Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 12 Ное 2021 17:47
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Avensis T25 d4d 126 bhp Estate
Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?
Пордължавам си темата както обещах
След почистването на DPF, смяната на дюзи и подгревни свещи, масла, филтри и т.н, мисля че колата почна да прави регенерации на определен интервал... видях 2 пъти до сега произволно при загряла кола, отзад да пуши бяло-сивкав дим. Но за сметка на това доста други неща по колата се промениха - в началото след смяната на дюзите сякаш беше по-пъргава и набираше добре в ниските обороти, но от няколко дни имам чуство, че не е така. Разходът ми в граски условия е доста висок - над 10,5-11 л/100км. преди това си мисля, че беше по-малък щом не ми е правило впечатление скокорстта, с която пие нафтата. Извън градско е около 7-8 л/100 км в зависимост от скоростта/. Също така до към 2400 оборота е доста зле откъм ускорение, а не беше така. Другото, което се промени осезателно е шумът на двигателя - сега се чува нещо като чукане, тракане, най-вече около 2000 об/мин, като на несинхронизрани клапани.... може пък и да е разхлабена верига.... не знам, но не ми звучеше така двигателят преди 5-10 000 км. Също така, до скоро имаше един специфичен звук като на заключване, вакуум, или нещо подобно веднага след запалване и потегляне, но от няколко дни и след последното ми ходене в сервиза за смяна на ксенони и баласт, този звук изчезна, а си ми беше съвсем нормален и естествен.
Със сигурност има неща, които пропускам или не са толкова важни защото са свързани повече с ходова част и козметика на автомобила, но след всички перипетии с DPF, дюзи и подозрения в разхлабена верига, мисля че е време да потърся и второ мнение. Не мисля, че има лош умисъл в действията на сервиза ми до момента, но просто са доста натоварени, вече имат много майстори, не са само шефът и брат му както преди, занимават се с доста по-скъпи коли и може би не смогват да вникант достатъчно в моя автомобил, който е и от непознат бранд за тях, така че моля за насока/препоръка към проверен сервиз към когото да се обърна защото количката си ме радва и ми върши работа и искам да си е както преди. Не жаля и не спестявам с по-евтиното при ремонтите, въпреки че не съм програмист, но просто искам нещата да се оправят и да знам, че паля, тръгвам и колата няма да ме остави на път, а сега не е така.
Ще съм благодарен на всякакви съвети и насоки, както и ако успея да се свържа с Ник механика.
Поздрави!
След почистването на DPF, смяната на дюзи и подгревни свещи, масла, филтри и т.н, мисля че колата почна да прави регенерации на определен интервал... видях 2 пъти до сега произволно при загряла кола, отзад да пуши бяло-сивкав дим. Но за сметка на това доста други неща по колата се промениха - в началото след смяната на дюзите сякаш беше по-пъргава и набираше добре в ниските обороти, но от няколко дни имам чуство, че не е така. Разходът ми в граски условия е доста висок - над 10,5-11 л/100км. преди това си мисля, че беше по-малък щом не ми е правило впечатление скокорстта, с която пие нафтата. Извън градско е около 7-8 л/100 км в зависимост от скоростта/. Също така до към 2400 оборота е доста зле откъм ускорение, а не беше така. Другото, което се промени осезателно е шумът на двигателя - сега се чува нещо като чукане, тракане, най-вече около 2000 об/мин, като на несинхронизрани клапани.... може пък и да е разхлабена верига.... не знам, но не ми звучеше така двигателят преди 5-10 000 км. Също така, до скоро имаше един специфичен звук като на заключване, вакуум, или нещо подобно веднага след запалване и потегляне, но от няколко дни и след последното ми ходене в сервиза за смяна на ксенони и баласт, този звук изчезна, а си ми беше съвсем нормален и естествен.
Със сигурност има неща, които пропускам или не са толкова важни защото са свързани повече с ходова част и козметика на автомобила, но след всички перипетии с DPF, дюзи и подозрения в разхлабена верига, мисля че е време да потърся и второ мнение. Не мисля, че има лош умисъл в действията на сервиза ми до момента, но просто са доста натоварени, вече имат много майстори, не са само шефът и брат му както преди, занимават се с доста по-скъпи коли и може би не смогват да вникант достатъчно в моя автомобил, който е и от непознат бранд за тях, така че моля за насока/препоръка към проверен сервиз към когото да се обърна защото количката си ме радва и ми върши работа и искам да си е както преди. Не жаля и не спестявам с по-евтиното при ремонтите, въпреки че не съм програмист, но просто искам нещата да се оправят и да знам, че паля, тръгвам и колата няма да ме остави на път, а сега не е така.
