Здравейте аз съм от Хасково и акумулатора ми замина така да се каже , падни ли температурата и е умрял ...та проблема ми е ,че в моя град няма много коли като моята и явно всички ми се виждат некомпетентни .
Въпроса ми е какъв акумулатор е подходящ за моя автомобил и трябва да ли да е АГМ система, тъй като майсторите ми казват ,че ако не е най - вероятно ще замине на 6-12 м и няма да изкара много дълго ...
Накрая ми предложиха един японски започваше У марката забравих коя е ама беше около 400 лева ... викам тия не са добре нещо и накрая се оказва ,че и тоя не е АГМ система просто този го дават като препоръчителен уж за приуса ми ..
Та ако може някой да ме образова тук трябва ли да е агм ,може ли да е стандартен акумулатор и ако някой е купувал и тествал да каже някоя марка и модел акумолатор който става за Приус 2008 година 2ра генерация .
Благодаря предварително
Проблем с акумулатор на Toyota Prius gen 2 2008
- mapamop
- Мнения: 4255
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 332 пъти
Проблем с акумулатор на Toyota Prius gen 2 2008
В момента какво има в леглото в багажника? Купете си същото ако не е умряло за 6 месеца.
Чули недочули майсторите, решили че трябва да е АГМ "защото двигателя се гаси и се пали в произволни периоди от време". Да ама не - това не е конвенционален автомобил със старт-стоп система, а е хибрид и двигателя се запалва от хибридната система, от хибридната батерия. АкУмулатора (че беше сбъркано навсякъде и ненамираемо от търсачката) е точно колкото да може да стартира хибридната система и "голямата" батерия. Вижте какви параметри ви дават в книжката или по каталог (и номер на рама) и си кУпете някой обикновен, калциев или какъвто ви хареса акумулатор.
После на гайкаджиите които са ви казали за АГМ акумулатор им набийте капачките, да ходят да четат и да не се излагат като кифладжии.
Дайте номер на рама и ще погледна по каталог какъв акумулатор ви дават "фабрично".
Чули недочули майсторите, решили че трябва да е АГМ "защото двигателя се гаси и се пали в произволни периоди от време". Да ама не - това не е конвенционален автомобил със старт-стоп система, а е хибрид и двигателя се запалва от хибридната система, от хибридната батерия. АкУмулатора (че беше сбъркано навсякъде и ненамираемо от търсачката) е точно колкото да може да стартира хибридната система и "голямата" батерия. Вижте какви параметри ви дават в книжката или по каталог (и номер на рама) и си кУпете някой обикновен, калциев или какъвто ви хареса акумулатор.
После на гайкаджиите които са ви казали за АГМ акумулатор им набийте капачките, да ходят да четат и да не се излагат като кифладжии.
Дайте номер на рама и ще погледна по каталог какъв акумулатор ви дават "фабрично".
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13 Фев 2023 18:13
- Местоположение: Хасково
- Автомобил: Toyota Prius Gen 2 2008g
Проблем с акумулатор на Toyota Prius gen 2 2008
Aми моя акумУлатор е оригиналния от 2008 :Д чак сега издаде багажа, и пише че е агм. Майсторите тук нали казват че щом е такъв, значи си иска агм и ако сложа абсолЮтно нормАлен акумУлатор с моИте размери щял да издържи до година максИМУМ
---
Значи моя акумУлатор е оригиналния от 2008 и е агм ... майсторите тука казваТ,че щом ползвам такъв трябва пак такъв да си взема. Иначе уж заради старт-стоп системата щял да си замине за 1 година което не ми се видя добре . Обаче то с тоя размер няма и агм :Д .. и се видях в чудо и затова реших да попитам тук .
Да разбирам ли че напълно стандартен акумУлатор 45 ампера 12в 330 ампера стартов ток е достатъчен за тая кола и няма да имам проблем да си изкара там 2-3 години от проИзводителя колкото са дали ?
---
Значи моя акумУлатор е оригиналния от 2008 и е агм ... майсторите тука казваТ,че щом ползвам такъв трябва пак такъв да си взема. Иначе уж заради старт-стоп системата щял да си замине за 1 година което не ми се видя добре . Обаче то с тоя размер няма и агм :Д .. и се видях в чудо и затова реших да попитам тук .
