Ярис 1,5 хибрид щом е за градско най-вече,и върви добре и казват че е здрав.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Митхат
Nikin
Митхат
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 02 Ное 2021 14:37
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Ярис 1,3 робот
- Получена благодарност: 1 път
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мнение от svilen0974 » 05 Дек 2022 09:47
Здравейте колеги! Искам само да кажа, че когато става въпрос за майстора Petar555, единственото нещо, което мога да направя е да стана прав и да се поклоня! Закарах му колата Тойота Ярис с ММТ трансмисия в "будна кома" и след ден и половина си я взех като чисто нова. Благодаря от сърце. Жив и здрав бъди! 

svilen0974
Petar555
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 08 Дек 2022 11:25
- Местоположение: Петрич
- Автомобил: Тойота айго 2006 ммт
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мнение от Yoshi » 08 Дек 2022 12:03
Здравейте колеги
От 2 дни съм горд собственик на Тойота айго 2006 с ммт скоростна кутия. Възможно ли да ме насочите към съвестен майстор в София или региона където да се направи диагностика. Колата съм я карал 250км без проблеми, но като чета по-добре превантивно да се види има ли нещо. Не съм много грамотен по отношение на механика и тн. Ще съм ви много благодарен за съдействие.
Поздрави!
От 2 дни съм горд собственик на Тойота айго 2006 с ммт скоростна кутия. Възможно ли да ме насочите към съвестен майстор в София или региона където да се направи диагностика. Колата съм я карал 250км без проблеми, но като чета по-добре превантивно да се види има ли нещо. Не съм много грамотен по отношение на механика и тн. Ще съм ви много благодарен за съдействие.
Поздрави!
Yoshi
Mcl
Yoshi
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 35 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мнение от Petar555 » 09 Дек 2022 11:58
Здравейте Yoshi,
Напишете още един пост с още подробности за състоянието на колата: километраж, сменян ли е съединителя, евентуално кога(километраж), вид двигател...
И тогава ми пишете на лични съобщения
Напишете още един пост с още подробности за състоянието на колата: километраж, сменян ли е съединителя, евентуално кога(километраж), вид двигател...
И тогава ми пишете на лични съобщения
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
Petar555
Yoshi
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 12 Дек 2022 22:38
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Auris 2009 1.6
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мнение от sly_lady » 12 Дек 2022 22:52
Здравейте, имам нужда от помощ и се надявам да съм дошла на правилното място. От няколко месеца колата ми създава проблем посетих един майстор общо 3 пъти, но отново съм в изходна ситуация. Прочетох темата тук и изглежда,че моят проблем се случва и на други.
От около година и половина имам Тойота Аурис (2009-2010) с ММТ. Купих я на 120 хиляди километра и сега е на 130 хиляди. Проблемът, който срещам е следният: в даден момент колата минава на неутрална скорост (N започва да мига на таблото) и светва просволутото червено зъбно колело с удивителната. Налага се да я изгася и да изчакам за да може да потегля отново. Последния път за да се прибера се наложи да направя тази процедура 3 пъти и беше кошмар. Както споменах съм посещавала майстор и първия път ми казаха, че четките на моторчето са били кофти и са ги сменили както и самото моторче. След това колата нямаше проблем около няколко месеца докато не стана пак това. Тогава ми казаха, че а се развалили едни елементи вероятно (не мога да ги цитирам точно), защото смяната на скоростите е била затруднена и те са "изгорели" заради това или нещо подобно. Казаха ми, че са ги сменили, но все пак на компютъра е показало, че съединителя е на 10% и е добре да се смени (все пак ще издържи още може би към 10 хиляди километра). Аз реших да го сменя и пред месец го смених. Колата определено се чувстваше много по-различно и по-добре. Нямаше го това задяване или задърпване при смяна на ниски скорости (от 1-ва на 2-ра най-вече). Но миналата седмица отново стана този проблем. Аз карам в пикови часове до работа и обратно и имам чувството, че това я тормози доста. Забелязах, че други хора споделят грешки от диагностика, но за съжаление аз не съм сигурна никак ако са ми казвали.
Всеки коментар би ми бил полезен! Благодаря предварително!
От около година и половина имам Тойота Аурис (2009-2010) с ММТ. Купих я на 120 хиляди километра и сега е на 130 хиляди. Проблемът, който срещам е следният: в даден момент колата минава на неутрална скорост (N започва да мига на таблото) и светва просволутото червено зъбно колело с удивителната. Налага се да я изгася и да изчакам за да може да потегля отново. Последния път за да се прибера се наложи да направя тази процедура 3 пъти и беше кошмар. Както споменах съм посещавала майстор и първия път ми казаха, че четките на моторчето са били кофти и са ги сменили както и самото моторче. След това колата нямаше проблем около няколко месеца докато не стана пак това. Тогава ми казаха, че а се развалили едни елементи вероятно (не мога да ги цитирам точно), защото смяната на скоростите е била затруднена и те са "изгорели" заради това или нещо подобно. Казаха ми, че са ги сменили, но все пак на компютъра е показало, че съединителя е на 10% и е добре да се смени (все пак ще издържи още може би към 10 хиляди километра). Аз реших да го сменя и пред месец го смених. Колата определено се чувстваше много по-различно и по-добре. Нямаше го това задяване или задърпване при смяна на ниски скорости (от 1-ва на 2-ра най-вече). Но миналата седмица отново стана този проблем. Аз карам в пикови часове до работа и обратно и имам чувството, че това я тормози доста. Забелязах, че други хора споделят грешки от диагностика, но за съжаление аз не съм сигурна никак ако са ми казвали.