Ще съм благодарен на всякакви съвети и насоки, както и ако успея да се свържа с Ник механика.
Поздрави!
Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?
След смяна на дюзите вкараха ли новите кодове и др. настройки се правят иначе тракат.
Rav 4 2010, 2.2 D-4d
Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?
Здравейте, колеги! Собственик съм на Рав 4 2006 г. D4D 2.0. От известно време ме мъчи проблем с дюзите. Моля за съвет за компетентен сервиз!
- veso_hds
- Мнения: 1434
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 28 пъти
- Получена благодарност: 29 пъти
Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?
amanolov,потърси с търсачката.На гара Яна има добър майстор.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 12 Ное 2021 17:47
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Avensis T25 d4d 126 bhp Estate
Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?
Мисля, че да защото обсъждаха нещо и за кодове, осбено ако се рециклират старите как можело да трябват други кодове, но не съм сигурен. Ще питам. Благодаря за съвета!
Сервиз проверка на автомобил преди покупка в София
Привет,
Може ли да ме посъветвате за читав сервиз в София, където да проверя дизелова тойота преди покупка.
Знам, че ще ми кажете за оторизираните сервизи, ама си мисля, че там са претрупани с работа и ще ми кажат супер-супер и просто ще ми вземат парите.
А и като че ли отзивите за софийските сервизи не са най-добрите...
Може ли да ме посъветвате за читав сервиз в София, където да проверя дизелова тойота преди покупка.
Знам, че ще ми кажете за оторизираните сервизи, ама си мисля, че там са претрупани с работа и ще ми кажат супер-супер и просто ще ми вземат парите.
А и като че ли отзивите за софийските сервизи не са най-добрите...
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 03 Апр 2021 21:04
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Corolla 1,4
Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?
Здравейте колеги,
Много време мислих, чаках, съмнявах се, но днес направих последна проверка и резултатът беше тъжен.
През януари 2018 имах час в Питстоп сервиз (още бяха зад Камбаните). След оглед ми предложиха и приех смяна на всички спирачни накладки и въжета на ръчна спирачка, която не държеше (Корола 1,4, бензин, 260к, 16 годишна). Задните не бяха сменяни никога, нито барабаните.
След смяната, на 10 м от сервиза пробвах ръчната спирачка - не държеше отново. Върнах се, нещо я направиха и казаха, че новите накладки ще се напасват по барабаните след някакви километри и т.н., все известни неща...
Тъй като ръчната спирачка държеше само на ляво задно колело, през лятото на 2020 свалих десния барабан и ...изумено видях, че накладките, с дебелина под 0,5 мм, са ...оригиални!
По-късно отидох в друг сервиз, сменихме задни накладки и ...въжетата на ръчна спирачка... От тогава всичко работи.
Днес отидох в новото място на сервиз Питстоп и ги попитах дали имат хартисали накладки... В един глас многократно ме увериха, че такова нещо никога не може да се случи при тях и да си пиша по форумите каквото си искам. Дълбоко съм разочарован, освен моята кола бях им закарал още 2 тойоти (!)
Не твърдя, че всички дейности и действия на хората от Питстоп са такива. Но случаят е възмутителен - при открита грешка можеха да ми се обадят, да поправим грешката и т.н.
[ За протокола: Карам коли непрекъснато от 1976, интересувам се от всички подробности, имам инженерно образование... т.е., имам необходимите знания и практика, за да мога да проверя и да знам какво виждам.]
Много време мислих, чаках, съмнявах се, но днес направих последна проверка и резултатът беше тъжен.
През януари 2018 имах час в Питстоп сервиз (още бяха зад Камбаните). След оглед ми предложиха и приех смяна на всички спирачни накладки и въжета на ръчна спирачка, която не държеше (Корола 1,4, бензин, 260к, 16 годишна). Задните не бяха сменяни никога, нито барабаните.
След смяната, на 10 м от сервиза пробвах ръчната спирачка - не държеше отново. Върнах се, нещо я направиха и казаха, че новите накладки ще се напасват по барабаните след някакви километри и т.н., все известни неща...
Тъй като ръчната спирачка държеше само на ляво задно колело, през лятото на 2020 свалих десния барабан и ...изумено видях, че накладките, с дебелина под 0,5 мм, са ...оригиални!
По-късно отидох в друг сервиз, сменихме задни накладки и ...въжетата на ръчна спирачка... От тогава всичко работи.
Днес отидох в новото място на сервиз Питстоп и ги попитах дали имат хартисали накладки... В един глас многократно ме увериха, че такова нещо никога не може да се случи при тях и да си пиша по форумите каквото си искам. Дълбоко съм разочарован, освен моята кола бях им закарал още 2 тойоти (!)
