
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Hursa
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Мнение от travelboy1965 » 04 Ное 2021 00:08
travelboy1965
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Мнение от Krachunov » 04 Ное 2021 07:56
Krachunov
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Мнение от bigchicken » 04 Ное 2021 08:21
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
bigchicken
Mcl
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Мнение от Volkata » 04 Ное 2021 10:07
https://dizzyriders.bg/post/9244/kakvo- ... odini-gara
Volkata
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Мнение от nicktodorov » 04 Ное 2021 10:14
А така!bigchicken написа: ↑04 Ное 2021 08:21 Ще се върна на свършването на батерията, бях споменал вече, магистрала Тракия, хълмовете след Пазарджик в посока София, по-малките, не преди тунела. Скорост 150, няма завои, в които да отпускам, показва, че мощността идва и от двигателя, и от батерията. Наложи ми се леко да ускоря, за да не преча на по-бърз и каза едно голямо НЕ. Общо три пъти ми се е случвало това на дълги изкачвания. Усещането е все едно има ограничител, с някакво накъсване отнема мощността. Иначе си е тествана до 180 по километраж. За 1,8 хибрида говоря
Я сега да видим разбирачите, които ми твърдяха, как хибрида никога не можел да остане без батерия или с редуцирана сумарна мощност, до обяснят за какво става въпрос.
nicktodorov
- ufer
- Мнения: 2821
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Мнение от ufer » 04 Ное 2021 10:25

ufer
- slowtraveler
- Мнения: 6307
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Мнение от slowtraveler » 04 Ное 2021 10:42


Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Мнение от nicktodorov » 04 Ное 2021 10:45
Това добре, ама пак казвам - преди време когато давах теоретични сценарии с пълна и празна батерия, всички ми обясняваха, как това не можело да се случи, как колата си знаела работата и не можело да остане човек без мощност от ел мотора и дори как това винаги било една и съща мощност!slowtraveler написа: ↑04 Ное 2021 10:42 В случая говорим за маломощен автомобил, който е шофиран на 'терминален режим'... Не виждам никакво противоречие... При всеки от мааалко по-мощните хибридни автомобили при такава скорост в баир нямаше да се налага постоянно да тегли от батерията.. И с обикновената маломощна бензинка в баир съм изпитвал сериозни трудности 'да дръпна'![]()
nicktodorov
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Мнение от Krachunov » 04 Ное 2021 10:57
А така... може да са 5000 фактора. Налягане на гуми, вятър, гориво, товар и тнnicktodorov написа: ↑04 Ное 2021 10:14А така!bigchicken написа: ↑04 Ное 2021 08:21 Ще се върна на свършването на батерията, бях споменал вече, магистрала Тракия, хълмовете след Пазарджик в посока София, по-малките, не преди тунела. Скорост 150, няма завои, в които да отпускам, показва, че мощността идва и от двигателя, и от батерията. Наложи ми се леко да ускоря, за да не преча на по-бърз и каза едно голямо НЕ. Общо три пъти ми се е случвало това на дълги изкачвания. Усещането е все едно има ограничител, с някакво накъсване отнема мощността. Иначе си е тествана до 180 по километраж. За 1,8 хибрида говоря
Я сега да видим разбирачите, които ми твърдяха, как хибрида никога не можел да остане без батерия или с редуцирана сумарна мощност, до обяснят за какво става въпрос.
то и по таван не може да я караш и някой ще се намери да докаже обратното. за 30к км нито веднъж не съм имал подобен проблем. А пък на колегата дали проблема е ТОЧНО ОТ ТОВА, че батерията нямала заряд.... може да го докаже, само с включена диагностика, която да следи нивото на батерията риЪл тайм и да повтори маршрута и резултатите. До тогава всичко са дедовизми.
Krachunov
- slowtraveler
- Мнения: 6307
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Мнение от slowtraveler » 04 Ное 2021 11:39
Но фактите са, че при нормално шофиране това няма как да се случи... А дали фактически може да се случи - да, напълно вярвам на колегата за споделената информация...
Също така по себе си знам как съм успявал да прегрея спирачки при неразумно шофиране - да, изчислени са и т.н., ама течността кипна и останах без спирачки

И да - добре е да споделяме такива особености - те биха предпазили колеги от възможни рискове... ВСЯКА машина трябва да се експлоатира съгласно нейните 'правила'...
Излезеш ли извън нормалният експлоатационен диапазон - винаги са възможни 'ефекти'... В случая продължавам да смятам този 'ефект' за изключение, което от една страна не е критично, а от друга - лесно би могло да се предотврати (дори и с нормално шофиране)..
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Мнение от Volkata » 04 Ное 2021 11:48
С кола с ДВГ която е около тази мощност се получава същия ефект, кое е толкова странно ако на равно или надолнище има такъв казус е тогава е проблем, случвало ми се да си мисля еее колата по нагорнище си върви 140 ето много е добре и отзад като идва някой и настъпвам казвам сега ше изпреваря и няма да му преча, да но колата като е слаба, скоростта висока и изкачване очакването не се покриваnicktodorov написа: ↑04 Ное 2021 10:14 от nicktodorov » 04 ное 2021 10:14
bigchicken написа: ↑04 ное 2021 08:21
Ще се върна на свършването на батерията, бях споменал вече, магистрала Тракия, хълмовете след Пазарджик в посока София, по-малките, не преди тунела. Скорост 150, няма завои, в които да отпускам, показва, че мощността идва и от двигателя, и от батерията. Наложи ми се леко да ускоря, за да не преча на по-бърз и каза едно голямо НЕ. Общо три пъти ми се е случвало това на дълги изкачвания. Усещането е все едно има ограничител, с някакво накъсване отнема мощността. Иначе си е тествана до 180 по километраж. За 1,8 хибрида говоря
А така!
Я сега да видим разбирачите, които ми твърдяха, как хибрида никога не можел да остане без батерия или с редуцирана сумарна мощност, до обяснят за какво става въпрос.
Volkata
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Мнение от nicktodorov » 04 Ное 2021 12:18
Не, не може да се случи същото. Ако колата си е слаба, то тя винаги си е слаба. И с пълен резорвоар и на резерва само - еднакво слаба/силна.Volkata написа: ↑04 Ное 2021 11:48 С кола с ДВГ която е около тази мощност се получава същия ефект, кое е толкова странно ако на равно или надолнище има такъв казус е тогава е проблем, случвало ми се да си мисля еее колата по нагорнище си върви 140 ето много е добре и отзад като идва някой и настъпвам казвам сега ше изпреваря и няма да му преча, да но колата като е слаба, скоростта висока и изкачване очакването не се покрива
При хибрида имаш споделени мощности, които сумарно правят обявените общи конски сили и въртящ момент. И когато батерията на хибрида е паднала като в описания тук случай, а ти искаш "цялата мощност за да изпревариш бързо", процента обикновено отдаван от батерия-ел мотор/и е по-малко от ситуация с по-пълна батерия. Това значи по-малка обща сумарна мощност за автомобила. И съответно за водача, който си познава колата и знае какво тя може обикновено, е изненада как изведнъж не набира както е очаквал и е правила преди...
nicktodorov
- biro
- Мнения: 2821
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 123 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Мнение от biro » 04 Ное 2021 12:46
biro
Обратно към “Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта