7 години след тази тема, време е да се направи нова.
Днес беше представен новия модел на Приус.
Ето малко снимки:
Говори се, че в Европа ще бъде само плъг-ин версия, батерия от 13.6 кВтч, с пробег на ток 90-100 километра, 220 коня и ускорение в 6-те секунди.
Най-доброто предстои.
Последно промяна от Akima на 16 Ное 2022 16:56, променено общо 2 пъти.
Причина:Променено заглавие.
Чудя се този пробег на ток дали включва по някакъв начин в сметките и соларния панел на покрива, за който прочетох тази сутрин тук? Чуденето ми е понеже пробегът го дават да е горе-долу колкото на Rav4 PHEV, а в същото време батерията е с 5 kWh по-малка. Вероятно и аеродинамиката, по-малкото тегло и липса на 4x4 също оказват значение в тази насока. Както и да е, изглежда супер машинка и идеята да се самозарежда докато си я оставил паркирана на слънце е супер.
Изглежда много добре, най-малкото много по-добре от актуалната версия..Ок, за мен е въпреки това малко прекалено футуристичен, но аз имам по-консервативен вкус и малко нови коли ми харесват изобщо. Иначе явно ще бъде значително по-мощен от сегашния, което е добре.
Последно промяна от dracunculus на 16 Ное 2022 16:01, променено общо 1 път.
Monster написа: ↑16 Ное 2022 12:36
Чуденето ми е понеже пробегът го дават да е горе-долу колкото на Rav4 PHEV, а в същото време батерията е с 5 kWh по-малка. Вероятно и аеродинамиката, по-малкото тегло и липса на 4x4 също оказват значение в тази насока.
Няма логика да го включват. И както каза - различна маса, аеродинамика. Нормално е да прави този пробег като РАВ-ката, но с по-малка батерия.
BladeBG написа: ↑16 Ное 2022 13:24
Остава само и цената да е поносима.
Надали. Аз лично очаквам да е нещо към 85-90-те хиляди левчета.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".
BOz написа: ↑16 Ное 2022 14:14
И както каза - различна маса, аеродинамика. Нормално е да прави този пробег като РАВ-ката, но с по-малка батерия.
Нормално е до някаква степен, но ме изненадва предвид, че плъг-ин хибридите на VW груп (например Octavia iV) също са с 13 kWh батерии и вероятно не твърде различна аеродинамика от Приуса, а същевременно правят пробег едва 50 км на ток (почти на половината на обещаното за този модел на Тойота). Не случайно Тойота е водещата марка при хибридните технологии...
Къде прочетохте 100км на ток? Аз чета до 50% повече! Аз го разбирам така: предния модел може да мине на ток 40-50км ,новия 50% ровече прави около 65-75 км
Спортен дизайн, дори много хора го определят като секси, добро ускорение, нисък разход на гориво, изглежда комфортна = Успех.
Дано цената да не се покачи драстично, за да е достъпна зс повече хора.