Не твърдя, че всички дейности и действия на хората от Питстоп са такива. Но случаят е възмутителен - при открита грешка можеха да ми се обадят, да поправим грешката и т.н.
[ За протокола: Карам коли непрекъснато от 1976, интересувам се от всички подробности, имам инженерно образование... т.е., имам необходимите знания и практика, за да мога да проверя и да знам какво виждам.]
Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?
С Питстоп и аз имам интересни спомени.
Най-болезнен беше с тропане във волана. Продължителен преглед и заключение, че проблемът е в кормилната колона. Купувам употребявана и (уж) ми я подменят. Ефект никакъв, след което ми казват, че всъщност проблема е в рейката. Познайте дали я ремонтирах при тях.
Последното ми посещение за смяна на масло и филтри. Като си взимам колата ми казват, че са сложили повече масло отколкото трябва и после са източили малко. Причината - ползвали туби 4л и 5л туба с масло Тойота го изненадала.
Искам регулиране на ръчната спирачка. При демонтажа/монтажа на задната гума се къса шпилка. Почва хокане в какви сервизи съм си сменял гумите, а всъщност основно аз си ги сменям на ръка. Късмет.
Най-болезнен беше с тропане във волана. Продължителен преглед и заключение, че проблемът е в кормилната колона. Купувам употребявана и (уж) ми я подменят. Ефект никакъв, след което ми казват, че всъщност проблема е в рейката. Познайте дали я ремонтирах при тях.
Последното ми посещение за смяна на масло и филтри. Като си взимам колата ми казват, че са сложили повече масло отколкото трябва и после са източили малко. Причината - ползвали туби 4л и 5л туба с масло Тойота го изненадала.
Искам регулиране на ръчната спирачка. При демонтажа/монтажа на задната гума се къса шпилка. Почва хокане в какви сервизи съм си сменял гумите, а всъщност основно аз си ги сменям на ръка. Късмет.
Toyota Avensis Estate T25, 2AD-FTV, 2008
Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?
Здравейте колеги,
Преди известно време имах Тойота Авенсис 2.0 бензин, 147 кс, автоматик. Освен разхода никакви други проблеви
Сега реших да мина на Дизел- 2.0 d4d 116к.с.
След едно пътуване да Южната съседка на връщане започна да изключна 5-та предавка (понеже темата за 5-та скорост е заключена, пиша тук). Трябваше да държа лоста, за да се прибера до София. Някой може ли да изжаже мнение по въпроса? Имал ли е такъв проблем и как е решен? Дали нещата отиват на нова скоростна кутия или може да се ревизира старата?
Преди известно време имах Тойота Авенсис 2.0 бензин, 147 кс, автоматик. Освен разхода никакви други проблеви
Сега реших да мина на Дизел- 2.0 d4d 116к.с.
След едно пътуване да Южната съседка на връщане започна да изключна 5-та предавка (понеже темата за 5-та скорост е заключена, пиша тук). Трябваше да държа лоста, за да се прибера до София. Някой може ли да изжаже мнение по въпроса? Имал ли е такъв проблем и как е решен? Дали нещата отиват на нова скоростна кутия или може да се ревизира старата?
- veso_hds
- Мнения: 1434
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 28 пъти
- Получена благодарност: 29 пъти
Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?
Темата е заключена, защото е дъвкана хиляда пъти.Сменя се само 5-та скорост, без да се сваля скоростната кутия.Ако си от София, търси мехаННика.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?
Здравейте колеги, харесал съм една Toyota T25 2.0 D4D 126 в района на Света Троица, София. Можете ли да препоръчате майстор, който да я погледне и направи диагностика на място?
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 12 Окт 2018 12:27
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4 D4D 2005г
Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?
Здравейте и от мен, няма да задавам за 14967078472727 път въпроса за препоръка на сервиз в столицата, но защо няма отговори на тези въпроси, хората питат, питат и има препоръка в много малко от отзивите. Трудно ли се намира читав майстор за Тойота, да, но имате ли опит със сервизи имате, аз питах за съвет преди около месец и бях прехвърлена от ляв в десен крачол и точно насока за майстор исках, ама уви, кой ще обърне внимание на жена, макар и да знае какво иска....
Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?
Здравейте, някой знае ли сервиз в района на Младост който предлага Amsoil, нямам вече условия да си го сменям сам, а държа на марката, но никой сервиз не го предлага и разбира се не искат аз да си го донеса?
- Kiki
- Мнения: 8205
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?
Да, ама са скъпчии.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта