- Благодарил/а: 87 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Някой да даде мнение за тази зарядна станция, за Rav4 plugin hybrid ще се ползва. Търсих с връзка с интернет и приложение, за да контролирам зареждането.
https://euromatica.bg/%D0%B0%D0%BD%D1%8 ... heren-cvqt
https://euromatica.bg/%D0%B0%D0%BD%D1%8 ... heren-cvqt
- Monster
- Мнения: 390
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 137 пъти
- Получена благодарност: 117 пъти
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Ако те устройва ценово вярвам, че ще работи добре. Преди няколко седмици си взех от EV Point адаптери за 7 kW мобилна станция - трите адаптора за различни контакти струваха 150 лв, а въпросната мобилна станция я купих от АлиЕкспрес за още 150 лв (с доставка и всичко). Като казах на човека от EV Point за какви пари съм си купил станция, той образно казано се хвана за главата и каза, че те сами си правят софтуера и сглабят хардуера на техните станции и се опитват да оптимизират цените си, но със сигурност не могат да ги докарат до такива като в Китай, което е и очаквано предвид ниската цена на труда в Китай. Предимството на станцията на EV Point според мен са следните:
- Прави се у нас и е с голяма гаранция (на китайката мисля, че е само 1 година, а тук са 5). Дори да има някакъв проблем ще можеш лесно да се свържеш с производителя и да го отстраните.
- Мобилното приложение на EV Point съм го ползвал за публични зарядни станции винаги безпроблемно. Това ме кара да мисля, че и за тази домашна станция ще работи добре за контролиране през интернет, без да имам реален опит с конкретната станция.
За бюджетни китайски станции с мобилно приложение за контролиране съм чел позитивни мнения за feyree, за които отворих тук тема. Дали обаче мобилното им приложение позволява отдалечен контрол през интернет или работи само в рамките на локален WiFi в близък обсег на самата станция - бих предположил, че е по-скоро за локална употреба, но това е мнение без да имам реален досег с марката.
Относно нещо алтернативно, мобилно и не толкова бюджетно - в гаража в София ползвам и една австрийска станция go-e Charger, която се продава, както в EV Point, така и в Практикер. В мобилното й приложение съм виждал опция да се свързва с интернет, но не съм проучвал как се случва - дали е лесно или изисква някакви "програмистки" умения. Аз си я контролирам през локалния WiFi, който идва от самата станция.
При всички положения, ако купиш станцията на EV Point или нещо различно от описаното - пусни една тема в секцията за зарядни станции, за да трупаме впечатления от различните опции на пазара.
- Прави се у нас и е с голяма гаранция (на китайката мисля, че е само 1 година, а тук са 5). Дори да има някакъв проблем ще можеш лесно да се свържеш с производителя и да го отстраните.
- Мобилното приложение на EV Point съм го ползвал за публични зарядни станции винаги безпроблемно. Това ме кара да мисля, че и за тази домашна станция ще работи добре за контролиране през интернет, без да имам реален опит с конкретната станция.
За бюджетни китайски станции с мобилно приложение за контролиране съм чел позитивни мнения за feyree, за които отворих тук тема. Дали обаче мобилното им приложение позволява отдалечен контрол през интернет или работи само в рамките на локален WiFi в близък обсег на самата станция - бих предположил, че е по-скоро за локална употреба, но това е мнение без да имам реален досег с марката.
Относно нещо алтернативно, мобилно и не толкова бюджетно - в гаража в София ползвам и една австрийска станция go-e Charger, която се продава, както в EV Point, така и в Практикер. В мобилното й приложение съм виждал опция да се свързва с интернет, но не съм проучвал как се случва - дали е лесно или изисква някакви "програмистки" умения. Аз си я контролирам през локалния WiFi, който идва от самата станция.
При всички положения, ако купиш станцията на EV Point или нещо различно от описаното - пусни една тема в секцията за зарядни станции, за да трупаме впечатления от различните опции на пазара.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 10 Май 2024 20:46
- Местоположение: Sofia
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Здравейте, легален въпрос:
Наех място в подземен гараж от човек, който притежава 55% от местата.
Човекът ми позволи да си сложа станция.
- Свързах станцията към контакт в близост до паркомястото
- Добавихме прекъсвач и еднотарифен електромер, за да знаем колко да плащам. Съгласихме се да плащам на дневна тарифа.