Да разбирам ли че напълно стандартен акумУлатор 45 ампера 12в 330 ампера стартов ток е достатъчен за тая кола и няма да имам проблем да си изкара там 2-3 години от проИзводителя колкото са дали ?
- mapamop
- Мнения: 4255
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 332 пъти
Проблем с акумулатор на Toyota Prius gen 2 2008
Дайте номер на рама.... може и на лично съобщение. Няма смисъл да гадаем, като я има налична информацията в каталозите.
Ползвайте бутона за редакция.Няма нужда от поредни цитати на едно и също мнение.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- BOz
- Мнения: 4337
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 136 пъти
Проблем с акумулатор на Toyota Prius gen 2 2008
Основната идея да е АГМ е, че се намира в купето, където има хора, с цел безопасност.
Ако вземеш стандартен ще компрометираш тази безопасност. Извода за отдушника е често с по-различен размер и най-вече гледай да е с по-малките клеми, като за азиатски автомобили. Допълнително и физичния вид/размер на кутията, за да го захванеш без проблеми.
Генерално от техническа гледна точка няма проблеми и със "стандартен" акумулатор, съобразявайки се с нещата, които споделих.
Ако вземеш стандартен ще компрометираш тази безопасност. Извода за отдушника е често с по-различен размер и най-вече гледай да е с по-малките клеми, като за азиатски автомобили. Допълнително и физичния вид/размер на кутията, за да го захванеш без проблеми.
Генерално от техническа гледна точка няма проблеми и със "стандартен" акумулатор, съобразявайки се с нещата, които споделих.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13 Фев 2023 18:13
- Местоположение: Хасково
- Автомобил: Toyota Prius Gen 2 2008g
Проблем с акумулатор на Toyota Prius gen 2 2008
Благодаря ти за инфото , главния проблем беше ,че мойте майстори в града не са вжидали хибрид и си мислеха,че щом акумулатора ми е агм (той е оригиналния издържал само 14години) и тъйкато колата има старт стоп система нали трябвало да агм иначе нормалния акумулатор щял да издържи от 6 до 12 месеца ...
Но с оглед инфото което колегите тук споделиха разбирам ,че не е такъв случеят и ще си взема нормален акумулатор ще ида до моя техник и ще поръчаме точния размер и надявам се няма да има проблеми.
За сигурноста на колата дори и да имах пари за агм акумулатор минах през половината сервизи в града и магазини и имаше само една фирма която го предлага и те дори го нямат в наличност и беше 400+ лева на едно място ми направиха отсъпка от 330 лева ама пак трябва да се чака да се достави беше японски някакъв акумулатор . Само като инфо го давам за колеги който искат да си вземат агм с точния размер .
Но с оглед инфото което колегите тук споделиха разбирам ,че не е такъв случеят и ще си взема нормален акумулатор ще ида до моя техник и ще поръчаме точния размер и надявам се няма да има проблеми.
За сигурноста на колата дори и да имах пари за агм акумулатор минах през половината сервизи в града и магазини и имаше само една фирма която го предлага и те дори го нямат в наличност и беше 400+ лева на едно място ми направиха отсъпка от 330 лева ама пак трябва да се чака да се достави беше японски някакъв акумулатор . Само като инфо го давам за колеги който искат да си вземат агм с точния размер .
- mapamop
- Мнения: 4255
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 332 пъти
Проблем с акумулатор на Toyota Prius gen 2 2008
На едно Ауди и на едно Пежо бях гледал, че от акумулатора им, който е в багажника, излиза тънка тръбичка "сламка", от вентилационните отвори и излиза навън. Идеята е изпаренията и киселинните капки да не стоят в купето. Приуса няма ли подобна "система"?
А може и да се кирилизира вероятно.
А може и да се кирилизира вероятно.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- WoLF
- Мнения: 2758
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 305 пъти
- Получена благодарност: 141 пъти
Проблем с акумулатор на Toyota Prius gen 2 2008
Има такава тръбичка, точно по този начин към калника
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Iliev1980 и 2 госта