T.e. 14kWh суперкондензатори ти е почти 200кг
Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
- slowtraveler
- Мнения: 6638
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
Hursa
- Мнения: 6026
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Но кВтч е под 14 кг - "батерията". Имайки предвид, че не е наложително да се щадят така, както се щадят метал хидридните батерии и плътността на мощността им - това са към 30 кс от такава "батерия".
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Да, де ама пак удряш на камък с енергията. Ако искаш да вземеш голяма енергийна плътност, губиш от енергията, която може да отдаде. И се оказва, че един суперкондензатор, с енергийната плътност на батерия, може да отдаде дори и по-малка мощност. И кел файда от всичко:

Отделно - при спад от 50% на заряд, имаш линеен спад на напрежение. Като стигнеш 20% заряд на батерията, удряш и 20% от мощността, защото си лимитиран от тока, който може да понесе такъв кондензатор. Излишно главоболие в крайна сметка. Никой нищо няма да спечели, още повече да "покаже предимството на хибрида".

Отделно - при спад от 50% на заряд, имаш линеен спад на напрежение. Като стигнеш 20% заряд на батерията, удряш и 20% от мощността, защото си лимитиран от тока, който може да понесе такъв кондензатор. Излишно главоболие в крайна сметка. Никой нищо няма да спечели, още повече да "покаже предимството на хибрида".
Последно промяна от BOz на 11 Фев 2022 19:49, променено общо 2 пъти.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
dracunculus
- Мнения: 1561
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 218 пъти
- Получена благодарност: 136 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Какво е преимуществото на една 400кг батерия за 20 000лв, която, за да предостави на колата над 400км автономия се зарежда и разрежда почти от 0 до 100% пред една хибридна батерия 50кг, която се разрежда-зарежда в диапазона 30-70% (числата ги давам много приблизително, с нагледна цел) и струва около 6000лв? Всмисъл, не го приемай като заяждане, просто би ми било интересно някой по-запознат да ми го обясни
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ами най-нагледното преимущество е, че предоставя 400 км. автономия. 
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
Hursa
- Мнения: 6026
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
На показаната картинка мисля, че са доста стари данни - много стари.
В това, че батерията на хибрида го прави това зареждане разреждане - десетки пъти за едно такова пътуване. Това, че батерията е показала нулев заряд на таблото - съвсем не значи, че се е "разредила" силно, а само че е достигнала зададения и лимит.dracunculus написа: ↑11 Фев 2022 19:46 една хибридна батерия 50кг, която се разрежда-зарежда в диапазона 30-70% (числата ги давам много приблизително, с нагледна цел) и струва около 6000лв?
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Изкарай най-новите и да разсъждаваме над тях.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- WoLF
- Мнения: 3656
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 839 пъти
- Получена благодарност: 316 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не мисля, че скапването на батерията е основателна причина да се избягва хибрид. Данните показват друго - Тойота дава 10г гаранция, а моята почна да се скапва след 14г. и то единични клетки. Останалите изглеждат в много добро здраве. Говорим за 14г. кола. Който не е ремонтирал нещо по такава да вдигне ръка и то на стойност 100лв за клетка в най-лошия случай 



-
Hursa
- Мнения: 6026
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
GringoBG
- Мнения: 138
- Регистриран на: 08 Авг 2021 21:25
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Има един ютюбър, американец, каналът му е "Hoovies Garage". Взима пълни таралясници, някой от тях оправя. Взе една 15 годишна Prius с космически километраж и с напълно дефектирала бятерия. Смени си я сам за няма и час по инструкциите в кашона. Излезе му май нещо 2000 или 3000 щатски доларес. Това е рециклирана батерия да подчертая, не нова. А тук колите са все нови. 
Сега прегледах видеото. Колата бе на 156 000 мили, а берията струвала 1000 щатски долара.
Сега прегледах видеото. Колата бе на 156 000 мили, а берията струвала 1000 щатски долара.
Toyota Corolla TS MY21, 1.8 HSD
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Може ли превод според теб на това нещо:
Исходя из того, что масса электродов графенового суперкондесатора составляет от 1/4 до 1/2 общей массы, эффективная плотность электроэнергии составляет 21-48 Вт-ч/кг, что сравнимо с показателями никель-металл-гидридных аккумуляторов, которые сейчас используются в автомобилях с гибридной силовой установкой.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
travelboy1965
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 2 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Така си е.Батерията не ме притеснява въобще.Търгувам с електроника от Китай и хвърлих едно око какво се предлага за Корола.То не бяха отделни клетки за батерия,лед осветленияWoLF написа: ↑11 Фев 2022 20:37 Не мисля, че скапването на батерията е основателна причина да се избягва хибрид. Данните показват друго - Тойота дава 10г гаранция, а моята почна да се скапва след 14г. и то единични клетки. Останалите изглеждат в много добро здраве. Говорим за 14г. кола. Който не е ремонтирал нещо по такава да вдигне ръка и то на стойност 100лв за клетка в най-лошия случай![]()
спойлери,канбус модул за показване налягането в гумите и др.
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Много ще ми е любопитно какво ще стане с тези батерии, след 10-на пъти с товар от около 120А.travelboy1965 написа: ↑11 Фев 2022 21:57 Търгувам с електроника от Китай и хвърлих едно око какво се предлага за Корола.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
travelboy1965
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 2 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ами в Алибаба има коментари от търговци.Вземи и прочети.Китай отдавна не е това което беше.Аз се занимавам с внос от 25 години.Ходил съм доста пъти в континентален Китай и Хонгконг.Найстина имат страшен прогрес в качеството.BOz написа: ↑11 Фев 2022 22:00Много ще ми е любопитно какво ще стане с тези батерии, след 10-на пъти само товар с. около 120А.travelboy1965 написа: ↑11 Фев 2022 21:57 Търгувам с електроника от Китай и хвърлих едно око какво се предлага за Корола.![]()
-
Hursa
- Мнения: 6026
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Това е 2006 - 2010 година. Но пак - това са под 50 - 25 кг за киловат, нека са с 20% повече. И остават другите предимства. Много висок КПД на зареждане/отдаване. Сравнително висока мощност по отношение на енергоемкостта. Значително по-широк температурен диапазон. Висока надеждност (не е проблем за батерията - разряд дори до "0"). И най-вече - огромно количество "цикли" при сравнение с батерията, огромен експлоатационен период.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 4 госта