- Ограничих станцията до 10А, зарежда на 2kWh (устройва ме, понеже хабя 10-20% на ден)
2 дни по-късно, някой от блока ми е отрязал кабела и е оставил бележка до контакта, че трябва да направя събрание с блока преди да се свързвам към мрежата.
Моля да ме посъветвате. Има ли нужда от позволение от целия блок при положение, че наемодателят е съгласен и държи повече от половината места? Благодаря!
Наех място в подземен гараж от човек, който притежава 55% от местата.
Човекът ми позволи да си сложа станция.
- Свързах станцията към контакт в близост до паркомястото
- Добавихме прекъсвач и еднотарифен електромер, за да знаем колко да плащам. Съгласихме се да плащам на дневна тарифа.
- Ограничих станцията до 10А, зарежда на 2kWh (устройва ме, понеже хабя 10-20% на ден)
2 дни по-късно, някой от блока ми е отрязал кабела и е оставил бележка до контакта, че трябва да направя събрание с блока преди да се свързвам към мрежата.
Моля да ме посъветвате. Има ли нужда от позволение от целия блок при положение, че наемодателят е съгласен и държи повече от половината места? Благодаря!
- Stivans
- Мнения: 115
- Регистриран на: 08 Юни 2022 22:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Toyota RAV4/XA40/2,5/2AR-FE
- Благодарил/а: 54 пъти
- Получена благодарност: 24 пъти
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Трябва да се направи събрание и да се гласува за зарядната станция, независимо колко процента притежава собствениак. Предвижда се приемането на решение от общото събрание на етажната собственост за разполагане на зарядна точка за автомобили също да става с мнозинство повече от 50% идеални части от общите. С измененията се намалява и административната тежест при изграждането на зарядна точка в съсобствен имот.
Когато едно физическо или юридическо лице е собственик на повече от 51% идеални части от общите части на етажната собственост, общото събрание се провежда, ако присъстват лично или чрез упълномощени представители собственици на най-малко 75% идеални части от общите части на етажната собственост.
https://www.imoti.net/bg/novini/view/na ... obstvenost
Когато едно физическо или юридическо лице е собственик на повече от 51% идеални части от общите части на етажната собственост, общото събрание се провежда, ако присъстват лично или чрез упълномощени представители собственици на най-малко 75% идеални части от общите части на етажната собственост.
https://www.imoti.net/bg/novini/view/na ... obstvenost
Toyota RAV4/XA40 Facelift -2018/2,5/2AR-FE
- WoLF
- Мнения: 3008
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 411 пъти
- Получена благодарност: 177 пъти
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Не става ясно към коя мрежа си се вързал. Ако си след неговия електромер не ти трябва позволение от друг освен от него... Събрание се иска само ако нещо общо пипаш и в случая се заяждат за трасето на кабела, според мен, че минава през общи части
- max-2
- Мнения: 1943
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 30 пъти
- Получена благодарност: 64 пъти
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Може да се опасяват от възпламеняване на автомобила или станцията, но това важи и за другите автомобили, които са с гориво.
Carina E 4AFE LB 1992
- Stivans
- Мнения: 115
- Регистриран на: 08 Юни 2022 22:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Toyota RAV4/XA40/2,5/2AR-FE
- Благодарил/а: 54 пъти
- Получена благодарност: 24 пъти
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
WoLF, " контакт в близост до паркомястото". По принцип статута на парко местата са част от общите части на сградата. Тока към тях е част от общия ток - асансьор,осветление.
Toyota RAV4/XA40 Facelift -2018/2,5/2AR-FE
- BOz
- Мнения: 4473
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 167 пъти
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
А ако токът не е на общите части а си е твой, на собствена партида?
Иначе няма логика да взимаш разрешение от един човек, който няма право да се разпорежда с контакта.
Иначе няма логика да взимаш разрешение от един човек, който няма право да се разпорежда с контакта.
Последно промяна от BOz на 10 Май 2024 22:52, променено общо 1 път.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- WoLF
- Мнения: 3008
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 411 пъти
- Получена благодарност: 177 пъти
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Нямам си ние такива контакти общи и затова... Тука си крадем от ключовете за осветлението ток
Аз това мислех, че е казуса и там не могат да те пипнат освен за трасе и място на монтаж на станцията
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 22 Юни 2023 22:14
- Местоположение: София
- Автомобил: W213
- Обратна връзка:
Процедури/стъпки за партида за ток и зарядна станция
Преди дни и аз подписах договор и платих фактурата, остава да прекарам кабела и да ме вържат. Вътре в гаража какво табло ползвахте ? Или директно към станцията?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 0 госта