Всеки коментар би ми бил полезен! Благодаря предварително!
sly_lady
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 05 Ное 2022 20:53
- Местоположение: Търговище
- Автомобил: Citroen C1 / Aigo
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мнение от Zmiori » 14 Дек 2022 18:06
Здравейте, от около месец женами кара С1 кото си е тойота айго 2010 1000кубика ММТ кутия. Подменил съм масло на кутията с 75W на кастрол. /Тук някъде го прочетох че трябва да е такова/. Нещо друго трябвали да я глезя с нещо още? Колицата върви прилично. Оплаквасе само от слаба динамика. От 2 години живеем на село преди самото село има байр дълъг около 300-350 метра сравнително стръмен. Нагоре по баира трудно може да се кара с над 40 км/ч. В момента който се наеме на втора и хоп преминава на трета за нея няма душа и пак на втора и така докато се изкачи.
Старата и кола рено клио ръчка 100 коня и се дразни.
Някакъв съвет за това аз като я изръчкам до кикдауна и тръгва ама тя на смее а пък и си мисля че не е нормална чак такава агресия.
Иначе грубо казано на 3000оборота сменя нагоре и на 2000 сваля надолу предавките.
Имали някаква активна адаптация на кутията към начина на шофиране.
Благодаря предварително.
Старата и кола рено клио ръчка 100 коня и се дразни.
Някакъв съвет за това аз като я изръчкам до кикдауна и тръгва ама тя на смее а пък и си мисля че не е нормална чак такава агресия.
Иначе грубо казано на 3000оборота сменя нагоре и на 2000 сваля надолу предавките.
Имали някаква активна адаптация на кутията към начина на шофиране.
Благодаря предварително.
Zmiori
Petar555
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 05 Ное 2022 20:53
- Местоположение: Търговище
- Автомобил: Citroen C1 / Aigo
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мнение от Zmiori » 14 Дек 2022 19:59
Неще. "Иска си автомата". Принципно и много внимателна и педантична с техниката. Абе даскалска работа.
Като ми остане време трябва на изчистя оня сикиндрик дет е за ВВТ /аванса Р0011/
Не се оправи със смяна на маслото във ДВГ..
Минати са почти 1000 км. след смяната.
Да чакам ли още за само оправяне или да чостя?
Като ми остане време трябва на изчистя оня сикиндрик дет е за ВВТ /аванса Р0011/
Не се оправи със смяна на маслото във ДВГ..
Минати са почти 1000 км. след смяната.
Да чакам ли още за само оправяне или да чостя?
Zmiori
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мнение от cveiv » 14 Дек 2022 20:51
Здравейте! Имам абсолютно същият проблем. Колата ми е Ярис 2008 ММТ. Преди година и половина колата ми беше стигнала до там едва да успея да я закарам до сервиза. Дори от сервиза на Тойота я взеха с хиляди молби и уговорки. Накрая ми казаха, че трябва да се смени компютъра, съединителя и други консумативи. За всичко платих 2500 лв плюс... След тази смяна работи добре досегаsly_lady написа: ↑12 Дек 2022 22:52 Здравейте, имам нужда от помощ и се надявам да съм дошла на правилното място. От няколко месеца колата ми създава проблем посетих един майстор общо 3 пъти, но отново съм в изходна ситуация. Прочетох темата тук и изглежда,че моят проблем се случва и на други.
От около година и половина имам Тойота Аурис (2009-2010) с ММТ. Купих я на 120 хиляди километра и сега е на 130 хиляди. Проблемът, който срещам е следният: в даден момент колата минава на неутрална скорост (N започва да мига на таблото) и светва просволутото червено зъбно колело с удивителната. Налага се да я изгася и да изчакам за да може да потегля отново. Последния път за да се прибера се наложи да направя тази процедура 3 пъти и беше кошмар. Както споменах съм посещавала майстор и първия път ми казаха, че четките на моторчето са били кофти и са ги сменили както и самото моторче. След това колата нямаше проблем около няколко месеца докато не стана пак това. Тогава ми казаха, че а се развалили едни елементи вероятно (не мога да ги цитирам точно), защото смяната на скоростите е била затруднена и те са "изгорели" заради това или нещо подобно. Казаха ми, че са ги сменили, но все пак на компютъра е показало, че съединителя е на 10% и е добре да се смени (все пак ще издържи още може би към 10 хиляди километра). Аз реших да го сменя и пред месец го смених. Колата определено се чувстваше много по-различно и по-добре. Нямаше го това задяване или задърпване при смяна на ниски скорости (от 1-ва на 2-ра най-вече). Но миналата седмица отново стана този проблем. Аз карам в пикови часове до работа и обратно и имам чувството, че това я тормози доста. Забелязах, че други хора споделят грешки от диагностика, но за съжаление аз не съм сигурна никак ако са ми казвали.
Всеки коментар би ми бил полезен! Благодаря предварително!



cveiv
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост