Вибрацията се усеща само във волана , на педала на спирачката не се усеща абсолютно нищо!e 10 написа: ↑16 Окт 2021 08:19Къде се усеща вибрацията - във волана или на педала на спирачките?Stanislav96 написа: ↑15 Окт 2021 18:19 ...при натискане на спирачката, първоначално започна леко да тресе, но във времето се усили и стана както преди.
Вибрации и тресене при натискане на спирачката
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
- Получена благодарност: 2 пъти
Вибрации и тресене при натискане на спирачката
- iovkito
- Мнения: 2879
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 70 пъти
Вибрации и тресене при натискане на спирачката
Може и дисковете да са ментета. Аз бих ги сменил още един път. От брембо дисковете съм много доволен, ползвам ги в комбинация с накладки textar.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
- Получена благодарност: 2 пъти
Вибрации и тресене при натискане на спирачката
Първо ще ги струговам и ще си сложа старите накладки , ако не се оправи ще си взема нови дискове на друга марка , но при положение че Brembo са едни от най добрите ,не знам коя друга марка да избера.
- iovkito
- Мнения: 2879
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 70 пъти
Вибрации и тресене при натискане на спирачката
Дискове на пазара всякакви. Аз на рав4 монтирах blueprint с накладки textar, никакви проблеми. Дори все още не са ръждясали, за разлика от оригиналните. Струговането е скъпо, особено на място.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- memorex
- Мнения: 813
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
Вибрации и тресене при натискане на спирачката
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."
- max-2
- Мнения: 1824
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 45 пъти
Вибрации и тресене при натискане на спирачката
Цимерман са добри. Единия комплект беше нормални дискове с накладки текстар от Мимо от форума и минах 120 000 с тези накладки. След това още 30 000 с накладки трв, но дисковете станаха под минималната дебелина и се появи лека вибрация. След това сложих дискове абе с накладки ате, дисковете бяха зле като отливка с тънки и дебели участъци и тресяха при висока скорост без да натискам спирачка. Изхвърлих ги бързо и сложих стария цимерман докато ми дойде новия и нямаше никакви проблеми. Понеже в момента имаше само перфорирани от аутодок, вече почти 10000 ги карам с накладки също цимерман без проблем. Издават лек звук само първо и второ натискане сутрин и са по-слаби, но след това са тихи и спират добре.
Буталцата и водачите на апаратите се обслужват със греста на тойота за тази цел при всяка смяна на накладки.
Дискове се кривят от задържащ спирачен апарат най-вече.
Буталцата и водачите на апаратите се обслужват със греста на тойота за тази цел при всяка смяна на накладки.
Дискове се кривят от задържащ спирачен апарат най-вече.
Carina E 4AFE LB 1992
- ufer
- Мнения: 2648
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 41 пъти
Вибрации и тресене при натискане на спирачката
Брембо са едни от най-добрите, ако не са менте. Имах същият проблем, при това от задните дискове. Предпочетох шлайф на оригиналните, пред нови ментета. Сега спирам пефектно дори и с доста висока скорост...
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
- Получена благодарност: 2 пъти
Вибрации и тресене при натискане на спирачката
Колега , запознат ли сте колко струва едно такова шлайфане?
- ufer
- Мнения: 2648
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 41 пъти
Вибрации и тресене при натискане на спирачката
Зависи от стругаря, човек знае 2 и 200. Аз дадох 50 лв. за 2 задни, плътни. Толкова струват и някои нови... За предни, вентилирани може и повече, а при тях трябва много да се внимава заради кухото пространство.. Бургас е скъп град, за Казанлък не знам. Провери и задните, понякога и те влияят отпред...
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
- Получена благодарност: 2 пъти
Вибрации и тресене при натискане на спирачката
Много благодаря колеги ,според мен трябват нови дискове с накладки и ревизия на апаратите, защото има вероятност да сложа новите дискове и пак след 5 хил.км да се изкривят!
- ufer
- Мнения: 2648
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 41 пъти
Вибрации и тресене при натискане на спирачката
Ако успееш да намериш истински нови, поръчвай! Аз лично, ако поръчвам, бих го направил само от някоя развита държава и то от доверен представител. Всеки може да тълкува моето мнение, както желае...
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 19 Юни 2015 21:07
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Verso '04 2.0 D4D 116
- Получена благодарност: 1 път
Вибрации и тресене при натискане на спирачката
Само за информация, в София намерих струговане на вентилиран диск ф295 за 15лв. на брой. В Перник за същия размер - 10лв./бр.
Стана ми любопитно - сменили сте сума неща по окачването и накрая дисковете. Старите дискове бяха ли премерени с индикаторен часовник за биене преди да се сменят частите по ходовата част?
- ufer
- Мнения: 2648
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 41 пъти
Вибрации и тресене при натискане на спирачката
За моите дискове не се е налагало да меря с индикатор, защото те бяха доста надрани от старите, изпечени накладки и леко задържащи буталца. Направих пълна профилактика на спирачната система и шлайфането само на задните дискове беше част от тази процедура. Шлайфането им без сваляне от колата е модерен метод с точната машина, но не е панацея, защото зависи и от човека, който го прави, освен това е прекалено "оскъпено" удоволствие. Разбира се, иска се трезва преценка дали след шлайфането получената дебелина не е прекалено рискова. При мен е наред!
- slowtraveler
- Мнения: 5051
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 182 пъти
- Получена благодарност: 162 пъти
Вибрации и тресене при натискане на спирачката
Колеги, не пестете от дискове... В края на краищата са обикновен консуматив, който на съвременните автомобили се износва почти колкото накладките
Не съм шлайфал никога диск... Реално на последните два от три автомобила заедно с оригиналните накладки смених и дискове - дисковете бяха износени от първият комплект/оригинални накладки над 50% и директно бяха сменени в комплект...
Не съм шлайфал никога диск... Реално на последните два от три автомобила заедно с оригиналните накладки смених и дискове - дисковете бяха износени от първият комплект/оригинални накладки над 50% и директно бяха сменени в комплект...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- ufer
- Мнения: 2648
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 41 пъти
Вибрации и тресене при натискане на спирачката
Жоро, парен каша духа! Аз съм сменял дискове в Германия, но и там е пълно с ментета, дискове, дори барабани преди време, бяха като кашкавал. Важно е да се прецени дали едно минимално шлайфане ще е достатъчно (при мен беше добре, че и само за втори път). Винаги съм карал леко спортни коли, хвърлял съм нови дискове, но съм запазвал старите оригинални и след шлайфането им всичко си идваше на мястото. Да не говорим, че един искаше да му вкарвам афтърмаркет части за Мерцедес и да ги монтира като оригинални... А тази марка забранява на сервизите да слагат такива части на техните коли, иначе си "оттегля доверието"...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта